Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla homon tai lesbon kaveri jos tietäisit homoudesta?

Vierailija
17.02.2016 |

Ja kerro vielä oletko mies vai nainen.

Olen mies ja voisin olla lesbon kaveri siinä ei olisi mitään estettä. Vähän kyllä ihmettelisin ihmistä. Homoja vastaan mulla ei kyllä ole mitään, tehkööt mitä haluaa omassa makuuhuoneessaan. Mutta ei tartte muille esittää jotain mitä ei ole ja täytyy muille selväksi että mihinlä viisari värähtää niin ei tule epämielyttäviä ylläreitä kun saunaillassa yksi onkin lipputanko pystyssä kun muut luuli sen olevan naimisissa naisen kanssa...

Homon kanssa en voisi olla kaveri, olisi "vähän" epämielyttävä olla kun tyypillä pyörisi mun hanuri ja vehkeet mielessään. Ei voisi olla rennosyi kuten äijäporukalla yleensä.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin muuten, mutta osalla homoista ja lesboista on niin suuria ennakkoluuloja transihmisiä kohtaan, jota itse olen, että melkein yritän vältellä. Muuten melkein ihan sama, en pidä ei-toivotuista lähentelyistä oli toisen sukupuoli mikä hyvänsä.

Minä oon transmies ja kyllä mun homokaverit pitää mua ihan vaan homona.

Täh? Eihän sukupuolenkorjaaminen vielä kerro mitään kenestä tykkää...

No mä olen kertonut :D Ja seurustelen niistä yhden kanssa.

Vierailija
82/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin..vähän niinkuin joka ikisellä naisellakin pyörii mielessä jatkuvasti sun kalusi. Voi helvetti mikä ääliö.

Väitätkö oikeasti että homo ei kiihotu alastomista miehistä samoin kuin hetero mies joka olisi alastomien naisten kanssa saunassa. Homoja kun ei lisäksi tunneta seksuaalisesta pidättyvyydestä vaan homojen seurustelu kuviot alkavat panemisella jonka jälkeen mietitään voisiko olla jotain muutakin yhteistä. Homoilla ei ole myöskään minkäänlaisia moraalisia esteitä paneskella naimisissa olevien hetero miersten kanssa.

Mun naisen kanssa seurustelevat heteromieskaverit ei ainakaan kiihotu, kun oon niiden kans alasti saunassa tai esim. uimassa. XD

-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi, koska se olisi tekopyhää.

Vihaan ihmisiä. Oli homo tai ei. On liian älykäs, enkä täten saa irti mitään taviksista. He eivät anna mitään eivätkä ota, koska en osaa antaa. Ihmiset ovat tyhmiä, teennäisiä. Sukupuoleen/seksuaaliseen suuntaan katsomatta.

Lähinnä uskonnollinen kysymys herää mielessäni tässä "kiintiö-homo-ystävä" trendissä. Se on yhtä teennäistä ja psykoottista kuin uskonnot.

Jos olet kerran niin älykäs olevinasi, mikset osaa edes kirjoittaa kunnolla? XD

Vierailija
84/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi, koska se olisi tekopyhää.

Vihaan ihmisiä. Oli homo tai ei. On liian älykäs, enkä täten saa irti mitään taviksista. He eivät anna mitään eivätkä ota, koska en osaa antaa. Ihmiset ovat tyhmiä, teennäisiä. Sukupuoleen/seksuaaliseen suuntaan katsomatta.

Lähinnä uskonnollinen kysymys herää mielessäni tässä "kiintiö-homo-ystävä" trendissä. Se on yhtä teennäistä ja psykoottista kuin uskonnot.

Jos olet kerran niin älykäs olevinasi, mikset osaa edes kirjoittaa kunnolla? XD

Yleensä lahjakkailla ja/tai korkeasti älykkäillä yksilöillä esiintyy tois-sijais puutteita. Kuten vaikkapa lukihäiriö.

Tunnustan toki kirjoittaaneni olen-sanan on:iksi. Pointti ei kumminkaan ollut kirjoitusvirheen oikoluvun tarkistamisessa, vaan itse  tekstisisällössä.

Vierailija
85/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nyt osa porukasta vähän liiankin puolustelevia homojen suhteen? Kyllä, ne ovat hyviä ihmisiä siinä missä muutkin, usein jopa parempia.

Mutta eivät ne läheskään aina nyt täysin "normaaleja" ole. Minulla on tuttuna yksi homopariskunta, ja kyllä niistä näkee ja kuulee heti että ovat homoja. Toinen on kikattava kalju Tom of Finland nahkavaate-mies, ja toinen maskuliininen mutta samalla tosi herkkä kliseehomo. Minulla oli lukiossakin kaveri joka oli homo, ja kyllä se oli aivan selvästi homo maneeriensa ja puhetapansa suhteen. Ei sitä siitä kiusattu onneksi. Eikä nämä ole edes valituksia että olisi väärin että jomous näkyy ulospäin! Se on vaan kiva että ihminen saa olla millainen on ja hänellä on persoonallisuutta. Mutta "täysin normaaleja kaikki".. no ei kyllä.

Tottakai varmaan valtaosa homoista on ulkoisesti täysin heteronkaltaisia, mutta ei ne homokliseet ole mistään tuulesta temmattuja.

Tunnen kikattelevia homomiehiä, ja tunnen kikattelevia heteronaisia. Jos kikattelu tekee epänormaaliksi, niin aika suuri osa heteronaisista on sitä.

Vierailija
86/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietitääs nyt oikeasti kuinka typerä aloitus tää on. Jos aletaan tällä tavalla ihmisiä luokittelemaan niin kukaan ei voi olla kenenkään kaveri. Homo, lesbo, liian vanha, liian nuori, ulkomaalainen, tummaihoinen, pyörätuolissa yms. Liian sitä ja liian tätä. Lista on loputon...

Vierailija
87/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoja kun ei lisäksi tunneta seksuaalisesta pidättyvyydestä vaan homojen seurustelu kuviot alkavat panemisella jonka jälkeen mietitään voisiko olla jotain muutakin yhteistä.

Näinhän se on. Homomiehet pääsevat toteuttamaan sen, mistä heteromiehet voivat vain unelmoida. Uskonkin, että suurin osa heteromiesten homoja vastaan tuntemasta vihasta onkin silkkaa kateutta.

Vierailija
88/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin muuten, mutta osalla homoista ja lesboista on niin suuria ennakkoluuloja transihmisiä kohtaan, jota itse olen, että melkein yritän vältellä. Muuten melkein ihan sama, en pidä ei-toivotuista lähentelyistä oli toisen sukupuoli mikä hyvänsä.

Minä olen transnainen ja en ikinä ole kokenut minkäänlaisia ennakkoluuloja homojen tai lesbojen taholta. En tiedä sitten sun kokemuksistasi, mutta yleensä seksuaalivähemmistöihin kuuluvat ainakin omien kokemusteni pohjalta suhtautuu ihan luontevasti ainakin transsukupuolisiin.

Naisilla voi noin ollakin.

Vierailija
89/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihetta sivutakseni: mikä saa jotkut ihmiset ajattelemaan, että homous tai lesbous on sama kuin jatkuva seksin ajatteleminen?

t: aseksuaali lesbo

Vierailija
90/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää provo keskustelun aloitukset jaksa oikein innostaa enää.. Keksikää ees parempia provoja!

Vierailija
91/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olen vanhoillisledtadiolainen (!!) nainen. Itse asiassa työkavereina oli naispari ja nytkin yks lesbo, tosi symppis tyyppi..

Vierailija
92/133 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunon aina silloin tällöin samassa porukassa lesbojen tai heteromiesten kanssa, ei ongelmia. :D

- heteronainen

Juurikin näin.

Uimahallien ja punttisalien pukkarit kaikki vaan unisex, niin kaikki saa saunoa ja suihkutella kenen kanssa haluaa. Kukapa sitä tässä saunakulttuurissa kenenkään mitään ajattelee tai katselee.

Se on suvaitsevaisuutta!

Vierailija
93/133 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän treeniryhmässä on homo ja duunikaverina on rekisteröidyssä parisuhteessa oleva lesbo. En näe siinä mitään ihmeellistä, eikä ketään ainakaan näkyvästi häiritse vaikka homo on treenien jälkeen samaa aikaa suihkussa ja saunassa meidän muiden kanssa.

