Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitutkimus: Naisen ylipaino syö miehen seksihaluja

Vierailija
17.02.2016 |

Voi luoja tätä Kauneus & Terveys-lehden artikkelia.

"Naisten liikakilojen vastenmielisyys näkyy kaikissa miesten ikäluokissa."

"Niin naisen kuin miehenkin kannattaa pohtia, miksi antaa itsensä lihoa paljon parisuhteessa. Kysy itseltäsi:

- Mistä se kertoo, että annat painon karata?, Teija-Liisa Ranta sanoo. "

Kyllä se on mammat niin, että naisten ylipaino pilaa suomalaisten seksielämän. Joopa joo.

http://www.kauneusjaterveys.fi/seksi-suhteet/seksi/seksitutkimus-naisen…

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindsey Vonn on aika hyvä esimerkki sopivan lihavasta naisesta. Yhtään ylimääräistä ei saa kyllä enää olla.

Läskin puolella!

Vierailija
82/92 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sittenkin pitää tämän ylimääräisen 5kg. Ihan turvallisuussyistä, pysyy äijät loitolla 😁 Omaa ukkoa ei kuulemma haittaa 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan sittenkin pitää tämän ylimääräisen 5kg. Ihan turvallisuussyistä, pysyy äijät loitolla 😁 Omaa ukkoa ei kuulemma haittaa 😊

5 muuttuu helposti 15... josta se nousee 25 huomaamatta.

Vierailija
84/92 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miesten kaljamaha, joka setämiehillä alkaa olla iässä 35+ on myös vastenmielinen.

Vierailija
85/92 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kelpaamisessa on niin paljon työtä ettei ihme, että moni on sinkku. Varsinkin siihen nähden, mitä parisuhde voi antaa.

Vierailija
86/92 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava. Saan hemmetin paljon hyvää seksiä. Ei siis syytä huoleen. Voin kuvitella, että tyhjäpäälle ainut kriteeri on ulkonäkö, mutta minä taas inhoan tyhjäpäitä.

viestistä päätellen juttusi ovat samaa tasoa kuin ruhosi.

Vierailija
87/92 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeyshän on sitä, että painoluku on suurempi kuin pituusluku. Yli 170 kg painava 170 senttinen on vaan yksinkertaisesti läski. Jenkeissä näitä riittää.

Vierailija
88/92 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se miesten kaljamaha, joka setämiehillä alkaa olla iässä 35+ on myös vastenmielinen.

Yli 30 on jo setämiehen ikä. Loppu on vaan alamäkeä!

Vierailija
89/92 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskillä monesti tarkoitetaan niin lihavaa että se on sairasta ja epätervettä.

Mitä veikkaatte, kuoleeko nuo naiset läskeihinsä tai jäävätkö ilman munaa?

Naiset eivät tajuakaan miten moni mies himoitsee aivan muuta kuin kuivan kesän oravaa muodottomuuksineen.

Miksihän nettien seuranhakupalstat on sitten täynnä näitä "muodokkaita ja reheviä" naisia?

Nuo ominaisuudet usein liittyvät yh-lähihoitajuuteen, joka on se todellinen turn off. Yliopistolla on paljon muodokkaita naisopiskelijoita ja kyllä näitä ollaan iskemässä jokaisissa bileissä

eri

Vierailija
90/92 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ollenkaan ihmettele jos miestä ei - hm - tuhdimpi täti sytytä, mutta en kyllä ymmärrä miksi siitä pitäisi naisten ottaa vastuu? Onko nainen edelleenkin, vuonna 2019 pelkkä objekti ja miehen käyttöesine? Pitää olla siloiteltu ja taputeltu että "kelpaa"? 

Itse en ole lihava enkä ylipainoinen, päin vastoin saan kuulla olevani liian laiha. Liian laiha kenelle? Mihin? Olen hyvä tällaisena itselleni. Jos joku mies ei minusta syty, ei se minua maalta merelle vie. Hänen ongelmansa. 

Vierailija
91/92 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ollenkaan ihmettele jos miestä ei - hm - tuhdimpi täti sytytä, mutta en kyllä ymmärrä miksi siitä pitäisi naisten ottaa vastuu? Onko nainen edelleenkin, vuonna 2019 pelkkä objekti ja miehen käyttöesine? Pitää olla siloiteltu ja taputeltu että "kelpaa"? 

Itse en ole lihava enkä ylipainoinen, päin vastoin saan kuulla olevani liian laiha. Liian laiha kenelle? Mihin? Olen hyvä tällaisena itselleni. Jos joku mies ei minusta syty, ei se minua maalta merelle vie. Hänen ongelmansa. 

Mikä vain saadaan toisen sukupuolen syyksi.

Vierailija
92/92 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma juttu, että nainen treenaa ja näyttää hyvältä ja huolehtii itsestään. Pappi sanoo saatte suudella morsianta ja aamen.. Seuraavana päivänä tuore vaimo makaa laskiaispulla paketti kädessä sohvalla ja se on siinä sitten. Itselle kävi näin ja kaikille frendeille kävi samanlailla.. Yhtäkkiä sitä joutuu yksin olemaan lenkkipoluilla. Meillä ei ole vielä edes lapsia ja alan miettiä haluanko edes enää niitä, kun jos nyt vetää pullaa kahdella kädellä ja turpoo, niin mitä se sit tekee kun on lapsi siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi