Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitutkimus: Naisen ylipaino syö miehen seksihaluja

Vierailija
17.02.2016 |

Voi luoja tätä Kauneus & Terveys-lehden artikkelia.

"Naisten liikakilojen vastenmielisyys näkyy kaikissa miesten ikäluokissa."

"Niin naisen kuin miehenkin kannattaa pohtia, miksi antaa itsensä lihoa paljon parisuhteessa. Kysy itseltäsi:

- Mistä se kertoo, että annat painon karata?, Teija-Liisa Ranta sanoo. "

Kyllä se on mammat niin, että naisten ylipaino pilaa suomalaisten seksielämän. Joopa joo.

http://www.kauneusjaterveys.fi/seksi-suhteet/seksi/seksitutkimus-naisen…

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ehkäisykeino, käytetään Suomessa hyvin paljon, ei aiheuta merkittäviä hormonimuutoksia. Suht turvallinen - kumppanille!

Vierailija
2/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Minä olen kokoa sotanorsu ja mun mies kyllä tykkää heiluttaa peittoa joka päivä mun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri Suomessa? Miksei esim. Briteissä tai USA:ssa?

Vierailija
4/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näisvihää, byäääh!

Vierailija
5/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein samat asiat vaivaavat kumpaakin sukupuolta. Huvittavaa tuon artikkelin tietojen mukaan on se, että seksiä kuitenkin harrastetaan, vaikka siinä onkin niin kovasti vastenmielisiä puolia ja pahoja puutteita.

"Miehiä vaivaa kaikkein eniten kumppanin ylipaino. Miehille se oli selvästi merkittävämpi puistatuksen aihe kuin naisille. Naisten liikakilojen vastenmielisyys näkyy kaikissa miesten ikäluokissa.

Eniten naisen ylipaino haittaa alle 40-vuotiaita miehiä ja lähes yhtä paljon yli 60-vuotiaita miehiä. Toinen merkittävä miesten intoa latistava seikka on hellyyden puute.

Naisia seksissä haittaa ensisijaisesti se, ettei hän saa kumppaniltaan riittävästi hellyyttä. Naiset toivovat kumppanin olevan hellempi, hoikempi, osaavampi ja ketterämpi rakastaja. Miehen tuoksu latistaa naisen tunnelmaa sängyssä, kun taas miehillä ei ole naisen tuoksun suhteen valittamista."

Mistähän tekstintekijän niksikirjan käänteistä sanakikkailua käsittelevästä luvusta toimittaja on oppinsa ottanut? On siinä ero, toivooko kumppaninsa olevan rakastajana hellempi, hoikempi, osaavampi ja ketterämpi vai kovakourainen, lihava, osaamaton ja pönäkän kankea.

Vierailija
6/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisiakin itsestäänselvyyksiä pitää erikseen tutkia?

Vierailija
7/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin piirtein samat asiat vaivaavat kumpaakin sukupuolta. Huvittavaa tuon artikkelin tietojen mukaan on se, että seksiä kuitenkin harrastetaan, vaikka siinä onkin niin kovasti vastenmielisiä puolia ja pahoja puutteita.

"Miehiä vaivaa kaikkein eniten kumppanin ylipaino. Miehille se oli selvästi merkittävämpi puistatuksen aihe kuin naisille. Naisten liikakilojen vastenmielisyys näkyy kaikissa miesten ikäluokissa.

Eniten naisen ylipaino haittaa alle 40-vuotiaita miehiä ja lähes yhtä paljon yli 60-vuotiaita miehiä. Toinen merkittävä miesten intoa latistava seikka on hellyyden puute.

Naisia seksissä haittaa ensisijaisesti se, ettei hän saa kumppaniltaan riittävästi hellyyttä. Naiset toivovat kumppanin olevan hellempi, hoikempi, osaavampi ja ketterämpi rakastaja. Miehen tuoksu latistaa naisen tunnelmaa sängyssä, kun taas miehillä ei ole naisen tuoksun suhteen valittamista."

Mistähän tekstintekijän niksikirjan käänteistä sanakikkailua käsittelevästä luvusta toimittaja on oppinsa ottanut? On siinä ero, toivooko kumppaninsa olevan rakastajana hellempi, hoikempi, osaavampi ja ketterämpi vai kovakourainen, lihava, osaamaton ja pönäkän kankea.

Korjaanpa vielä: vai kertooko tämän olevan kovakourainen yms.

Vierailija
8/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? Minä olen kokoa sotanorsu ja mun mies kyllä tykkää heiluttaa peittoa joka päivä mun kanssa.

Ja tätä vakiovastausta osaimmekin jo odottaa! :)

Vierailija
9/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti tuntemista pariskunnista lihavilla naisilla tuntuu olevan ne sängyssä aktiivisimmat miehet. Minäkin mikäkin ryhävalas ja silti toi mies on päivittäin kimpussa kahden muksun jälkeen vaikka kuinka lihonnut oonkin. 

Vierailija
10/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti tuntemista pariskunnista lihavilla naisilla tuntuu olevan ne sängyssä aktiivisimmat miehet. Minäkin mikäkin ryhävalas ja silti toi mies on päivittäin kimpussa kahden muksun jälkeen vaikka kuinka lihonnut oonkin. 

Läskifetissi?

Vierailija
11/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anorektikko ole kaunis, kyllä pitää olla tavaraa muitten ympärillä M42

Vierailija
12/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni rehevä on sängyssä hoikkaa rennompi. 

Vierailija
13/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisi minultakin ylipainoinen mies seksihalut.

Vierailija
14/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin voi olla ns. virtaheppafantasia, en tarkoita nyt miestäsi!

Vierailija
15/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole seksiä harrastanut ja ajatuskin inhottaa ja tuntuu vieraalta mutta jos harrastaisin vain lihavan naisen kanssa. Mieluummin tosin muuta hellyyttä, belly playta erityisesti.

M21

Vierailija
16/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mikään biologinen fakta kyllä ole. Vaan kulttuurisidonnainen. Jossain muissa kulttuureissa rehevyys on haluttua. Ja kyllä ihan täällä koti-Suomessa ja ihan kantasuomalaiset miehetkin jotkut tykkäävät muhkummasta. Makuasioita.

Vierailija
17/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veisi minultakin ylipainoinen mies seksihalut.

Niinpä, niin minultakin. En halua ylipainoista miestä, vaikka itse olen tosi lihava. Se mikä on jännä juttu, että seksiseuraa löytyy ihan niin paljon kuin haluaa. Ja koska en tällä hetkellä muuta halua, mulla on aivan "ostajan markkinat".  Kerron siis täysin avoimesti kuvien kera vartaloni koon, ja äijiä on jonossa 20-50 ikähaarukassa. Ja jokainen tapaamani on ( tai ainakin olisi) halunnut tavata uudestaan ja uudestaan...

Että tiedä sitten mitä tässä pitäisi ajatella.

Vierailija
18/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaalipainoinen nainen, aktiivinen, pidän puutarhan hoitamisesta, kodin sisustamisesta, liikkumisesta, kaikesta touhuamisesta. Miesystävä lihoi suhteen aikana todella paljon. Hänestä tuli isomahainen, turpeakasvoinen kuu-ukko. Kun hän on kalju kaikenlisäksi, hänen ulkonäkönsä rupesi ällöttämään. Hän ei halunnut tehdä mitään asialle, joten oli pakko erota. En halunnut olla miehen kanssa, joka ei jaksanut tehdä mitään muuta vapaa-ajalla kuin olla ja möllöttää.

Vierailija
19/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. En halua sellaisia miehiä jotka eivät halua minua, se oma haluni nimenomaan syttyy halutuksi tulemisesta.

Se mitä muut miehet ovat naisista mieltä ei vaikuta minun seksielämääni mitenkään.

Vierailija
20/92 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa yhtään. En halua sellaisia miehiä jotka eivät halua minua, se oma haluni nimenomaan syttyy halutuksi tulemisesta.

Se mitä muut miehet ovat naisista mieltä ei vaikuta minun seksielämääni mitenkään.

Tui, tui, no hyvä, hei, hei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi