Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käsi ylös kuka ei halaa puolisoaan?

Vierailija
16.02.2016 |

Niin otsikon mukaan kysymys ja miksikä näin on päässyt käymään?
Eikö se ole aika kylmää puolisoa kohtaan jos ei edes halauksella osoita pitävänsä?
Seksiä nyt aina voi pihdata, mutta mikä kauheus kosketuksesta koituu?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua halata, pussata eikä koskea. Ei halua sexiäkään.

Vierailija
2/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa. Miksi pitää kaikesta aina vetää hirveät johtopäätökset ja herneet, jos jotain asiaa ei vaan jaksa tai tykkä tehdä? Ei mulla ole mitään tarvetta halailla miestäni ja kyllä jaksaa sekin siitä vaahdota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S

Vierailija kirjoitti:

En mä jaksa. Miksi pitää kaikesta aina vetää hirveät johtopäätökset ja herneet, jos jotain asiaa ei vaan jaksa tai tykkä tehdä? Ei mulla ole mitään tarvetta halailla miestäni ja kyllä jaksaa sekin siitä vaahdota.

Helpolla saisit rentoutta elämään kun otat iisii ja väliin lämpöö miehellesi. Relax tiukkis!

Vierailija
4/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan halaa eikä mitään, ellei satuta olemaan kännissä yhtäaikaa. Silloin vanhat kaunat hetkeksi unohtuu ja on ihan hirveetä lääppimistä puolin ja toisin.

Vierailija
5/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut onkin niin ankeen tiukkiksii ettei ees halaa kun ei oo tarvetta. Ja jos tietää että rakas pitäisi siitä? Kait jotkut on luonteeltaan sellaisia ettei halua miellyttää kuin itteään.

Vierailija
6/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aikani yritin pitää läheisyyttä yllä vaikka seksi loppuikin, halasin ja koskin. Lopulta lopetin kun siitä tuli vaan paha mieli. Toista kun ei kiinnostanut. Nyt ei olla yli puoleen vuoteen koskettu toisiimme. Ei tunnu haittaavan miestä, minua se kyllä haittaa.

Vierailija
7/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S

Vierailija kirjoitti:

Helpolla saisit rentoutta elämään kun otat iisii ja väliin lämpöö miehellesi. Relax tiukkis!

Mä olen rento. En mä jaksa stressata tällaisesta asiasta ja ihmetyttää, miten ihmiset vetelee herneitä tällaisestakin. Ainahan voi hankkia vaikka koiran, jos tykkää koko ajan halailla ja helliä jotain. Mä mielummin nostan jalat ylös sohvalla ja luen lehteä.

Vierailija
8/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut onkin niin ankeen tiukkiksii ettei ees halaa kun ei oo tarvetta. Ja jos tietää että rakas pitäisi siitä? Kait jotkut on luonteeltaan sellaisia ettei halua miellyttää kuin itteään.

Tai jotku on vain luonteeltaa sellaisia, ettei pidä läheisyystä niin paljon kuin se toinen?

Vierailija
9/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sellaiset elämään kyllästyneet kalkkikset ei halaa. Ehkä hieman takakireet tantat jotka ei haluu näyttää tunteita. Ottakaa tsillii ja olkaa enemmän rentoi!

Vierailija
10/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan onko se paha rasti jos tekee tuolla toisen iloiseksi? Jos tietää toisen pitävän siitä?

Vierailija
11/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sellaiset elämään kyllästyneet kalkkikset ei halaa. Ehkä hieman takakireet tantat jotka ei haluu näyttää tunteita. Ottakaa tsillii ja olkaa enemmän rentoi!

Miksi sitten aina ne halailijat on niitä kireitä nalkuttaja, kun "ei saa edes halia, yhyyy"?

Vierailija
12/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en "osaa" halata aikuista ihmistä. Tulee jotenkin epämukava olo. Lapsia ja eläimiä kyllä..

Vierailija
13/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jos ei pidä toisen tunteita paskankaan arvoisina ja puolisoa itsestäänselvyytenä niin onnea elämään.

Vierailija
14/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja läheisyys on loppunut (mies ei halua, eikä halaa), en jaksa enää yrittää. On torjunut vaivaantuneena läheisyydenosoituksia, käynyt vieraaksi, halaaminen ei tunnu hyvältä silloin harvoin, kun sitä olisi jostain mielenvinksahduksesta tarjolla, siis ehkä kerran vuodessa. Tuntuu vain oudolta. Siksi en halaa.

Vierailija
15/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaukseen tai pusuun menee aikaa sen 1-5 sekuntia... Ei siinä paljon tarvi suorittaa! Antakaa ihmiset lämpöö!

Vierailija
16/63 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaukseen tai pusuun menee aikaa sen 1-5 sekuntia... Ei siinä paljon tarvi suorittaa! Antakaa ihmiset lämpöö!

Ja viiden sekunnin takia jaksat vinkua ja kiukutella?

Vierailija
17/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja viiden sekunnin takia jaksat vinkua ja kiukutella?

Kyllähän minä ainakin sen 5 sekuntia jaksoin :)

Sulle se lienee ylitsepääsemätön juttu, kun nyt vaan et halua tehdä toista iloiseksi.

Onneksi sulla itsellä on hyvä olla, mitä sitä toisia ajattelemaan kun tuo 5 sekunnin halaus tai 1 sekunnin pusu niin kovasti rasittaa ja on pois sun muista askareista. Tuskin se sun hyvää oloa veisi pois jos osoittaisit halauksella miehellesi, että sä oot sen nainen ja kaipaat suojelua.

Toi lämmön puute tekee äkkiä sen, että huomaat kotonasi olevan Kilttimiehen joka on sun kimpussa kokoajan hakemassa huomiota.

Naiset halatkaa ja antakaa miesten olla miehiä!

Vierailija
18/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en "osaa" halata aikuista ihmistä. Tulee jotenkin epämukava olo. Lapsia ja eläimiä kyllä..

Miten sulla lapsuuden kotona, halattiinko siellä ja osoitettiinko tunteita?

Vierailija
19/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S

Vierailija kirjoitti:

Mä olen rento. En mä jaksa stressata tällaisesta asiasta ja ihmetyttää, miten ihmiset vetelee herneitä tällaisestakin. Ainahan voi hankkia vaikka koiran, jos tykkää koko ajan halailla ja helliä jotain. Mä mielummin nostan jalat ylös sohvalla ja luen lehteä.

Haha kuulostat todella rennolta, omasta mielestäsi ehkä :)

Toisten mielestä todennäköisesti jäykkä kylmä tantta, ei lämpöö ees miehelleen.

Ja hei eihän se koira halaa sitä sun puolisoa? Tässä oli juuri kyse tosta, että SAA halauksen ei että antaa halauksen.

Kyllähän suakin sohvalla istujaa varmaan halataan? Ja eihän tässä ollut kyse siitä että joko istut sohvalla sen 10h ja luet lehteä tai halaat 10h... Halaukseen menee sen 5 sekuntia tai jos nopsempaa haluat tästä ahdistavasta tapahtumasta livetä niin pusu 1 sekuntia, tai pelkkä pyllylle taputus puoli sekkaa.. Ehdit kyllä istua sohvalla takapuolta levittämässä sen sekunnin vajaat 10h.

Ei stressiä vaan lämpöä nyt jakamaan, niin pipokaan ei kiristä. Ja hei eihän sitä tiedä vaikka itsekin alat lämpeämään näille kosketuksille kun niitä annat 1 per päivä esim. etkä vain ota vastaan.

Vierailija
20/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa kysymykseen, minusta on outoa miten kärkkäitä solvaajia nämä lämmön ja rakkauden lähettiläät täällä on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä