Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö vaan hyväksyä tapailuvaiheessa, että toisella saattaa olla muitakin seksikumppaneita?

Vierailija
17.02.2016 |

Olenko vanhanaikainen tai naiivi, mutta minulle seksi on jotain syvempää kiintymystä. En pidä siitä jos saan tietoon, että toisella on ollut muitakin seksikumppaneita sinä aikana kun me olemme tapailleet.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä, saat todellisen luonteen selville ja voit jatkaa matkaa.

Vierailija
2/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Mulle se ei ainoastaan ole niin että "en pidä siitä", vaan mä hylkään tällaisen henkilön heti. Ihmisen pitää kyetä kunnioittamaan minua sen verran, että ei naiskentele muita, jos tapailee yhtä. Ne muuthan ovat silloin selkeästi kiinnostavampia kuin minä, kun niiden kanssa on halunnut samaa kuin minunkin kanssani tulisi aikanaan olemaan, enkä ala kilpailla kenenkään miehen suosiosta. Ottakoot ne muut ihan suosiolla, on heidät ansainnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa sen miehen kanssa että tapailuaikana ei naiskella ympäriinsä? Eri ihmisillä voi tosiaan olla erilainen käsitys että mitä tapailuaikana saa tehdä, yhteiset säännöt ratkaisee tämän ongelman.

Vierailija
4/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä missään tapauksessa hyväksyisi, enkä tapailisi miestä, jonka mielestä se on ok. Minusta ihmisellä on täysi oikeus olla 'vanhanaikainen', ja valita, minkälaisen ihmisen kanssa aikansa viettää.

Vierailija
5/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ääliö edes kertoo tapailevansa muitakin?

Vierailija
6/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmassa deittailun eli tapailemisen aikana saa tehdä mitä haluaa jos ei ole toisin sovittu. Mukaan lukien naida ketä haluaa

Vierailija
7/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla maailmassa deittailun eli tapailemisen aikana saa tehdä mitä haluaa jos ei ole toisin sovittu. Mukaan lukien naida ketä haluaa

Toki, mutta ihan oikeasti on ihmisiä, jotka eivät halua seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka sinkkunakaan 'naisi ketä haluaa'. Muuallakin maailmassa.

Vierailija
8/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me sovittiin heti alkuun, että ei naiskennella ympäriinsä. Eikö tämä voi olla ihan jokaisen tapailevan pariskunnan oma yhteinen päätös? Tapailun oletetaan joko johtavan seurusteluun ja parisuhteeseen tai sitten päättyvän. Joten naiskennella voi sitten myöhemmin toisten kanssa, jos tapailu päättyy.

Vierailija
9/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö... No ei. Olet väärässä. Luit jostain muinaisesta jallusta vai?

Vierailija
10/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten lasketaan tapailuksi? Ymmärrän kyllä sen että jos siitä on sovittu tai muuten vaan viestitellään/nähdään päivittäin/viikottain pidemmän aikaa niin onhan se tapailua, mutta lasketaanko jo ensimmäiset tapaamiskerrat tähän? En minä ainakaan ekojen tai tokien treffien jälkeen tiedä tuleeko jutusta mitään, jatkuuko se tai haluanko ylipäätään sitä ja tällöin on mielestäni ihan ok tavata muitakin. Mutta tottakai jokainen saa määritellä itse mitä hyväksyy ja mitä ei.

Vierailija
11/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten lasketaan tapailuksi? Ymmärrän kyllä sen että jos siitä on sovittu tai muuten vaan viestitellään/nähdään päivittäin/viikottain pidemmän aikaa niin onhan se tapailua, mutta lasketaanko jo ensimmäiset tapaamiskerrat tähän? En minä ainakaan ekojen tai tokien treffien jälkeen tiedä tuleeko jutusta mitään, jatkuuko se tai haluanko ylipäätään sitä ja tällöin on mielestäni ihan ok tavata muitakin. Mutta tottakai jokainen saa määritellä itse mitä hyväksyy ja mitä ei.

Minusta ensimmäisiä kertoja ei vielä lasketa. Nehän ovat alkututustumista, vasta kun ollaan nähty pidemmän aikaa lasketaan tapailuksi. Ja itse en haluaisi jatkaa tapailua sellaisen kanssa, joka harrastaisi samanaikaisesti jonkun/joidenkin muiden kanssa seksiä.

Vierailija
12/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin ongelmat kun 99% miehistä pääsee treffeille korkeintaan kerran kahdessa kuukaudessa niin ei siinä paljon ympäriinsä paneskella. Älkää heijastelko upeaa sinkkuelämäänne miehiin :)

Vierailija
13/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teilläkin ongelmat kun 99% miehistä pääsee treffeille korkeintaan kerran kahdessa kuukaudessa niin ei siinä paljon ympäriinsä paneskella. Älkää heijastelko upeaa sinkkuelämäänne miehiin :)

Höpö höpö. Ei omien kokemuksieni mukaan miehillä ole mikään kiire kysyä treffeille, tästä voi päätellä että naisseuraa riittää aina halutessaan. Ja tämä n. reilun 10 vuoden kokemuksella.

Vierailija
14/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ei omien kokemuksieni mukaan miehillä ole mikään kiire kysyä treffeille, tästä voi päätellä että naisseuraa riittää aina halutessaan. Ja tämä n. reilun 10 vuoden kokemuksella.

Ainakin jos kysyn naista nopeasti treffeille muutaman viestin jälkeen niin en kuule naisesta enää koskaan mitään...

Vierailija
15/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jos kysyn naista nopeasti treffeille muutaman viestin jälkeen niin en kuule naisesta enää koskaan mitään...

No kannattaisko kysyä meitä tavallisia perusnättejä naisia välillä, kauniita naisia pommitetaan jo 247 treffikutsuilla... :)

Vierailija
16/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Naurattaa kun tuohon vikaan totuuteen ei mies enää kehdannutkaan vastata.

Mut joo, turha luulla että ne kauneimmat naiset lähtisi sun kanssa heti treffeille.

Vierailija
17/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailuvaiheessa pitäisi harrastaa seksiä? Alkakaa seurustella ensin.

Vierailija
18/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit aikuiset ihmiset eivät sitoudu ennen seksiä.

Vierailija
19/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit aikuiset ihmiset eivät sitoudu ennen seksiä.

Minä ja mun kulta ainakin.

Vierailija
20/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu on kyllä mulle eri asia kuin sitoutunut seurustelu. Tapailussa sovitaan aina erikseen missä merkeissä nähdään eikä seksi välttämättä edes kuulu siihen.

Tapailukaveri saa itse määrittää kenen kanssa haluaa olla tekemisissä.

Vähän kuin jos aloittaa opinnot ja käy kahvilla opiskelukaverin kanssa niin silti saa soitella harrastuskaverille.

Ei ihminen muutu omaisuudeksi seksilläkään.

Mutta jokainen tekee itse johtopäätökset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi