Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö vaan hyväksyä tapailuvaiheessa, että toisella saattaa olla muitakin seksikumppaneita?

Vierailija
17.02.2016 |

Olenko vanhanaikainen tai naiivi, mutta minulle seksi on jotain syvempää kiintymystä. En pidä siitä jos saan tietoon, että toisella on ollut muitakin seksikumppaneita sinä aikana kun me olemme tapailleet.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ääliö edes kertoo tapailevansa muitakin?

Minusta se on ennemminkin ääliö joka ei kerro jos meinaa muitakin tapailla. Ei sitä tarvitse suoraan töksäyttää, mutta jotenkin pitäisi tehdä yhdessä selväksi tapaillaanko muita vai ei. Jos samalla paikkakunnalla tapailee useampaa, niin kyllä se aika helposti päätyy muidenkin tietoon. Et voi mitenkään etukäteen tietää toisen kaveripiiriä, joten pahimmassa tapauksessa deittailet työ- tai harrastuskavereita. Minusta suurin ongelma ihmissuhteissa muutenkin on se, että oletetaan toisen tietävän/ymmärtävän sen sijaan että asioista puhuttaisiin.

Vierailija
22/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai liian vanha ymmärtämään... En ole koskaan, en missään iässä, ollut suhteessa jossa olisi erikseen sovittu, että nyt tapaillaan, nyt seurustellaan, nyt jotain muuta. Kaikki ne on lähteneet siitä että kaksi ihmistä kiinnostuu toisistaan ja alkaa viettää aikaa yhdessä. Seksi on tullut joskus mukaan samana iltana, joskus vasta muutaman tapaamisen jälkeen. Jos jotain muita virityksiä on ollut, niin ne on vaivihkaa lopetettu kun ei enää ole kiinnostaneet muut kuin se tietty ihminen. Ja siis nimenomaan vaivihkaa eli ei olisi tullut mieleenkään kertoa toiselle, että olen tässä sekstaillut muitakin vaikka sinusta olen kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai liian vanha ymmärtämään... En ole koskaan, en missään iässä, ollut suhteessa jossa olisi erikseen sovittu, että nyt tapaillaan, nyt seurustellaan, nyt jotain muuta. Kaikki ne on lähteneet siitä että kaksi ihmistä kiinnostuu toisistaan ja alkaa viettää aikaa yhdessä. Seksi on tullut joskus mukaan samana iltana, joskus vasta muutaman tapaamisen jälkeen. Jos jotain muita virityksiä on ollut, niin ne on vaivihkaa lopetettu kun ei enää ole kiinnostaneet muut kuin se tietty ihminen. Ja siis nimenomaan vaivihkaa eli ei olisi tullut mieleenkään kertoa toiselle, että olen tässä sekstaillut muitakin vaikka sinusta olen kiinnostunut.

Nykyaikana on aika eri juttu. Ihmisillä on niin monia vaihtoehtoja ja säätöjä samanaikaisesti, että vanhat tavat eivät enää vaan toimi.

Vierailija
24/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla maailmassa deittailun eli tapailemisen aikana saa tehdä mitä haluaa jos ei ole toisin sovittu. Mukaan lukien naida ketä haluaa

Missä "muualla maailmassa"? Lähi-Idässä? Ja mitä väliä muulla maailmalla edes on, kun olemme Suomessa?

Vierailija
25/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana on aika eri juttu. Ihmisillä on niin monia vaihtoehtoja ja säätöjä samanaikaisesti, että vanhat tavat eivät enää vaan toimi.

Minä en ainakaan ole mitään tuollaista huomannut. Aina niitä vaihtoehtoja on ollut, ei se mitään uutta ole.

Vierailija
26/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi helposti tapailla useita miehiä olematta mitenkään hutsu. Sehän on vain treffailua, ihmisten tapailua. Mennään syömään, leffaan, drinkille, johonkin urheilutapahtumaan, kävelylle yms. Ei siis rötvätä toisen sohvalla ja katsota Netflixiä ja syödä popcornia, vaan tapaillaan ihan casualisti. Joidenkin treffien jatkot saattavat päätyä samaan sänkyyn, mutta mitä siitä. ei toki ole korrektia kertoa, että "mulla on sitten huomenna trefft yhen toisen kanssa" tai "olin just eilen siellä (esim. joku ravintola) yhden toisen kanssa". Ei tapailu tarkoita seurustelua, jolloin sulla on "yksinoikeus" toiseen. Siinä vaan vähän tutustutaan ja katsotaan, herääkö kiinnostus. Eikö tämä ole nyt ihan päivänselvä asia, vai miten te olette miehenne/naisenne tavanneet?

Vierailija
27/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ääliö edes kertoo tapailevansa muitakin?

Jos samalla paikkakunnalla tapailee useampaa, niin kyllä se aika helposti päätyy muidenkin tietoon. Et voi mitenkään etukäteen tietää toisen kaveripiiriä, joten pahimmassa tapauksessa deittailet työ- tai harrastuskavereita. Minusta suurin ongelma ihmissuhteissa muutenkin on se, että oletetaan toisen tietävän/ymmärtävän sen sijaan että asioista puhuttaisiin.

Niinpä. Ei tarvita kuin pieni paikkakunta ja yhteisiä facebook tuttuja, niin aika nopeasti selviää asioita.

Vierailija
28/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on, niin vituttaa nykyaika.

Vierailija
29/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole mitään tuollaista huomannut. Aina niitä vaihtoehtoja on ollut, ei se mitään uutta ole.

Sinun subjektiivinen kokemuksesi ei ole reaalitodellisuus.

Siinä missä ennen sinä parhaimmillaan kykenit tapailemaan korkeintaan 10 miestä kk sisällä perinteisillä tavoilla tavattuna, nykyisin esim. tinderin avulla on mahdollista tapailla niin montaa miestä kuin jaksaa. Ja täysin sama toisinpäin. On naiivia luulla, että mahdollisuuksia ei olisi tullut enemmän.

Vierailija
30/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä miehiä edes treffeille saakka löytyy? Suomi24 treffipalstalla ainakin joka ikisessä hiton viestissä kysytään tissien kokoa tai suoraan ehdotetaan seksiä. Profiilissnai lukee että haen ystävää. Hirveä turn off...

Vierailija
31/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopikaa sen miehen kanssa että tapailuaikana ei naiskella ympäriinsä? Eri ihmisillä voi tosiaan olla erilainen käsitys että mitä tapailuaikana saa tehdä, yhteiset säännöt ratkaisee tämän ongelman.

Kuka sanoi, että aloittaja oli nainen? Mulla oli sama ongelma. Nainen, ketä tapailin pani muitakin.

Vierailija
32/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teilläkin ongelmat kun 99% miehistä pääsee treffeille korkeintaan kerran kahdessa kuukaudessa niin ei siinä paljon ympäriinsä paneskella. Älkää heijastelko upeaa sinkkuelämäänne miehiin :)

Höpö höpö. Ei omien kokemuksieni mukaan miehillä ole mikään kiire kysyä treffeille, tästä voi päätellä että naisseuraa riittää aina halutessaan. Ja tämä n. reilun 10 vuoden kokemuksella.

Ainakin jos kysyn naista nopeasti treffeille muutaman viestin jälkeen niin en kuule naisesta enää koskaan mitään...

No kannattaisko kysyä meitä tavallisia perusnättejä naisia välillä, kauniita naisia pommitetaan jo 247 treffikutsuilla... :)

Jos te "perusnätit" olisitte siellä painoindeksin normaalipainon puolella, niin miksipä ei.

Vierailija
33/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan vasta tapailuvaiheessa, niin mitä sen toisen panemiset minulle edes kuuluu? Kyllä se yleensä on jollain tapaa yhdessä sitten todettu, jos tapailu on muuttunut seurusteluksi ja siinä vaiheessa pitäisi paneskelun muuttua vain kahdenkeskiseksi. En siis odota, että joku nainen deittailee vaikka kolme vuotta ja pysyy koko ajan koskemattomana ihan vain minun varaltani, sitä kun ei tiedä kuka tulee olemaan se, kenen kanssa sitten lopulta asiat klikkaavat ja päästään vakaaseen suhteeseen.

Vierailija
34/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfsfasasd kirjoitti:

Jos ollaan vasta tapailuvaiheessa, niin mitä sen toisen panemiset minulle edes kuuluu? Kyllä se yleensä on jollain tapaa yhdessä sitten todettu, jos tapailu on muuttunut seurusteluksi ja siinä vaiheessa pitäisi paneskelun muuttua vain kahdenkeskiseksi. En siis odota, että joku nainen deittailee vaikka kolme vuotta ja pysyy koko ajan koskemattomana ihan vain minun varaltani, sitä kun ei tiedä kuka tulee olemaan se, kenen kanssa sitten lopulta asiat klikkaavat ja päästään vakaaseen suhteeseen.

Niin, eihän se varsinaisesti kuulukaan, mutta kyllä se kuulostaa omituiselta, jos toisen panemiset eivät edes kiinnosta. Kyllä minua ainakin kiinnostaa, jos tyyppi ylipäätään on kiinnostava.

Ja kuka deittailee yhden ihmisen kanssa kolme vuotta niin, ettei uskollisuus sitä deittikumppania kohtaan tule edes mieleen.

Vierailija
35/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailuvaihe ei sisällä seksiä mun kohdalla. Kun on tutustuttu paremmin, tulee seksi mukaan suhteeseen.

Vierailija
36/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tapailua on max 5 treffit. Siinä kyllä tietää, haluaako alkaa seurustella tai jättää sikseen. Eihän täällä Pohjolan perukoilla elämä ole sellaista kuin Sinkkuelämää -sarjassa, joissa treffailua kestää vuosia, mutta ei se, että tapaa useita ihmisiä tee kenellekään huonoa mainetta, edes pienellä paikkakunnalla. Ja miksi kaiken tiedon pitää päätyä Facebookiin. Tai miksi jokaiselle treffikumppanille pitää kertoa esim. oma sukunimi tai heti lähettää kaveripyyntö? Kyllä se tiedon leviäminen on ihan itsestä kiinni.

t. 26

Vierailija
37/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi helposti tapailla useita miehiä olematta mitenkään hutsu. Sehän on vain treffailua, ihmisten tapailua. Mennään syömään, leffaan, drinkille, johonkin urheilutapahtumaan, kävelylle yms. Ei siis rötvätä toisen sohvalla ja katsota Netflixiä ja syödä popcornia, vaan tapaillaan ihan casualisti. Joidenkin treffien jatkot saattavat päätyä samaan sänkyyn, mutta mitä siitä. ei toki ole korrektia kertoa, että "mulla on sitten huomenna trefft yhen toisen kanssa" tai "olin just eilen siellä (esim. joku ravintola) yhden toisen kanssa". Ei tapailu tarkoita seurustelua, jolloin sulla on "yksinoikeus" toiseen. Siinä vaan vähän tutustutaan ja katsotaan, herääkö kiinnostus. Eikö tämä ole nyt ihan päivänselvä asia, vai miten te olette miehenne/naisenne tavanneet?

Ei se ihan noin selvää ole, minäkin kuulun vanhempaan polveen, jolle tämä idea nostaa kulmakarvaa. Minulle seksi ei onnistuisi jos siinä lähtökohtaisesti olisi koeajon ja satunnaisuuden maku, vaikka tosiasiassa siitä olisikin ollut kysymys. Kokisin asioivani jossain virastossa.

En tiedä sitten olinko niin haluttu että koskaan ei tarvinnut treffailla pitkään ennen seksiä eikä minua kukaan jättänyt sen jälkeen. Enkä itse jättänyt ketään siinä vaiheessa myöskään. Ehkä me sitten vain tiedettiin paremmin mitä haluttiin?

Vierailija
38/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teilläkin ongelmat kun 99% miehistä pääsee treffeille korkeintaan kerran kahdessa kuukaudessa niin ei siinä paljon ympäriinsä paneskella. Älkää heijastelko upeaa sinkkuelämäänne miehiin :)

Höpö höpö. Ei omien kokemuksieni mukaan miehillä ole mikään kiire kysyä treffeille, tästä voi päätellä että naisseuraa riittää aina halutessaan. Ja tämä n. reilun 10 vuoden kokemuksella.

Ainakin jos kysyn naista nopeasti treffeille muutaman viestin jälkeen niin en kuule naisesta enää koskaan mitään...

No kannattaisko kysyä meitä tavallisia perusnättejä naisia välillä, kauniita naisia pommitetaan jo 247 treffikutsuilla... :)

Jos te "perusnätit" olisitte siellä painoindeksin normaalipainon puolella, niin miksipä ei.

Olen hoikka ja harrastan säännöllisesti liikuntaa :)

Kerropa oletko kasvoiltasi suht miellyttävä ja vartaloltasi lihaksikas? Oletan, että sinulla on myös jotain tarjottavaa kun asetat naisille painovaatimuksia.

Vierailija
39/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopikaa sen miehen kanssa että tapailuaikana ei naiskella ympäriinsä? Eri ihmisillä voi tosiaan olla erilainen käsitys että mitä tapailuaikana saa tehdä, yhteiset säännöt ratkaisee tämän ongelman.

Eiköhän toi oo vähän sellainen juttu mistä ei tarvitse sopia vaan se tulee luonnostaan ja peli on sillä selvä..

Vierailija
40/40 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän toi oo vähän sellainen juttu mistä ei tarvitse sopia vaan se tulee luonnostaan ja peli on sillä selvä..

No jos toinen juoksee edelleen muilla pesillä, niin ei se kauhean vakavissaan voi sen yhdenkään kanssa olla ja se on sillä hetkellä aika selkeä juttu? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme