Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerran tai kaksi pidetyn mekon palauttaminen?

Vierailija
19.02.2016 |

Siis onks mitään eroa, jos vaate on ostettu netistä tai vaatekaupasta? Nettiostoksethan voi palauttaa aina, eikö? Voiko kauppaliikkeestä ostetut vaatteet palauttaa myös aina? Kyseessä cocktail-mekko, joka ollut päällä kaksi kertaa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupassa töissä, ja kyllä me huomaamme, onko tuote käytetty vai ei. Sinun kaltaisiasi ihmisiä jäämme seuraamaan, ja voi olla että joku kerta tuolle palautusrumballesi tulee stoppi. Sinä et ole asiakas, vaan hyväksikäyttäjä.

Vierailija
42/49 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sä kävelet kengillä päivän ja palautat ne nettikauppaan? Ja seuraava pahaa-aavistamaton saa jalkasienet?

Sinulka on hyvin outo näkökulma asiaan. Ostan kengät palautusoikeudella. Huomaan ne epäsopiviksi käytössä. Palautan ne ja saan rahani takaisin. Pitkään muut seikat eivät minua tässä kiinnosta. Ap

Palautusoikeus ei koske "epäsopivuutta" vaan sitä, jos kengissä onkin joku oikea valmistusvirhe. Jalkaansopivuus tai käyttösopivuus on osattava arvioida jo ostohetkellä.

Puhuin tässä netistä ostettuja kenkiä, jotka ostajalla on oikeus palauttaa mikäli ne eivät sovi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautus onnistuu jos

1. Marssit mekkokauppaan.

2. Bongaat kivan mekon, sovitat ja ostat sen

3. Kotona laitat kuitin talteen

4. Irroittamatta lappuja sovitat mekkoa vielä kerran kotipeilin edessä ja toteat, että helma nousee/yläosa ei istu/you name it

5. Riisut mekon, nappaat kuitin mukaasi ja menet liikkeeseen palautamaan mekon.

6. Kauppa hyvittää ostosumman/antaa lahjakortin tai vaihtaa tuotteen toiseen.

Palautus ei onnistu jos

1. Laput on irroitettu: mekko on otettu käyttöön

2. Kuittia ei ole

3. Mekkoa on käytetty kaksi iltaa (vaikka laput olis kiinni), mekko on otettu käyttöön.

Reklamointi onnistuu jos

1. Mekossa on valmistusvirhe; helma nousee koska kangas on ommeltu väärin tms /vetoketju hajoaa

2. Tuote kitistyy yms pesussa (eli ei kestä ohjeidenmukaista pesua

Muussa tapauksessa turha yrittää.. t. Ex-myyjä

No tässä mun mekossa on selvästi valmistusvirhe. Virheettömän mekon ei kuuluisi käyttäytyä näin. Lähden nyt palauttamaan mekkoa liikkeeseen. Katson vaan ensin netistä pari kuluttajasuojavaltuutetun ohjetta, joilla sitten voin painostaa myyjää siellä liikkeessä. Mulle sopii hyvin mekon vaihtaminen johonkin toiseen, jossa vastaavaa virhettä ei oo. Tarviin uutta mekkoa huomenna, kun on miehen duunin edustustilaisuus. Ja jotkut kivat kengät vois ottaa kanssa kokeeks. Lol teitä, kun ette tajua oikeuksianne! Ap

Vierailija
44/49 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautus onnistuu jos

1. Marssit mekkokauppaan.

2. Bongaat kivan mekon, sovitat ja ostat sen

3. Kotona laitat kuitin talteen

4. Irroittamatta lappuja sovitat mekkoa vielä kerran kotipeilin edessä ja toteat, että helma nousee/yläosa ei istu/you name it

5. Riisut mekon, nappaat kuitin mukaasi ja menet liikkeeseen palautamaan mekon.

6. Kauppa hyvittää ostosumman/antaa lahjakortin tai vaihtaa tuotteen toiseen.

Palautus ei onnistu jos

1. Laput on irroitettu: mekko on otettu käyttöön

2. Kuittia ei ole

3. Mekkoa on käytetty kaksi iltaa (vaikka laput olis kiinni), mekko on otettu käyttöön.

Reklamointi onnistuu jos

1. Mekossa on valmistusvirhe; helma nousee koska kangas on ommeltu väärin tms /vetoketju hajoaa

2. Tuote kitistyy yms pesussa (eli ei kestä ohjeidenmukaista pesua

Muussa tapauksessa turha yrittää.. t. Ex-myyjä

No tässä mun mekossa on selvästi valmistusvirhe. Virheettömän mekon ei kuuluisi käyttäytyä näin. Lähden nyt palauttamaan mekkoa liikkeeseen. Katson vaan ensin netistä pari kuluttajasuojavaltuutetun ohjetta, joilla sitten voin painostaa myyjää siellä liikkeessä. Mulle sopii hyvin mekon vaihtaminen johonkin toiseen, jossa vastaavaa virhettä ei oo. Tarviin uutta mekkoa huomenna, kun on miehen duunin edustustilaisuus. Ja jotkut kivat kengät vois ottaa kanssa kokeeks. Lol teitä, kun ette tajua oikeuksianne! Ap

Kuitti ei ole edellytys reklamoinnille, jos virheellinen tuote. Jos on esiim. tiliote, josta näkyy ostos, voi vedota siihen.

Vierailija
45/49 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo?

Ja erittäin huono provo. Vähän rotia nyt, minä olem sairaana ja tarvitsen hyvää viihdykettä. En tämmöisiä alamittaisia tuherruksia.

Vierailija
46/49 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnutkaan saada peruttua kauppoja kun ei ilmestynyt tänne kehuskelemaan palautustaan. :)

Vierailija
47/49 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton tyyppi.

Vierailija
48/49 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupoistakin tilatessa pitää tuotteen olla käyttämätön. Eli sovittaa saa, muttei käyttää - spot the difference?

Vierailija
49/49 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saitko palautettua :)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme