Ihminen joka retostelee kaikella
Uudesta autosta , lomamatkoista, taloista ja mökeistä leveillään sen minkä ehditään.
Onhan se hienoa että menee hyvin ja on upeita asioita , mutta liika on liikaa.
Kommentit (25)
On ärsyttävää, yhtä ärsyttävää kuin kaiken ottaminen retosteluna.
Ei välttämättä retostele vaan puhuu itselleen tärkeistä asioista. Joidenkin elämä oikeasti pyörii paljon materian ympärillä. Talo tai mökki on toiveita ja tavoitteita elämälle samaan tapaan kuin puoliso tai lapsi voi olla.
Mulla on somessa tasan yksi tämmöinen ihminen ja kuitenkin fb kavereita on lähemmäs tuhat. Ainoastaan tämä yksi leveilee ihan joka päivä ja ihan kokoajan.
Olen pohtinut mikä tämmöistä käytöstä aiheuttaa. Sokeutuuko sille kun jatkaa tarpeeksi kauan?
Tunnistan kyllä milloin kyse on kehuskelusta ja milloin vain "puhuu itselleen tärkeistä asioista ja tavoitteista". Tarkoitan nimenomaan ensimmäistä.
-ap
Leveily ja itsekehu on tämän päivän normaali pinnallisessa somemaailmassa. Narsismi rehottaa.
Ihminen ei loppujen lopuksi ole kovin fiksu eläinlajin edustaja.
Joo tiedän samanlaisen tapauksen! Kaikesta uudesta mitä on tehty ja hankittu on kuva somessa ja kirjoitettu tyyliin "kyllä kelpaa tällä päristellä omalle mökille ihailemaan auringonlaskua" kyseessä vaikka uusi prätkä.
Sitten seuraava päivitys on taas joku vastaavanlainen hankinta tai milloin "maailman paras puoliso " ja "ylivertaisen älykkäät ja upeat lapset".
En osaa edes kuvailla, koska tämä on niin uskomatonta. :D
Kiiltokuvaa ja kulissia on helppo luoda somessa. Harva siellä kertoo siitä elämän nurjasta puolesta.
Tiedän myös yhden tapauksen joka luo täydellistä kuvaa ulospäin, mutta totuus ei kestä päivänvaloa.
Luulen, että jotain yritetään peitellä ylikoristuneella täydellisyydellä. Se on tosi creepyä.
Vierailija kirjoitti:
On ärsyttävää, yhtä ärsyttävää kuin kaiken ottaminen retosteluna.
Osui ja upposi ilmeisesti?
On oppinut saamaan rakkautta ja hyväksyntää materialla
Sehän on tän päivän trendi. Siinä syy miksi en oo somessa
Kun ne kulissit kaatuvat jäljelle ei jää mitään. Näitä ihmisturhakkeita nyt vaan on valitettavan paljon.
Mun veljen vaimo! Tiedän kuitenkin miten asiat oikeasti on niin..
Eikös Sofia Belorf ole tämmöinen ihminen
Todella rikkaat eivät laita kuvia kartnoistaan, Ferrareistaan, Rolexeistaan jne. Tuskin ovat edes somessa.
Kannattaa jättää omaan arvoonsa. Fiksut ihmiset ei kehuskele ja ne joilla oikeasti on asiat hyvin 👍
Mua oksettaa tuo.. siitä on tullut jo niin normaalia ettei ihmiset pidä sitä enää edes epänormaalia. 20 vuotta sitten oli vielä joku järki mutta nykyään tää meininki on ihan mahdotonta.
Just tämä pinnallisuus ja omakehu ym
Siskoni on tämmöinen ja se on noloa ja hämmentävää.