Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla homon tai lesbon kaveri jos tietäisit homoudesta?

Vierailija
17.02.2016 |

Ja kerro vielä oletko mies vai nainen.

Olen mies ja voisin olla lesbon kaveri siinä ei olisi mitään estettä. Vähän kyllä ihmettelisin ihmistä. Homoja vastaan mulla ei kyllä ole mitään, tehkööt mitä haluaa omassa makuuhuoneessaan. Mutta ei tartte muille esittää jotain mitä ei ole ja täytyy muille selväksi että mihinlä viisari värähtää niin ei tule epämielyttäviä ylläreitä kun saunaillassa yksi onkin lipputanko pystyssä kun muut luuli sen olevan naimisissa naisen kanssa...

Homon kanssa en voisi olla kaveri, olisi "vähän" epämielyttävä olla kun tyypillä pyörisi mun hanuri ja vehkeet mielessään. Ei voisi olla rennosyi kuten äijäporukalla yleensä.

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin olla sekä homon että lesbon kaveri, ja olenkin. Miksein voisi olla?

Nainen olen.

Vierailija
2/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..vähän niinkuin joka ikisellä naisellakin pyörii mielessä jatkuvasti sun kalusi. Voi helvetti mikä ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voisin.

Ainoa mitä en voisi olla homon/lesbon, olisi romanttinen (seksi-) kumppani, koska olen hetero.

Vierailija
4/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos on hyvä tyyppi.

Vierailija
5/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voisin.

Ainoa mitä en voisi olla homon/lesbon KANSSA, olisi romanttinen (seksi-) kumppani, koska olen hetero.

Olen heteronainen.

Vierailija
6/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalan hauska provo! :D Nauran täällä ihan kippurassa! Joo, AP:n kaltaisia ihmisiä on toki olemassa, mutta ei tässä ketjussa tällä kertaa.

Vierailija
7/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen homon kaveri, yksi niistä on mun paras kaveri. Lesboja en tunne.

Vierailija
8/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ap on niin ihana että kaikki homot kuolaa sitä kilpaa... Not.

Vierailija
9/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Miäs-

Vierailija
10/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiraukka, opettele edes nyt provoomaan kunnolla.

Vierailija
11/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olenkin, sekä homon että lesbon.

Vierailija
12/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsiraukka, opettele edes nyt provoomaan kunnolla.

Ikävä kyllä omien kokemusten perusteella voin sanoa että tuollaisia tyyppejä on olemassa. Paljon.

Vierailija
13/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homon kanssa en voisi olla kaveri, olisi "vähän" epämielyttävä olla kun tyypillä pyörisi mun hanuri ja vehkeet mielessään. Ei voisi olla rennosyi kuten äijäporukalla yleensä.

Eihän jokainen homomies halua jokaista miestä. Ihan niinkuin heteromies ei halua jokaista naista ja toisinpäin. Aikuistu!

t. Heteronainen

Vierailija
14/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla pitää kavereita lainkaan, en homoja ja heteroita. Pelottaa, että niillä voisi koko ajan pyöriä mielessä mun hanuri ja vehkeet.

Vierailija
15/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voisin olla ja olenkin ja olen heteromies. - Ja täytyy kyllä ihmetellä, jos  heteromiehellä on aina pystyssä, jos näkee alastoman naisen, tai olettaa, että homoilla olisi viisari pystyssä aina alastoman miehen nähdessään. En minä heteromiehenä ajattele seksiä jokaisen kohtaamani naisen kanssa, tai minulla ole viisari pystyssä jokaisen alastoman naisen kohdatessani, enkä tästä huolimatta usko, että minussa olisi jotain "vikaa", tai olisin tiedostamattani homo.  

Vierailija
16/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Nuorena idealistina, nykykielellä suvakkina, oli useita. Havaitsin että he eivät todellakaan ole normaaleja ja en halua todellakaan olla heidän kanssaan tekemisissä.

Vierailija
17/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol... Helvetin moni ihminen on suomessa homon tai lebson kaveri ihan tietämättään. Toivottavasti jonakin päivänä ei tarvitse hävetä ees sille että tykkää naisista joilla on kulli.

Vierailija
18/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

homot etoo mua ja niillä pitää olla nykyään joku saakelin kiintiö joka elokuvassa ja tv-sarjassa

uimahalleissa ym. niillä on joku jumalan antama oikeus tiirailla samaa seksuaalisesti kiinnostavampaa sukupuolta.

otatteko naiset mut sinne teidän pukkarin puolelle, jos lupaan käyttäytyä??

M40

Vierailija
19/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homon kanssa en voisi olla kaveri, olisi "vähän" epämielyttävä olla kun tyypillä pyörisi mun hanuri ja vehkeet mielessään.

Luuletkohan nyt itsestäsi ja viehätysvoimasta vähän liikoja?

Pyöriikö sinullakin mielessä ihan kaikista kohtaamistasi naisista tissit ja pilde? Tai vaikka se hanurikin.

Vierailija
20/133 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää, kaverit ovat vain kavereita. Heitä ei ajatella seksuaalisessa mielessä. :D