Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla homon tai lesbon kaveri jos tietäisit homoudesta?

Vierailija
17.02.2016 |

Ja kerro vielä oletko mies vai nainen.

Olen mies ja voisin olla lesbon kaveri siinä ei olisi mitään estettä. Vähän kyllä ihmettelisin ihmistä. Homoja vastaan mulla ei kyllä ole mitään, tehkööt mitä haluaa omassa makuuhuoneessaan. Mutta ei tartte muille esittää jotain mitä ei ole ja täytyy muille selväksi että mihinlä viisari värähtää niin ei tule epämielyttäviä ylläreitä kun saunaillassa yksi onkin lipputanko pystyssä kun muut luuli sen olevan naimisissa naisen kanssa...

Homon kanssa en voisi olla kaveri, olisi "vähän" epämielyttävä olla kun tyypillä pyörisi mun hanuri ja vehkeet mielessään. Ei voisi olla rennosyi kuten äijäporukalla yleensä.

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velipuoleni on myös paras kaverini ja hän on homo. Erittäin söpö pari ovat poikkiksensa kanssa. Ei ole ongelmaa, jos ei tee asiasta itselleen ongelmaa.

Vierailija
62/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tottakai, jos pidän ihmisestä itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voisin, miksi en? Kuten jo aiemmin on todettu, ei kukaan kyttää jatkuvasti toisten elimiä tai ajattele panemista, haloo?!

Vierailija
64/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa joo. Mutta samantien kyllä tulee nyrkkiä naamaan jos yrittää persettä tai kalua hiplailla tai alkaa ehdottamaan suihinottoja, anaaliseksiä, nuolemista, bondagea, läiskimistä tai muuta sellaista. Mies

Tuollaiset ehdottelut tulee aina niiltä heterokavereilta, kun vähän tekisi mieli kokeilla..

Vierailija
65/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sellaiseks mua luullaan :( oike ihanat kaverit viel

Vierailija
66/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin muuten, mutta osalla homoista ja lesboista on niin suuria ennakkoluuloja transihmisiä kohtaan, jota itse olen, että melkein yritän vältellä. Muuten melkein ihan sama, en pidä ei-toivotuista lähentelyistä oli toisen sukupuoli mikä hyvänsä.

Minä oon transmies ja kyllä mun homokaverit pitää mua ihan vaan homona.

Vierailija
67/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään lesboja vastaan mutta ehkä naisena voisi olla outo olo puhtaasti siitä syystä että en oikein näe itseäni kaveeraamassa miehenkään kanssa. Voihan olla että jos olisi siunaantunut miespuolisia ystäviä, paremmin voisin uskoa että mies ja nainen voivat olla vain ystäviä. En usko että pystyisin itse olemaan miehen kanssa ystävä ilman seksuaalista jännitettä, lukuunottamatta tosi vanhoja pappoja.

Tähän vielä kommenttina että mulle on ihan yks hailee tiiraileeko lesbot uimahallissa vai ei. En ole kiinnostunut joten aivan sama. Jos voisin olla satavarma ettei lesbo kaveri olisi yhtään ja oikeasti kiinnostunut niin sitten mikä ettei ystävyys. Mutta sellainen tilanne olisi surullinen ja vaivaannuttava jos sillä toisella kuitenkin olisi jotain kiinnostusta tms.

paljon teitä tuntuu kuitenkin haittaavan, että tiiraileeko hetoromiehet teitä

käsittämätöntä, että te suvikit ette näe tätä asetelmaa...

No Tottakai heteromieehen tiirailu haittaisi koska olen itsekin hetero :D. Mua ei myöskään haittaa vaikka hamsteri tiirailisi kiimaisena koska en ole hamstereihin päin kallellaan.

Vierailija
68/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on homoja, lesboja ja bi-seksuaaleja kaverina, ei mitään ongelmaa. Samoin heteromiehiä ja heteronaisia. Seurustelen itse niin kavereiden mielenkiinnon kohteena oleva sukupuoli ihan yhdentekevä. Ja oli toki sinkkuaikoina.

Ei heterot yleensä edes kiinnosta homoja tai lesboja siinä mielessä.

Ap tosi vanhanaikainen tyyppi. :D

Vierailija
69/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsisa aloitus kerrassaan , ap ootko tosissas? Herää tähän päivään! Olen melko varma että joku kavereistasi tai ainakin tuttavistani on homo, aattelepa sitä!!!

Vierailija
70/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupsisa aloitus kerrassaan , ap ootko tosissas? Herää tähän päivään! Olen melko varma että joku kavereistasi tai ainakin tuttavistani on homo, aattelepa sitä!!!

Tuttavistasi siis, autocorrect....

Vierailija
71/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en uskalla pitää kavereita lainkaan, en homoja ja heteroita. Pelottaa, että niillä voisi koko ajan pyöriä mielessä mun hanuri ja vehkeet.

Olet tehnyt ihan oikean päätöksen. Aika monilla tämän palstan perusteella pyörii mielessä ihan tuntemattomienkin hanuri ja vehkeet, tai etupylly. Sinun silmäsi ovat avautuneet, mutta moni elää vielä harhassa.

Vierailija
72/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin..vähän niinkuin joka ikisellä naisellakin pyörii mielessä jatkuvasti sun kalusi. Voi helvetti mikä ääliö.

Väitätkö oikeasti että homo ei kiihotu alastomista miehistä samoin kuin hetero mies joka olisi alastomien naisten kanssa saunassa. Homoja kun ei lisäksi tunneta seksuaalisesta pidättyvyydestä vaan homojen seurustelu kuviot alkavat panemisella jonka jälkeen mietitään voisiko olla jotain muutakin yhteistä. Homoilla ei ole myöskään minkäänlaisia moraalisia esteitä paneskella naimisissa olevien hetero miersten kanssa.

Vierailija
73/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon aina silloin tällöin samassa porukassa lesbojen tai heteromiesten kanssa, ei ongelmia. :D

- heteronainen

Vierailija
74/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ilmeisesti ole ikinä elämässään ollut sekasaunassa. Voihan se toki olla aika kiusallista, jos viisari värähtää riippumatta siitä onko lauteilla vaimo, anoppi, tytär tai isoäiti.

Vierailija
75/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin..vähän niinkuin joka ikisellä naisellakin pyörii mielessä jatkuvasti sun kalusi. Voi helvetti mikä ääliö.

Väitätkö oikeasti että homo ei kiihotu alastomista miehistä samoin kuin hetero mies joka olisi alastomien naisten kanssa saunassa. Homoja kun ei lisäksi tunneta seksuaalisesta pidättyvyydestä vaan homojen seurustelu kuviot alkavat panemisella jonka jälkeen mietitään voisiko olla jotain muutakin yhteistä. Homoilla ei ole myöskään minkäänlaisia moraalisia esteitä paneskella naimisissa olevien hetero miersten kanssa.

Nyt taitaa puhua kokemuksen syvä rintaääni. :)

Vierailija
76/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin olla kaveri. En tiedä onko kukaan kavereistani/tutuistani homo tai lesbo, mutta eipä sillä minulle ole väliä. 

Ja olen nainen.

Vierailija
77/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mölli kirjoitti:

Kyllä jos on hyvä tyyppi.

Sama täällä,voisin olla hyvien tyyppien kaveri,ei kiinnosta kenenkään seksuaaliset suuntaukset.

Vähän kyllä naurattaa ajatus,että ylipäätään kenenkään mielessä pyörisi ap:n "hanuri ja vehkeet".Kummia stereotypioita ihmisiin liitetään ihan vain sen perusteella,tyykkääkä samasta vai vastakkaisesta sukupuolesta :D

Vierailija
78/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa joo. Mutta samantien kyllä tulee nyrkkiä naamaan jos yrittää persettä tai kalua hiplailla tai alkaa ehdottamaan suihinottoja, anaaliseksiä, nuolemista, bondagea, läiskimistä tai muuta sellaista. Mies

Väsyttävää. Kun noin  yksityiskohtaista kuvausta tekemisistä annoit, niin ehkäpä sä vaan pelkäät siellä kaapissasi ja esität kovaa heterojätkää <3

Vierailija
79/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin muuten, mutta osalla homoista ja lesboista on niin suuria ennakkoluuloja transihmisiä kohtaan, jota itse olen, että melkein yritän vältellä. Muuten melkein ihan sama, en pidä ei-toivotuista lähentelyistä oli toisen sukupuoli mikä hyvänsä.

Minä oon transmies ja kyllä mun homokaverit pitää mua ihan vaan homona.

Täh? Eihän sukupuolenkorjaaminen vielä kerro mitään kenestä tykkää...

Vierailija
80/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska se olisi tekopyhää.

Vihaan ihmisiä. Oli homo tai ei. On liian älykäs, enkä täten saa irti mitään taviksista. He eivät anna mitään eivätkä ota, koska en osaa antaa. Ihmiset ovat tyhmiä, teennäisiä. Sukupuoleen/seksuaaliseen suuntaan katsomatta.

Lähinnä uskonnollinen kysymys herää mielessäni tässä "kiintiö-homo-ystävä" trendissä. Se on yhtä teennäistä ja psykoottista kuin uskonnot.