Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla homon tai lesbon kaveri jos tietäisit homoudesta?

Vierailija
17.02.2016 |

Ja kerro vielä oletko mies vai nainen.

Olen mies ja voisin olla lesbon kaveri siinä ei olisi mitään estettä. Vähän kyllä ihmettelisin ihmistä. Homoja vastaan mulla ei kyllä ole mitään, tehkööt mitä haluaa omassa makuuhuoneessaan. Mutta ei tartte muille esittää jotain mitä ei ole ja täytyy muille selväksi että mihinlä viisari värähtää niin ei tule epämielyttäviä ylläreitä kun saunaillassa yksi onkin lipputanko pystyssä kun muut luuli sen olevan naimisissa naisen kanssa...

Homon kanssa en voisi olla kaveri, olisi "vähän" epämielyttävä olla kun tyypillä pyörisi mun hanuri ja vehkeet mielessään. Ei voisi olla rennosyi kuten äijäporukalla yleensä.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään lesboja vastaan mutta ehkä naisena voisi olla outo olo puhtaasti siitä syystä että en oikein näe itseäni kaveeraamassa miehenkään kanssa. Voihan olla että jos olisi siunaantunut miespuolisia ystäviä, paremmin voisin uskoa että mies ja nainen voivat olla vain ystäviä. En usko että pystyisin itse olemaan miehen kanssa ystävä ilman seksuaalista jännitettä, lukuunottamatta tosi vanhoja pappoja.

Tähän vielä kommenttina että mulle on ihan yks hailee tiiraileeko lesbot uimahallissa vai ei. En ole kiinnostunut joten aivan sama. Jos voisin olla satavarma ettei lesbo kaveri olisi yhtään ja oikeasti kiinnostunut niin sitten mikä ettei ystävyys. Mutta sellainen tilanne olisi surullinen ja vaivaannuttava jos sillä toisella kuitenkin olisi jotain kiinnostusta tms.

paljon teitä tuntuu kuitenkin haittaavan, että tiiraileeko hetoromiehet teitä

käsittämätöntä, että te suvikit ette näe tätä asetelmaa...

Vierailija
42/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homon kanssa en voisi olla kaveri, olisi "vähän" epämielyttävä olla kun tyypillä pyörisi mun hanuri ja vehkeet mielessään.

Luuletkohan nyt itsestäsi ja viehätysvoimasta vähän liikoja?

Pyöriikö sinullakin mielessä ihan kaikista kohtaamistasi naisista tissit ja pilde? Tai vaikka se hanurikin.

Juu on niin hyvää provoa taas. Ei seksualisuutta näe päälle päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nyt osa porukasta vähän liiankin puolustelevia homojen suhteen? Kyllä, ne ovat hyviä ihmisiä siinä missä muutkin, usein jopa parempia.

Mutta eivät ne läheskään aina nyt täysin "normaaleja" ole. Minulla on tuttuna yksi homopariskunta, ja kyllä niistä näkee ja kuulee heti että ovat homoja. Toinen on kikattava kalju Tom of Finland nahkavaate-mies, ja toinen maskuliininen mutta samalla tosi herkkä kliseehomo. Minulla oli lukiossakin kaveri joka oli homo, ja kyllä se oli aivan selvästi homo maneeriensa ja puhetapansa suhteen. Ei sitä siitä kiusattu onneksi. Eikä nämä ole edes valituksia että olisi väärin että jomous näkyy ulospäin! Se on vaan kiva että ihminen saa olla millainen on ja hänellä on persoonallisuutta. Mutta "täysin normaaleja kaikki".. no ei kyllä.

Tottakai varmaan valtaosa homoista on ulkoisesti täysin heteronkaltaisia, mutta ei ne homokliseet ole mistään tuulesta temmattuja.

Kertoisitko vielä määritelmäsi sille, mikä on "normaali"?

Pelkästään sen mukaan siis, että näkyykö homous ulospäin vai ei. Monet sanovat että ei koskaan, mikä ei minusta pidä lainkaan paikkaansa, vaan olen tuntenut monta homoa joilla on niitä korostettuja homokliseitä vaikka kuinka esillä. Joka mielestäni siis ei ole väärin eikä tuomittavaa.

Vierailija
44/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla siis kuin "isämmaan ystävä" -rasistipersulla voi olla aatteellisuus korostettuna ulkonäössään ja puhetavassaan, on homoillakin joskus niin. Ja lisäksi hmm.. luonteenpiirre on kuin homoparodioissa. 43

Vierailija
45/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sun kanssa kenenkään viisari värähtää... Homot preferoivat älyllistä seuraa. 

Vierailija
46/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nyt osa porukasta vähän liiankin puolustelevia homojen suhteen? Kyllä, ne ovat hyviä ihmisiä siinä missä muutkin, usein jopa parempia.

Mutta eivät ne läheskään aina nyt täysin "normaaleja" ole. Minulla on tuttuna yksi homopariskunta, ja kyllä niistä näkee ja kuulee heti että ovat homoja. Toinen on kikattava kalju Tom of Finland nahkavaate-mies, ja toinen maskuliininen mutta samalla tosi herkkä kliseehomo. Minulla oli lukiossakin kaveri joka oli homo, ja kyllä se oli aivan selvästi homo maneeriensa ja puhetapansa suhteen. Ei sitä siitä kiusattu onneksi. Eikä nämä ole edes valituksia että olisi väärin että jomous näkyy ulospäin! Se on vaan kiva että ihminen saa olla millainen on ja hänellä on persoonallisuutta. Mutta "täysin normaaleja kaikki".. no ei kyllä.

Tottakai varmaan valtaosa homoista on ulkoisesti täysin heteronkaltaisia, mutta ei ne homokliseet ole mistään tuulesta temmattuja.

No mut voisin olla ystävä nahkavaatemiehen ja/tai herkän kliseehomon kanssa. Eihän tuo liity yhtään alkup. kysymykseen.

Vierailija
47/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sun kanssa kenenkään viisari värähtää... Homot preferoivat älyllistä seuraa. 

No, jos nyt vakavasti asiaa ajattelee, niin voi tossa ollakin joku toden poikanen.

Kyllä nykyajan naiset on niin tyhmiä, että homoudessa voisi olla ideaa.

Olisi kiva preferoitua alylliseen seuraan välillä

M38

Vierailija
48/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Olen pääsääntöisesti sellaisten kaveri jotka jakavat arvoni. Mies 21

Vierailija
49/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtainen mutta toistava. 1/5. Liiankin läpinäkyvä.

-Provoarvioija

Vierailija
50/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja voisin olla lesbon kaveri siinä ei olisi mitään estettä. Vähän kyllä ihmettelisin ihmistä. Homoja vastaan mulla ei kyllä ole mitään, tehkööt mitä haluaa omassa makuuhuoneessaan. Mutta ei tartte muille esittää jotain mitä ei ole ja täytyy muille selväksi että mihinlä viisari värähtää niin ei tule epämielyttäviä ylläreitä kun saunaillassa yksi onkin lipputanko pystyssä kun muut luuli sen olevan naimisissa naisen kanssa...

Homon kanssa en voisi olla kaveri, olisi "vähän" epämielyttävä olla kun tyypillä pyörisi mun hanuri ja vehkeet mielessään. Ei voisi olla rennosyi kuten äijäporukalla yleensä.

Tule mun kanssa saunailtaan niin teen susta mun bitchin. Tykkäät  kuitenkin siitä, että sille laitetaan kumipallo suuhun ja naamari naamalle.

Mies 28 v

Vierailija
51/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, miksi edes pitäisi.

Vierailija
52/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En voisi, miksi edes pitäisi." No vaikka siksi pitäisi, että seksuaalinen suuntautuminen on aika pieni osa ihmistä, silloin kun kyse kaveruudesta tai ystävyydestä. En usko olevani ainoa, joka ei  ensimmäisenä mieti uusiin ihmisiin tutuessaan, että voisinkohan harrastaa seksiä hänen kanssaan oli kyse sitten naisesta tai miehestä. Tai ajattele olevani hänelle ensi-sijassa seksiobjekti.. Ja jos myöhemmin kaverin seksuaalinen suuntautuminen selviäisi, niin on vaikea ajatella, että se olisi sellainen syy, jonka vuoksi laittaisin kaveruuteni poikki hänen kanssaan. Miksi sellaista tekisin? 

Ja eikö ole muuten jännää sekin, kun osa porukasta on niinkin umpiaivoisia, että ajattelevat, ettei esimerkiksi mies ja naien voi olla keskebään ystäviä. Niin kenen kanssa sitä oikein pitäsi miehenä ystävytyä, jos mies pioliset kaverit saattavat ossoittautua homoiksi (En usko heti lpäätäpäin näkeväni kenenkään seksuaalista suuntautumista) ja naiset ei yksinkertiaesti voi olla "vain" kavereita miehen kanssa...  Mitähän tuo koirani kuvittelee minusta juuri nyt? 

Vierailija
53/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua! Ihan sama mikä suuntaus on niin kauan kun ei muhun koske.Kuinka niin sun hanuri ja vehkeet mielessä?Kenties se on vaan sun märkä päiväuni:DD

Vierailija
54/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

homot etoo mua ja niillä pitää olla nykyään joku saakelin kiintiö joka elokuvassa ja tv-sarjassa

uimahalleissa ym. niillä on joku jumalan antama oikeus tiirailla samaa seksuaalisesti kiinnostavampaa sukupuolta.

otatteko naiset mut sinne teidän pukkarin puolelle, jos lupaan käyttäytyä??

M40

Senkun menet sinne naisten puolelle, mutta voin varoittaa että keskimääräinen kävijä on satakiloinen keski-ikäinen nainen jolla on selluliittiä varmaan varpaissakin. Siinäpähän runkkaat tolle näylle kun joku mummo pyllistää. Jos vois niin pitäisin silmiä kiinni koko suihkuttelun ajan uimahallissa, niin paljon mua kiinnostaa nähdä tuntemattomia alastomia naisia ja mummoja. T. Lesbo joka käy uimassa useamman kerran viikossa

Vierailija
55/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbona minun on joskus vaikea olla ystävä heteroiden kanssa, kun jotkut heterot eivät osaa enää ajatella muuta kuin seksiä, kun kuulevat lesboudestani. Se, että olen romanttisesti ja seksuaalisesti kiinnostunut naisista on kuitenkin vain yksi osa minua eikä seksi pyöri minun päässäni samalla tavalla kuin niiden heteroiden, joiden mielestä lesbous ja homous on jotenkin ääriseksuaalista.

Enkä ole kiinnostunut kuin murto-osasta naisia eikä mikään pukkarivaatteidenvaihto tms. anna mitään kicksejä. Se on samalla lailla seksuaalitonta kuin vaikka saunominen meidän kulttuurissa. Minä olen kuitenkin kasvanut niissä pukkareissa ja saunoissa ja uimarannoilla ihan kuten kaikki toisetkin naiset ja se on minulle yhtä lailla arkista ja seksitöntä, en ole mikään heteromies joka pääsee ensimmäistä kertaa vähän huohottamaan paljaan ihon perään.

Vierailija
56/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa joo. Mutta samantien kyllä tulee nyrkkiä naamaan jos yrittää persettä tai kalua hiplailla tai alkaa ehdottamaan suihinottoja, anaaliseksiä, nuolemista, bondagea, läiskimistä tai muuta sellaista. Mies

Vierailija
57/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

homot etoo mua ja niillä pitää olla nykyään joku saakelin kiintiö joka elokuvassa ja tv-sarjassa

uimahalleissa ym. niillä on joku jumalan antama oikeus tiirailla samaa seksuaalisesti kiinnostavampaa sukupuolta.

otatteko naiset mut sinne teidän pukkarin puolelle, jos lupaan käyttäytyä??

M40

Naisten puolelle sinä kuulutkin, mamman helmoihin. Sulla ei tainnut olla miehen mallia kasvaessasi?

T Homomies

Vierailija
58/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Periaatteessa joo. Mutta samantien kyllä tulee nyrkkiä naamaan jos yrittää persettä tai kalua hiplailla tai alkaa ehdottamaan suihinottoja, anaaliseksiä, nuolemista, bondagea, läiskimistä tai muuta sellaista. Mies"

Luettelit  kyllä niin monta vaihtoehtoa, että voisi melkein luulla, että... No antaa olla. - Sori oli melkeinpä pakko todeta. Minusta vain on hupsua kun tilannetta kuvataan tavallasi aloittamalla kainostellen periaatteessa ja itten luetellaan n. puolentusinaa homoseksiin liittyvää klisettä...      

Vierailija
59/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kuppaista ja kurttuista kalua ja hikisiä palleja tuskin kukaan homomies havittelee.

Vierailija
60/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin muuten, mutta osalla homoista ja lesboista on niin suuria ennakkoluuloja transihmisiä kohtaan, jota itse olen, että melkein yritän vältellä. Muuten melkein ihan sama, en pidä ei-toivotuista lähentelyistä oli toisen sukupuoli mikä hyvänsä.

Minä olen transnainen ja en ikinä ole kokenut minkäänlaisia ennakkoluuloja homojen tai lesbojen taholta. En tiedä sitten sun kokemuksistasi, mutta yleensä seksuaalivähemmistöihin kuuluvat ainakin omien kokemusteni pohjalta suhtautuu ihan luontevasti ainakin transsukupuolisiin.