M32

Vierailija
94/133 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän kysymys tää alotus oli? Tietysti voisin olla ja olenki, olen nainen ja bi seksuaali itse ja tunnen muitaki nais bi seksuaaleja ja muutaman lesbon, yhtään homo-miestä en tunne, vaikkei sekään mikään ongelma olisi, miksi olisi?:) Ja ei seksuuaali vähemmistöilläkään  "värähdä" jokaisen samaa sukupuolta olevan edessä, on meilläki tunteet, ei pelkkä seksi pyöri mielessä 24/7, kuten ei heteroillakaa.

Vierailija
95/133 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihetta sivutakseni: mikä saa jotkut ihmiset ajattelemaan, että homous tai lesbous on sama kuin jatkuva seksin ajatteleminen?

t: aseksuaali lesbo

Täysin epäloogisia päätelmiä täällä...

Jostain kumman syystä naiset kuitenkin ajattelevat, että heteromiehellä SE on kokoajan mielessä.

Eli heteronaiset, homot ja lesbot on nyt tässäkin keskustelussa nostettu johonkin neutraalisti ajattelevaan porukkaan.

Eli niinkuin täällä on jo usein tuotu esille, mikä siis jakaa meitä enää mitenkään miesten tai naisten osastoihin, jos siinä on välissä käsittämätön joukko jotain seksuaali eliittiä, jotka osaavat pitää mielensä kurissa esim. nähdessään sen vastapuolen alastomana tms. johon on seksuaalisesti suuntautunut.

Siinä vaiheessa aletaan olla suvaitsevaisia, kun kenenkään ei tarvitse missään enää todistella sukupuolisuuttan ja kaikki voivat olla missä wc, pukuhuone, suihku, sauna jne. tiloissa kenen kanssa vaan.

Vai onko tässä kuitenkin nyt se ilkeä pikku pointti, että se tavallinen hetoromies ei enää sovi kuvioihin??

Vierailija
96/133 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä bi-seksuaaleilla on rankkaa kun ollaan ihan koko ajan kiihottuneita kaikista vastaantulijoista. Ei väliä onko kaveri, työkaveri vai sukulainen, jatkuvasti kiisselit tontilla missä vaan kulkeekaan ihmisiä. Taidan ryhtyä erakoksi...

Vierailija
97/133 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä bi-seksuaaleilla on rankkaa kun ollaan ihan koko ajan kiihottuneita kaikista vastaantulijoista. Ei väliä onko kaveri, työkaveri vai sukulainen, jatkuvasti kiisselit tontilla missä vaan kulkeekaan ihmisiä. Taidan ryhtyä erakoksi...

sama kuin meillä heteroilla, kokoajan vaan se mielessä ja kauhiasti keulii aina kans.

Vierailija
98/133 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hetero mies ja olen homomiehen kaveri. Se on ollut mun paras kaveri jo 6 vuotiaasta asti, nyt ollaan 32. Tehdään ihan normaaleita miesten juttuja yhdessä ja isommalla porukalla, saunassakin ollaan oltu monesti eikä sillä ikinä ole seisonut. Se varmaan loukkaantuisi jos saisi tietää tämän, mutta silloin kun sain tietää sen olevan homo, mulle tuli jotenkin suojeluvaisto sitä kohtaan, vähän samoin kuin pikkusiskoani kohtaan. Se ei tuo asiaa mitenkään esille eikä moni tiedä tai muista sen olevan homo, ja jos joku hutkisi sitä nyrkillä niin minä hutkisin takaisin.

Vierailija
99/133 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alentuisin sellaiseen?

Vierailija
100/133 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hetero mies ja olen homomiehen kaveri. Se on ollut mun paras kaveri jo 6 vuotiaasta asti, nyt ollaan 32. Tehdään ihan normaaleita miesten juttuja yhdessä ja isommalla porukalla, saunassakin ollaan oltu monesti eikä sillä ikinä ole seisonut. Se varmaan loukkaantuisi jos saisi tietää tämän, mutta silloin kun sain tietää sen olevan homo, mulle tuli jotenkin suojeluvaisto sitä kohtaan, vähän samoin kuin pikkusiskoani kohtaan. Se ei tuo asiaa mitenkään esille eikä moni tiedä tai muista sen olevan homo, ja jos joku hutkisi sitä nyrkillä niin minä hutkisin takaisin.

Ihana viesti <3