Voisitko olla homon tai lesbon kaveri jos tietäisit homoudesta?
Ja kerro vielä oletko mies vai nainen.
Olen mies ja voisin olla lesbon kaveri siinä ei olisi mitään estettä. Vähän kyllä ihmettelisin ihmistä. Homoja vastaan mulla ei kyllä ole mitään, tehkööt mitä haluaa omassa makuuhuoneessaan. Mutta ei tartte muille esittää jotain mitä ei ole ja täytyy muille selväksi että mihinlä viisari värähtää niin ei tule epämielyttäviä ylläreitä kun saunaillassa yksi onkin lipputanko pystyssä kun muut luuli sen olevan naimisissa naisen kanssa...
Homon kanssa en voisi olla kaveri, olisi "vähän" epämielyttävä olla kun tyypillä pyörisi mun hanuri ja vehkeet mielessään. Ei voisi olla rennosyi kuten äijäporukalla yleensä.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Olen heteronainen ja ystäväpiiriini kuuluu heteroiden lisäksi homoja, lesboja, bi- ja panseksuaaleja. Koskaan en ole tätä kokenut ongelmaksi.
Olen hinttipässi. Ystäväpiiriini kuuluu lehmiä, kanoja ja papukaijoja.
Koskaan en ole tätä kokenut ongelmaksi.
Ihmisen seksuaalisuus on aivoissa ei jalkojenvälissä. Peace <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen heteronainen ja ystäväpiiriini kuuluu heteroiden lisäksi homoja, lesboja, bi- ja panseksuaaleja. Koskaan en ole tätä kokenut ongelmaksi.
Lääkkeet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet?
aina kun hintti avaa suunsa, niin sinne ollaan joko työntämässä lääkkeitä tai munaa...
ei se oo meilläkään helppoo.
onneks on mukavia naisystäviä paljo
Olen nainen ja kavereina on sekä lesboja ja homoja ja biseksuaaleja. Yhtä vähän kuin hetero ihastuu jokaiseen vastakkaista sukupuolta olevaan, yhtä vähän homo tai lesbo ihastuu jokaiseen samaa sukupuolta olevaan. Vai onko ap niin vastustamaton että kuvittelee että se katkarapu siellä hänen jalkojensa välissä saa jokaisen homon viisarin värähtämään? Eiköhän ne henkiset omaisuudet vaikuta ihastumiseen ja parinvalintaan yhtä lailla kuin sukupuolikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hetero mies ja olen homomiehen kaveri. Se on ollut mun paras kaveri jo 6 vuotiaasta asti, nyt ollaan 32. Tehdään ihan normaaleita miesten juttuja yhdessä ja isommalla porukalla, saunassakin ollaan oltu monesti eikä sillä ikinä ole seisonut. Se varmaan loukkaantuisi jos saisi tietää tämän, mutta silloin kun sain tietää sen olevan homo, mulle tuli jotenkin suojeluvaisto sitä kohtaan, vähän samoin kuin pikkusiskoani kohtaan. Se ei tuo asiaa mitenkään esille eikä moni tiedä tai muista sen olevan homo, ja jos joku hutkisi sitä nyrkillä niin minä hutkisin takaisin.
Ihana viesti <3
Joo, hutkikaa kaikki toisianne nyrkeillä, kun on niin ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voisin olla ja olenkin ja olen heteromies. - Ja täytyy kyllä ihmetellä, jos heteromiehellä on aina pystyssä, jos näkee alastoman naisen,
Kyllä mulla ainakin nuorempana moisissa tilanteissa poikkeuksetta jöpötti. Ei niitä tilanteita niin usein ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihetta sivutakseni: mikä saa jotkut ihmiset ajattelemaan, että homous tai lesbous on sama kuin jatkuva seksin ajatteleminen?
t: aseksuaali lesbo
Täysin epäloogisia päätelmiä täällä...
Jostain kumman syystä naiset kuitenkin ajattelevat, että heteromiehellä SE on kokoajan mielessä.
Eli heteronaiset, homot ja lesbot on nyt tässäkin keskustelussa nostettu johonkin neutraalisti ajattelevaan porukkaan.
Eli niinkuin täällä on jo usein tuotu esille, mikä siis jakaa meitä enää mitenkään miesten tai naisten osastoihin, jos siinä on välissä käsittämätön joukko jotain seksuaali eliittiä, jotka osaavat pitää mielensä kurissa esim. nähdessään sen vastapuolen alastomana tms. johon on seksuaalisesti suuntautunut.
Siinä vaiheessa aletaan olla suvaitsevaisia, kun kenenkään ei tarvitse missään enää todistella sukupuolisuuttan ja kaikki voivat olla missä wc, pukuhuone, suihku, sauna jne. tiloissa kenen kanssa vaan.
Vai onko tässä kuitenkin nyt se ilkeä pikku pointti, että se tavallinen hetoromies ei enää sovi kuvioihin??
No, jos kumpikin sukupuoli ihan pikkulapsesta saakka oppisivat jakamaan vaikka pukuhuonetilat neutraalisti, niin mikäs siinä, niinhän homot ja lesbotkin oppivat pikkulapsesta saakka jakamaan neutraalisti pukuhuoneet omaan suuntautumiseensa kuuluvien ihmisten kanssa. Monissa kulttuureissa esimerkiksi naiset kulkevat rinnat paljaina kaikkialla eikä siinä ole mitään seksuaalista edes heteromiesten ja -naisten mielestä, kun he ovat tottuneet siihen lapsesta saakka.
Asia on kuitenkin eri, jos aikuiset heteromiehet ja -naiset vuosikymmenten sukupuolien erottamisen jälkeen asetetaan samaan tilaan. Jännitteet ja reaktiot voivat olla aivan erilaiset. Osa osaisi varmasti suhtautua siihen neutraalisti, mutta osa ei, kun niin ei ole aikaisemmin tehty.
Ei heteromiehet ole mitään pidäkkeettömiä petoja, mutta meidänkin huomattavan neutraalisti alastomuuteen suhtautuvassa kulttuurissa opetetaan, että toisilleen vieraat aikuiset miehet ja naiset tyypillisesti pysyttelevät erillään seksittömissä tilanteissa, joihin liittyy alastomuutta. Siinä kaikki, miksi heteromies naisten pukuhuoneessa on eri asia kuin lesbo, tai heteronainen miesten pukuhuoneessa on eri asia kuin homomies.
.... Vähän hankala olla olemattakaan kun olen itsekin homo...
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kavereina on sekä lesboja ja homoja ja biseksuaaleja. Yhtä vähän kuin hetero ihastuu jokaiseen vastakkaista sukupuolta olevaan, yhtä vähän homo tai lesbo ihastuu jokaiseen samaa sukupuolta olevaan. Vai onko ap niin vastustamaton että kuvittelee että se katkarapu siellä hänen jalkojensa välissä saa jokaisen homon viisarin värähtämään? Eiköhän ne henkiset omaisuudet vaikuta ihastumiseen ja parinvalintaan yhtä lailla kuin sukupuolikin.
no ilmeisesti sillä katkaravulla jotain merkitystä on, kun jos sen leikkaa pois, niin tervetuloa naisten puolelle saunomaan.
on se pelottava...
"No, jos kumpikin sukupuoli ihan pikkulapsesta saakka oppisivat jakamaan vaikka pukuhuonetilat neutraalisti, niin mikäs siinä, niinhän homot ja lesbotkin oppivat pikkulapsesta saakka jakamaan neutraalisti pukuhuoneet omaan suuntautumiseensa kuuluvien ihmisten kanssa. Monissa kulttuureissa esimerkiksi naiset kulkevat rinnat paljaina kaikkialla eikä siinä ole mitään seksuaalista edes heteromiesten ja -naisten mielestä, kun he ovat tottuneet siihen lapsesta saakka.
Asia on kuitenkin eri, jos aikuiset heteromiehet ja -naiset vuosikymmenten sukupuolien erottamisen jälkeen asetetaan samaan tilaan. Jännitteet ja reaktiot voivat olla aivan erilaiset. Osa osaisi varmasti suhtautua siihen neutraalisti, mutta osa ei, kun niin ei ole aikaisemmin tehty.
Ei heteromiehet ole mitään pidäkkeettömiä petoja, mutta meidänkin huomattavan neutraalisti alastomuuteen suhtautuvassa kulttuurissa opetetaan, että toisilleen vieraat aikuiset miehet ja naiset tyypillisesti pysyttelevät erillään seksittömissä tilanteissa, joihin liittyy alastomuutta. Siinä kaikki, miksi heteromies naisten pukuhuoneessa on eri asia kuin lesbo, tai heteronainen miesten pukuhuoneessa on eri asia kuin homomies."
Luulen kun en voi aivan varmasti tietää, että kyse on kulttuurimme kankeudesta muuttua; elämme hetero-normatiivisessa maailmassa.
Oikeastaan voisi kysyä laajemmin, ettämiski ylipäätään ajatellaan, että jokin on vain jomman kumman sukupuolen tai sukupuolelle suunnattu. Miksi naiset voivat käyttää pitkiä housuja mutta minihameeseen pukeutunut mies on -ainakin Suomessa- vielä aika harvinainen näky? Miksi naiset voivat käyttää korkokenkiä kun taas miehille ne "jostai syystä" eivät sovi. Miksi naisille ja miehille on usein eri WC. Vaikka ainakin minä (miehenä) valitsen oman pytyn miesten wessassa ja tarvittaessa odotan, enkä tunge samalle pytylle edes seisaalteen kusemaan toisen miehen vierelle, vaikka sekin tilanpuolesta saattaisi olla mahdollista. Miksi pikkupoikien odoteaan edelleen olevan enempi kiinnostuneita autoista kuin nukeista? Miksi koulujenn liikuntatunnit on usein jaettu sukupuolen mukaan? Miksi sairaanhoitajiksi edelleen opiskelee edelleen selkeästi enemmän naisia kuin miehiä? Tai miksi miehet ovat edelleen enemmistönä jääkiekkokaukalossa?
Olen ihan tavan heteroakka ja minulla on ollut ja on homoseksuaalisia naisia sekä miehiä. En ajattele koko ajan heidän jalkoväliään sitä mitä sieltä löytyy. Paljon tärkeämpää on ajatella korvien väliä ja sitä, mitä sieltä löytyy. Seksuaalinen suuntautuminen on jokaisen oma asia eikä herätä minussa minkäänlaisia intohimoja.
"Kyllä mulla ainakin nuorempana moisissa tilanteissa poikkeuksetta jöpötti. Ei niitä tilanteita niin usein ollut." - Nuoruus on kyllä seksuaalisuuden kannalta "haastavaa" aikaa. Ei se mitään vaikka silloin olisi jöpöttanyt.
Silloinhan melkein jöpöttämiseen saattoi oikealla hetkellä riittää se, että kurssikaveri oli pukeutunut napapaitaan. Hieman aiemmin vain se, että oli katsellut kuvia naisten ranta-bikinimuodita. Nuori sijaisena ollut nasiopettaja sai aikaan, jotain outoa pullistumaa 15 -vuotiaan haarovälissä.. Hieman samallla tavoin kuin myöhemmin seuraavana perjantaina limudiskossa oman luokan likka, joka sai minut myös punastumaan vain antamalla yllättäen suukon suulle hitaan tanssin päätteeksi.
Todellinen järkytys oli kun joku oli seuraavana aamuna, kun joku oli yönaikana käynyt minun nukkuessani laittamassa minun ylläni olleisiin pyjamahousuihin, jotain limaa... Tai siltä se ainakin tuntui...
Täytyy vielä jatkaa, että vaikka joskus olisit, tai olisit joitain kertoja ollut samassa sängyssa samaa sukupuolta olevan kanssa tee sinusta vielä homoseksuaalia, eikä edes bi-seksuaalia. Ei vaikka toinen olisi koskenut sinua, "sinne" ja siä häntä... ja lopuulta olisitte kosketelleet toisianne ja lähestyneet toisianne niin -kuin silloin kun kyseessä olisi ollut kaksi eri sukupuolta olevaa...
"Olen hinttipässi. Ystäväpiiriini kuuluu lehmiä, kanoja ja papukaijoja. Koskaan en ole tätä kokenut ongelmaksi."
Siis Oletko sinä Hinttipässi kuitenkin edelleen sinkku? Mistäs me nyt sulle keksittäis oma maajussi, Se toinen puolisko-pässisi. Oletko kokeillut lavatansseja? Vai huoehdinko suotta? - Tuli vain mieleeni opastaa, kun joskus sitä on ystävien kanssa niin kivaa, että vallan unohtaa itsensä...
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hetero mies ja olen homomiehen kaveri. Se on ollut mun paras kaveri jo 6 vuotiaasta asti, nyt ollaan 32. Tehdään ihan normaaleita miesten juttuja yhdessä ja isommalla porukalla, saunassakin ollaan oltu monesti eikä sillä ikinä ole seisonut. Se varmaan loukkaantuisi jos saisi tietää tämän, mutta silloin kun sain tietää sen olevan homo, mulle tuli jotenkin suojeluvaisto sitä kohtaan, vähän samoin kuin pikkusiskoani kohtaan. Se ei tuo asiaa mitenkään esille eikä moni tiedä tai muista sen olevan homo, ja jos joku hutkisi sitä nyrkillä niin minä hutkisin takaisin.
Taidat itsekin olla vähän homo kun noin tarkkaan olet tiirannut aina suihkussa että seisooko sillä :D.
Ota siltä suihin ens kerralla.
Ja hutki takaisin kaikkia jotka pikkuveljeäsi kiusaa, homo!
Olen vähän kuin aloittaja, olen heteromies ja kysyn aina uusilta tuttavuuksilta ovatko ne homoja tai lesboja. Lisään vielä niille "homokandidaateille", etten millään muotoa ole kiinnostunut niiden munasta ja varoitan niitä tiiraamasta minun vehkeitäni ja hanuriani, jos jossain yhteydessä samaan saunatilaan päädytään.
Kerran oli homo kaverina. Kun kuulin asiasta tuli helvetin likainen ja raiskattu olo. Tyyppihän on kotonaan saattanut vatkata tattiaan samalla kun ajattelee mun persettäni! Oksennus tulee kun ajattelin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän kuin aloittaja, olen heteromies ja kysyn aina uusilta tuttavuuksilta ovatko ne homoja tai lesboja. Lisään vielä niille "homokandidaateille", etten millään muotoa ole kiinnostunut niiden munasta ja varoitan niitä tiiraamasta minun vehkeitäni ja hanuriani, jos jossain yhteydessä samaan saunatilaan päädytään.
Just tollaset arat hetskut on niitä jotka huppelissa päätyvät kokeilemaan kaikenlaista homostelua.
Kokemusta on M46, homo