Voisitko olla homon tai lesbon kaveri jos tietäisit homoudesta?
Ja kerro vielä oletko mies vai nainen.
Olen mies ja voisin olla lesbon kaveri siinä ei olisi mitään estettä. Vähän kyllä ihmettelisin ihmistä. Homoja vastaan mulla ei kyllä ole mitään, tehkööt mitä haluaa omassa makuuhuoneessaan. Mutta ei tartte muille esittää jotain mitä ei ole ja täytyy muille selväksi että mihinlä viisari värähtää niin ei tule epämielyttäviä ylläreitä kun saunaillassa yksi onkin lipputanko pystyssä kun muut luuli sen olevan naimisissa naisen kanssa...
Homon kanssa en voisi olla kaveri, olisi "vähän" epämielyttävä olla kun tyypillä pyörisi mun hanuri ja vehkeet mielessään. Ei voisi olla rennosyi kuten äijäporukalla yleensä.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli homo kaverina. Kun kuulin asiasta tuli helvetin likainen ja raiskattu olo. Tyyppihän on kotonaan saattanut vatkata tattiaan samalla kun ajattelee mun persettäni! Oksennus tulee kun ajattelin sitä.
Heteroitten perseet harvoin on niin seksikkäitä ettei tulisi oksennus sitä ajatellessa.
Täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Olen pääsääntöisesti sellaisten kaveri jotka jakavat arvoni. Mies 21
No et kyllä yhtään vaikuta 21 vuotiaalta vaan paremminkin joltain 80 vuotiaalta lestadiolais papalta. Joten tervemenoa suviseuroihin eläkeläisten osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja voisin olla lesbon kaveri siinä ei olisi mitään estettä. Vähän kyllä ihmettelisin ihmistä. Homoja vastaan mulla ei kyllä ole mitään, tehkööt mitä haluaa omassa makuuhuoneessaan. Mutta ei tartte muille esittää jotain mitä ei ole ja täytyy muille selväksi että mihinlä viisari värähtää niin ei tule epämielyttäviä ylläreitä kun saunaillassa yksi onkin lipputanko pystyssä kun muut luuli sen olevan naimisissa naisen kanssa...
Homon kanssa en voisi olla kaveri, olisi "vähän" epämielyttävä olla kun tyypillä pyörisi mun hanuri ja vehkeet mielessään. Ei voisi olla rennosyi kuten äijäporukalla yleensä.
Et pysty siis olemaan kaveri heteronaistenkaan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että homomiehiä kiihottaa kaikki miehet jossain saunassa :DD Eihän miehetkään ole lipputanko pystyssä sekasaunassa.
Ja jos ahdistaa että homomies voi kuvitella sinun hanuria niin tiedät miltä isosta osaa naisia tuntuu aina ja kaikkialla. Olette te miehet hirviöitä, kertoo enemmän sinusta, sinullahan pyörii myös aina kaikkien naisten alapäät mielessä joiden kanssa olet 50metrin säteellä?
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin. Suosittelen katsomaan youtubesta Ismo Leikolan pätkän jossa se puhuu pikkuisen homoista. Ja mitä kysymykseen tulee niin aivan kuin en pohdi heteroiden kohdalla voinko olla kaveri niin samoin en pohdi homojen kohdalla, koska miksi minulla pitäisi olla mielipide koko seksuaaliseen suuntautumiseen. Ystävyys on niin eriasia kuin romanttinen ja eroottinen puoli johon toisen seksuaalinen suuntautuminen liittyy. Ps. Olen nainen ja ystäväpiiriini kuuluu niin homoja kuin lesboja kuin transuja kuin biseksuaaleja.
En valitse ystäviäni heidän seksuaalisen suuntautumiseensa tai sukupuolensa perusteella. Lähiystävistä löytyy homoja ja lesboja, biseksuaalinen ja heteroita.
Olen nainen
Tosi ihmeellinen kysymys. En kysy kavereiltani heidän seksuaalista suuntautumistaan. Jos he sen kertovat, sillä ei kuitenkaan ole merkitystä, mielestäni jokainen saa olla sellainen kuin on. Olenhan minäkin sellainen ja heterona en voisi seurustella miehen kanssa, joka ei ole biologisesti mies.
Jaha sekä aijaa että jaa.
Valitsen ystävät ja rakkaat juuri sen mukaan pitävätkö he minusta,
ja kohtelevatko he minua ja minun ystäviäni hyvin.
Yksi parhaimmista ystävistäni on lesbo, aivan loistava nainen, oikeastaan ainoa nainen jonka kanssa olen oikea ystävä.
Voisin. Yksi kaveri on homo ja toinen pedofiili. Ei mitään ongelmaa.
Heteroitten perseet harvoin on niin seksikkäitä ettei tulisi oksennus sitä ajatellessa.