Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaas huipputerveellisiä ruoka-aineita

Vierailija
17.02.2016 |

Ei siis välttämättä mitää superfoodeja, vaan ihan arkipäiväisiäkin, joita kannattaisi syödä, jos haluaa ylläpitää terveyttään ruoan kautta.
Minä aloitan: mustikat, granaattiomena, vihreä tee, pähkinät.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kala. Tyrni.

(Ja kommentoin edellisiä sen verran, että ruisleipä ja kookosöljy ovat ihan myrkkyä. Paprikan kannattaa olla luomua, koska paprikaa ei kuorita. Ja minua ainakin epäilyttää ne Lidlin jumbopaprikat, koska oikeasti paprikat ovat aika pieniä.)

Off topic mutta itse kuorin paprikan aina, ihan (ohuesti kuorivalla) kuorimaveitsellä!

Vierailija
22/27 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananmunat, kookosöljy

Vain infoksi sulle. Kookosöljy ei ole lainkaan terveellistä ja kananmunat vain tiettyissä määrärajoijen sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkonenen, siankärsämö ( kerään ja kuivaan itse).

Pellava siemeninä sekä öljynä.

Hamppu esim. rouheena.

Vierailija
24/27 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtikaali, chili, avokado, makrilli, appelsiini

Vierailija
25/27 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä maistuu hyvältä, saa aikaan hyvänolon tunteen ja tekee hyvän mielen. Kohtuudella tietysti. Ja yleispätevänä sääntönä myös se, että syö oikeaa ruokaa, ei mitään tehdasmössöä, säilykkeitä, E-sitä ja E-tätä, epäruokaa, jota ikävä kyllä marketit on pullollaan. Puhumattakaan pika"ruuasta".

Ruuassa tärkeintä on, että se on valmistettu rakkaudella ja hitaasti ja hyvistä raaka-aineista. Ja tietysti maku.

Ruokailussa tärkeintä on, että nauttii ruuasta kaikilla aisteillaan, pureskelee huolella ja syö hitaasti ja arvostaa ruokaansa. Pitää syödä sen verran, että ei ole enää nälkä, ei niin paljon, että on täynnä. Ja ei saa syödä liian usein, aamupala, lounas ja päivällinen riittää. Aikuiset eivät tarvitse välipaloja, eikä kukaan tarvitse mitään naposteluja.

Ja tietysti sekä kehoa että mieltä ilahduttaa se, että ruoka on vaihtelevaa.

Vierailija
26/27 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippi paloina tai puristettuna mehuna ja ananas (ei säilyke)

Vierailija
27/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luettele, minusta on hauskaa olla läski.

N114kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi