Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ihminen hullu vainooja?

Vierailija
17.02.2016 |

Kaikki alkoi bussista. Istuin tätä miestä vastapääten ja ihan normaalisti siinä matkustin töihin ja katselin ikkunasta ulos maisemia. Pari ekaa kertaa meni hyvin, mutta kolmannella kerralla tämä mies käyttäytyi todella oudosti... Istuin yhden nuoren miehen kanssa häntä vastapäätä, niin kun tämä ahdistelija jäi bussista pois, hän vaan nousi tosi vihaisesti, hyvä ettei repinyt penkkien välissä olevaa käsitukea irti ja ärähti jotain sekavasti... Minä ja nuori mies säikähdettiin, pistävän vihaisen katseensa suuntasi minuun.

Meillä oli jostain syystä aina tapana istua samoille paikoille, mutta tämän tapahtumaan jälkeen, en enää istunut häntä vastapäätä. Ymmärsin, että se häiritsee häntä jotenkin..... Jatkossa istuin edelleen bussin etuosassa ja tämä mies oli taas kerran siellä ja istui samalla paikallaan, minua tuijotti jatkuvasti, eikä mitenkään ystävällisesti, vaikka mä koitin matkustaa vaan normaalisti ja katsella ulos maisemia!!! Välillä vilkaisin häneenkin päin, niin kun ihmiset normaalisti toisiaan vilkaisee, mutta en jäänyt katseella tapittamaan 24/7. Kun hän oli jäämässä pysäkillään, niin nousi taas uhkaavan näköisesti ja sillä oli muovikassin sisällä jotain ja näytti että aikoo lyödä sillä minua!

Tämä mies asuu ilmeisesti tässä minun lähialueella. Asun pubin vieressä ja nyt tämä äijä on pari kertaa ollut tuossa pubissa. Mulla on suora näköyhteys ikkunasta tuohon pubiin. Niin uskallanko minä enää tuosta pubin edestä kauppaan kulkea tai täytyykö mun alkaa varoa kotonakin vapaasti liikkumista jos tuo äijä rupeaa enemmänkin hengaamaan tuossa pubissa!?

Se pitää minua ilmeisesti jonain Anettena, vaikka nimi on Marika. En tajua että mitä yli 60-vuotias äijä, näkee 20-vuotiaassa naisessa että pitää tuolla tavoin ahdistella. Kaulassaan se pitää ristikorua, toimiiko uskovainen mies näin? Mulla vaisto sanoo, että kun se mies näkee joku kerta minut ikkunasta ja tietää sen jälkeen missä asun, se yöllä murtautuu asuntooni ja tappaa minut. Enkä mä voi sille miehelle mitään, se on iso kokonen äijä.

Vituttaa, pelottaa ja itkettää!!! :(

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kyllä sekavalta narkilta mt-ongelmilla höystettynä. Mistä sitä tietää vaikka olisit tuomittu pedofiilikin!

Vierailija
42/49 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa tulevalle kirjallesi. Samassa baarissa stalkkerin kanssa käy myös teidän asuntojen kiinteistöhuollonporukkaa/isännöitsijä. Tutustuivat ja stalkkeri kävi kaffella kiinteistöhuollon tiloissa. Pääsi käsiksi yleisavaimeen ja teetätti kopion. Miehellä on siis pääsy asuntoosi. Hän saattaa olla siellä juuri nyt, odottamassa, että pääsee iskemään sinut tainnoksiin, minkä jälkeen hän vie sinut syrjäiseen majapaikkaansa. Siellä sinua persepilluraiskataan useiden päivien ajan, kunnes lopulta kohtaat kuoleman hänen kätensä kautta. Loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimittelet vanhaa patua ahdistelijaksi, stalkkeriksi, skitsoksi ja miksi muuksi vielä ja hän ei ole edes tehnyt sinulle mitään! Häpeä likka!

LUEPPA TUO ALOITUS NIIN NÄET MITÄ ON TEHNY!

Mulla ei oo mitään hävettävää, vaan hänellä, sietäis olla naama peruslukemilla vaan ja matkustaa normaalisti.

Luin enkä edelleenkään nähnyt mitään konkreettista tekoa.

Konkreettiset teot:

- Nousee penkiltä, repäsee melkeen käsituen irti, ärähtää jotain sekavaa ja vilkaisee vihaisesti minuun (viestii selvästi että haluaa jostain syystä et pysyn kaukana!) 2 ihmistä säikähtää tämän takia.

- Jatkossa istun bussin etuosassa edelleen, mutta eri paikalla, mies tuijottaa minua 24/7 pistävä katse silmissään, haluaa selkeästi ahdistaa. Kun nousee silloin pysäkillään bussista, sillä on muovikassissa jotain ja näyttää että yrittää lyödä sillä mua.

NÄMÄ OVAT JUMALAUTA KONKREETTISIA TEKOJA .

No älä istu siellä bussissa 24/7.

Vierailija
44/49 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leopardi on tehnyt paluun palstalle! <3

Leopardi?

Leopardi tuubitopissa - eli sossun vuokratakuu - eli huoran maine -jankkaaja.

Vierailija
45/49 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit.

Vierailija
46/49 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaahhaha!

AP on idiootti! Joku random kattoo bussissa vihaisesti, kerran noustessaan törmää käsinojaan ja sitä murahtaa ja sen vuoksi on nyt saanut psykotappajan maineen 😂

AP rauhoitu, sitä miestä ei sun olo ja elo kiinnosta pätkääkään. Vainoharhaisuus ei sovi sulle.

T. Bussikuski

Vierailija
47/49 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat haluta tämän vanhan miehen falloksen pers poskiesi väliin, vuorotellen emättimeen ja peräsuoleen, läts läts läts ja oihh.

Vierailija
48/49 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kaiken huippu on että ap itse istuu miestä vastapäätä kska tykkää istua siinä ja sitten epäilee miestä stalkkeriksi.. :D

Vierailija
49/49 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hullu vainooja murhasi apn varmaan yöllä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi