Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv-tähdet raivostuivat kun SNL ei kelpaa

Vierailija
17.02.2016 |

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/saturday-night-live/uutiset/artikkeli…

Hohhoijaa...ei käy edes mielessä että voisi sitten yrittää tehdä vähän parempaa, vaan ruvetaan kiukuttelemaan kansalle kun ei tykkää.

Kommentit (283)

Vierailija
221/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021821139025_vi.shtml

Arman Alizad jatkaa samaa tuttua virttä. Ohjelma on erittäin hyvä, katsojat on vaan niin kovin negatiivisia. Eivät ymmärrä suuren viihteen päälle. Ja Suomessa on niin pienet piirit, että pakko on ottaa Hirviniemi ja kumppanit joka ohjelmaan.

Miten ihmeessä se on niin vaikea käsittää, että tämä heidän erittäin hyvä viihdeohjelmansa ei nyt vaan viihdytä katsojia? Ei vaikka se heidän mielestään on niin helvetin hyvä. Mä tiedän, että netissä on aina porukkaa joka dissaa, mutta luulis nyt katsojalukujen kertovan tälle sakille jotain. Haluatko miljonääriksi - ohjelmaakin haukutaan netissä, mutta silti sillä on hurjat katsojaluvut. Vain elämää saa paskaa niskaansa joka syksy, mutta katsojat on ja pysyy. SNL saa paskaa niskaansa eikä sitä kovin moni halua enää katsoa. Kyllä sen pitäis ammattilaisille jo kelloja soittaa. Ja tällä tekijöiden ruikutuksella se porukka vähenee entisestään. Pistäisivät ton ruikutukseen menevän energian ohjelman parantamiseen. Vois olla, että ohjelma näkyis vielä ens viikollakin.

Niin, jotenkin tuli mieleen että samat sulle. Jos käyttäisit tuon ruikutukseen käyttämäsi energian johonkin hyödylliseen saattaisit joskus elämässäsi saavuttaa jotain. Esim. päästä ylös sohvaltasi.

Ei se mun vika ole että se teidän ohjelma floppasi. Kannattais tehdä vähän parempaa. Ottakaapa mallia Nelosesta :)

Tylsää trollisettiä. Puolet ajasta pelkkää solvausta ja loppuajan toivot että joku jota solvasit tarttuisi täkyihisi. Niiden puutteessa otat jonkun satunnaisen vastauksen ja rupeat leikkimään että nyt se jota solvasit vastasi sinulle.

Vierailija
222/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arman Alizad jatkaa samaa tuttua virttä. Ohjelma on erittäin hyvä, katsojat on vaan niin kovin negatiivisia. Eivät ymmärrä suuren viihteen päälle. Ja Suomessa on niin pienet piirit, että pakko on ottaa Hirviniemi ja kumppanit joka ohjelmaan.

Miten ihmeessä se on niin vaikea käsittää, että tämä heidän erittäin hyvä viihdeohjelmansa ei nyt vaan viihdytä katsojia? Ei vaikka se heidän mielestään on niin helvetin hyvä. Mä tiedän, että netissä on aina porukkaa joka dissaa, mutta luulis nyt katsojalukujen kertovan tälle sakille jotain. Haluatko miljonääriksi - ohjelmaakin haukutaan netissä, mutta silti sillä on hurjat katsojaluvut. Vain elämää saa paskaa niskaansa joka syksy, mutta katsojat on ja pysyy. SNL saa paskaa niskaansa eikä sitä kovin moni halua enää katsoa. Kyllä sen pitäis ammattilaisille jo kelloja soittaa. Ja tällä tekijöiden ruikutuksella se porukka vähenee entisestään. Pistäisivät ton ruikutukseen menevän energian ohjelman parantamiseen. Vois olla, että ohjelma näkyis vielä ens viikollakin.

Niin, jotenkin tuli mieleen että samat sulle. Jos käyttäisit tuon ruikutukseen käyttämäsi energian johonkin hyödylliseen saattaisit joskus elämässäsi saavuttaa jotain. Esim. päästä ylös sohvaltasi.

Ei se mun vika ole että se teidän ohjelma floppasi. Kannattais tehdä vähän parempaa. Ottakaapa mallia Nelosesta :)

nelosen primetimeohjelmat alkuvuonna lauantai-iltana: hassujen kotivideoiden uusinta #2291

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin petyin kovin tuohon ohjelmaan, mutta ei jaksa ruikuttaa joka asiasta. Ei mun tai kenenkään muunkaan oo onneksi pakko tuota katsoa...

Linkin takana kuitenkin ohjelmaa puolustavat ihan muut kuin ohjelman näyttelijät, vaikka moni tuntuu toisin luulevan.  Esim. ihan tuo aloitus: ''...ei käy edes mielessä että voisi sitten yrittää tehdä vähän parempaa, vaan ruvetaan kiukuttelemaan kansalle kun ei tykkää.'' Luitko tuota juttua ollenkaan? Vai tarkoittaako tuo, että Kukkohovin, Salmisen ja muiden pitäisi mennä tekemään SNL:stä parempi?

Niin ja en kyllä myöskään ymmärrä tuota näyttelijöiden haukkumista huonoista vitseistä - vai kirjoittavatko he sitä sarjaa itse?

Vierailija
224/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kansa ei vaan tajuu, sehän on se yleinen mantra kun epäonnistutaan. Juu ei tajuttu, eikä vaivata teitä ohjelman tekijöitä tämän enempää, saatte tehdä ihan rauhassa sitä nerokasta viihdettänne kouralliselle ihmisiä jotka tajuavat teidän ylivertaisen neroutenne.

Ohjelmassa ei ole eikä voi olla vikaa, vika on katsojissa, asia selvä.

Vierailija
225/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nelosen primetimeohjelmat alkuvuonna lauantai-iltana: hassujen kotivideoiden uusinta #2291

Silti sitäkin on katsottu enemmän kuin Maikkarin kevään suursatsausta :) Maikkarin kannalta kohtuullisen säälittävää...

Vierailija
226/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuota enbuskeveitolasalmista ja jotenkin tympeään tapaan kyllä vitsailivat aiheesta, ei ainakaan nostanut pisteitä.

Vierailija
227/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti sitäkin on katsottu enemmän kuin Maikkarin kevään suursatsausta :) Maikkarin kannalta kohtuullisen säälittävää...

tuskin on

Vierailija
228/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arman Alizad sanoo "Eihän kokkikaan tee aina hyvää ruokaa" :DD jep, en tosiaankaan söis huonoa ruokaa eri nimellä sen enempää kuin katso samaa skeidaa eri nimellä.  Aika lapsellista kiukuttelua noilta ihmisiltä. Myöskin nää Brad Pittit ja DiCapriot ei vääntele naamaa ja pukeudu naisiks saman kanavan viihde ohjelmiin vaan tekevät elokuvia... :D

Vierailija
229/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuli. Mielestäni oli massiivinen riski korvata Lasse Lehtinen täysin erilaisella Jaajolla, mutta kuten katsojaluvut kertovat se kannatti. Olisikohan SNL:n myös kannattanut kokeilla jotain uutta eikä raahata ruutuun näitä jokaisen ohjelman vakiokasvoja. Ihan oma syy, turha ulista nyt.

Suomessa näyttää olevan tavattoman kova paikka kun suuri yleisö pystyy äänestämään jaloillaan. Ennen se ei onnistunut ruokakaupassa, heti kun alkoi onnistua niin johan löytyy kamppanjaa jokaiselle viikolle. Sähkönsiirtoa ei pysty kilpailuttamaan niin totta helvetissä korvaamattomat, naurettavalla palkalla häsläävät johtajat ottavat monopoliasemasta kaiken irti. Ihan niin kuin ruokakaupoissakin tehtiin ennen.

Vierailija
230/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuota enbuskeveitolasalmista ja jotenkin tympeään tapaan kyllä vitsailivat aiheesta, ei ainakaan nostanut pisteitä.

Lamberg oli aika sympaattinen, mutta Hirviniemeä selkeästi jurppi. Minä olen Kansallisteatterissa Nummisuutareissa. Olen vakavasti otettava näyttelijä. Esitän mielelläni naista aina, kun tilaisuus tulee, tai kuolleen Enbusken homoystävää, koska olen laaja-alainen ja avarakatseinen.

Vierailija
231/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä olen joskus miettinyt, että eikö Hirviniemeä ikinä väsytä vetää tuota pelleroolia? Kuten taas nähtiin tän illan EVS:ssä. Mihinkään ei voi vastata kunnolla, koko ajan vitsiä pukkaa ja jatkuva häslinki päällä. Olis kiva edes kerran nähdä oikea Aku Hirviniemi tuon häslääjän sijasta. Hjalliksen ohjelmassa sitä vähän näkyi sen jälkeen kun Hjallis ärähti sille jatkuvalle vitsailulle. Vaimollaan on muuten ihan samanlainen rooli päällä. MHL:ssä se häsläs koko ajan niin että ärsytti todella. Miksi edes lähteä vakavampaan ohjelmaan jos ei aio kuin pelleillä? Näki että Hintikkaakin jo otti aivoon kun mihinkään kysymykseen ei saanut kunnon vastausta. Eikö ne halua tai uskalla näyttää todellista ihmistä sen pelleroolin takaa? Vai onko ne oikeesti muka tuollaisia koko ajan?

Vierailija
232/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuli. Mielestäni oli massiivinen riski korvata Lasse Lehtinen täysin erilaisella Jaajolla, mutta kuten katsojaluvut kertovat se kannatti. Olisikohan SNL:n myös kannattanut kokeilla jotain uutta eikä raahata ruutuun näitä jokaisen ohjelman vakiokasvoja. Ihan oma syy, turha ulista nyt.

Suomessa näyttää olevan tavattoman kova paikka kun suuri yleisö pystyy äänestämään jaloillaan. Ennen se ei onnistunut ruokakaupassa, heti kun alkoi onnistua niin johan löytyy kamppanjaa jokaiselle viikolle. Sähkönsiirtoa ei pysty kilpailuttamaan niin totta helvetissä korvaamattomat, naurettavalla palkalla häsläävät johtajat ottavat monopoliasemasta kaiken irti. Ihan niin kuin ruokakaupoissakin tehtiin ennen.

Johan tässä on useammalla suulla kerrottu, että vaikka kissojen ja koirien kanssa etsittiin niin vain yksi uusi kyky löydettiin. Suomi on niin pieni maa.

Vierailija
233/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä olen joskus miettinyt, että eikö Hirviniemeä ikinä väsytä vetää tuota pelleroolia? Kuten taas nähtiin tän illan EVS:ssä. Mihinkään ei voi vastata kunnolla, koko ajan vitsiä pukkaa ja jatkuva häslinki päällä. Olis kiva edes kerran nähdä oikea Aku Hirviniemi tuon häslääjän sijasta. Hjalliksen ohjelmassa sitä vähän näkyi sen jälkeen kun Hjallis ärähti sille jatkuvalle vitsailulle. Vaimollaan on muuten ihan samanlainen rooli päällä. MHL:ssä se häsläs koko ajan niin että ärsytti todella. Miksi edes lähteä vakavampaan ohjelmaan jos ei aio kuin pelleillä? Näki että Hintikkaakin jo otti aivoon kun mihinkään kysymykseen ei saanut kunnon vastausta. Eikö ne halua tai uskalla näyttää todellista ihmistä sen pelleroolin takaa? Vai onko ne oikeesti muka tuollaisia koko ajan?

Mut toisaalta toihan on aika hyvä keino yksityisyyden suojelemiseksi, että mä kyllä sinänsä ymmärrän tuon jatkuvan roolin vetämisen julkisuudessa.

Vierailija
234/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirviniemen mukaan ohjelman taso nousee uudella ohjelmapaikalla, klo 21 jälkeen voidaan esittää ronskimpaa huumoria. Eli todennäköisesti on odotettavissa vitsejä tyyliin Harjakainen. Olen katsonut esitetyt kaksi jaksoa, Kalle Lamberg on ainoa joka tuntuu hauskalle. Uusi tuore esittäjä voi pelastaa kehnonkin sketsin. Hirviniemi ja kumpaanit ovat vain "kuluttaneet" itsensä pilalle. Olen ihmetellyt myös tuota MTV:n logiikkaa. Sama jakso SNL: stä esitetään 5-6 kertaa viikon aikana. Ajattelevat kai, että jos kansa ei ymmärrä katsoa ohjelmaa, niin  lisätäänpä esityskertoja. Voin jo kuvitella, kuinka toukokuussa hehkutetaan ensi kesän ohjelmistoa tyyliin  "kaikkien suursuosikki SNL uusitaan katsojien iloksi".

Tän ansiosta kaukosäätimen kolmosnäppäimen voisi kaivaa irti, ettei sitä vahingossakaan paina.

Vetele mummuteippiä päälle :) Nauhoitan arkiviikon Poirot-uusinnat ja katson niitä viikonlopulla.

Jos sinulla on areena, niin ne löytyy sieltä.

Mä katson ne mieluummin mukavasti ja helposti digiboksilta ja isolta ruudulta kuin virittelen läppäreitä ja kotiteattereita pitkin poikin olkkaria. 

Käytä Chromecastia ja saat paremman kuvankin netin kautta. Kännykkä vaan kaukosäätimenä ja hyviä ohjelmia valtaisat kirjastot. Aivan loistava laite.

Mutta jos EVO, niin voi, voi.

Olen valitettavasti vielä jonkin aikaa pakkosidoksissa teknisesti haasteelliseen tv-ratkaisuun, jota en rupea tässä nyt enempää selittelemään.  Tulevia aikoja odotellessa :)

Vierailija
235/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut toisaalta toihan on aika hyvä keino yksityisyyden suojelemiseksi, että mä kyllä sinänsä ymmärrän tuon jatkuvan roolin vetämisen julkisuudessa.

Vakava voi olla vaikkei yksityisasioitaan paljasteliskaan. Moni muu julkkis onnistuu siinä ilman että heittäytyy pelleksi. Nämä kaksi tuntuu aina vetävän samaa roolia, oli tilanne tai ohjelma mikä tahansa. 

Vierailija
236/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediapiirejä lähemmin tuntevana voin sanoa, ettei tällainen julkkistyrkkypiirirunkku ole millään tapaa yllättävää tai harvinaista. Samat naamat puolustelevat toisiaan ja moittivat vain katsojia, kun eivät ymmärrä korkealentoista down-syndrooma-vitsiä. Ensin ajattelin että kirjoittajat ovat vain täysin pihalla eivätkä osaa tehdä hauskaa sketsiä, mutta noita itkuvonkuja seurattuani on pakko todeta että näköjään näyttelijöissäkin löytyy egoa ihan ison talon täytteeksi. Ihan toisintoa Putouksestahan tuo koko ohjelma on, ihan unohdin että nyt katsotaan jotain suomalaista versiota SNLstä joka kuitenkin on melko arvostettu (ja varmasti kallis) ohjelmaformaatti. 

Suomessa kuitenkin on tehty todella hyviä ja hauskoja sketsiohjelmia aikoinaan, eikä kyse ole vain nostalgiaharhasta. Putouksen vuoksi komiikka käsitetään nykyisin jollekin mukanokkelalle kaksimielisyydelle ja naamanvääntelylle. Ja tietysti mies puettuna mekkoon on niiiiiiiiiiiiiin hauskaa. Kaikki vitsit ovat ennalta-arvattavia ja väsähtäneitä, harvoin edes tekevät järkeä. 

Vierailija
237/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toosa-tv:kin on laadukkaampaa ja oivaltavampaa huumoria kuin tuo SNL. Katsoin edellisen jakson netistä ja hymähdin ehkä pari kertaa. Rimanalitus oli tämä laulava duo "uutislähetyksessä", näyttelijät itsekin repeilivät ja heidän "improvisaatiolaulussaan" ei ollut kerrassaan mitään hauskaa. Tuntisin myötähäpeää jos jotenkin sympatiseeraisin tuota maikkarin vakionaamakalustoa.

Vierailija
238/283 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tosi pettynyt tän ohjelman tasoon. Pelkkiä vanhoja kuluneita vitsejä esitetään uudestaan ja uudestaan. Eilen katsoin Seitsemän Uutiset ja tuntui että siinäkin olisi ollut tarjolla vaikka kuinka monta satiirin ja komiikanaihetta ihan ajankohtaisista tapahtumista: esim. Carunan edustaja kommentoi että ottivat tästä hinnankorotuskohusta opikseen ja ovat yrityksessä todenneet että tämä yhtäkkinen hinnan tuplaaminen ei olekaan se oikea tapa tehdä hyvää asiakaspalvelua, Rajavartiolaitoksen johtaja ihmetteli hoomoilasena että mitenhän ihmeessä se itäraja oikein pääsee vuotamaan kun he tekevät kyllä töitä, jenkkien sotavoimat on tulossa tänne harjoittelemaan mutta kukaan ei oikein tiennyt että miksi ja kenen kutsusta ja pohdittiin etteivät vaan ihan omasta kutsustaan ja ja Suomi seuraa tilannetta ihmeissään, pakolaistilannettakin voisi käsitellä huumorin keinoin.

Nämä olisivat sellaisia aiheita, joihin ihmisten olisi helppo tarttua koska ne ovat koskettaneet monia ja mietityttäneet monia tässä viimeaikoina.

Vierailija
239/283 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ohjelma vaikuttaa oikeesti jotain improteatterin harjoituksilta. Kokeillaan vähän että minkälaiset jutut voisi toimia ja naureskellaan itse noille omille yritelmille

Vierailija
240/283 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SNL on silkkaa paskaa, mutta katsokaapa yleltä Noin viikon uutiset. Naurattaa oikeasti! Siinä ohjelmassa on oivaltavaa ajankohtaishuumoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi