Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käsi ylös kuka ei halaa puolisoaan?

Vierailija
16.02.2016 |

Niin otsikon mukaan kysymys ja miksikä näin on päässyt käymään?
Eikö se ole aika kylmää puolisoa kohtaan jos ei edes halauksella osoita pitävänsä?
Seksiä nyt aina voi pihdata, mutta mikä kauheus kosketuksesta koituu?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi elämään halauksettomassa suhteessa tai ilman suukotteluja. 😩😳 M37

Vierailija
22/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa kysymykseen, minusta on outoa miten kärkkäitä solvaajia nämä lämmön ja rakkauden lähettiläät täällä on...

Niinpä. Sen joka ei tykkää halaamisesta pitää vaan halata ja tehdä toinen onnelliseksi vaikka se itselle olis epämukavaa. Sen sijaan se halauksia haluva voi vaan vaatia halauksia sen sijaan että antais sen toisen välillä olla halaamatta. Ja siten tehdä tämä onnelliseksi.

Miksi parisuhteessa vain toisen pitää muuttaa itseään? Miksi vain toisen pitää tehdä toinen onnelliseksi? Ja ilmeisesti tämäkin on taas nimenomaan naisen hommaa, miehet saa olla miehiä ja mennä vaikka vieraisiin jos vaimo ei halaile tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa kysymykseen, minusta on outoa miten kärkkäitä solvaajia nämä lämmön ja rakkauden lähettiläät täällä on...

Ihan hyvä huomio. Tämä taitaa olla aika kipeä aihe monelle. Itsekin olen luullut olevani harvinaisessa tilanteessa, kun puolisolta ei aikoinaan tullut minkäänlaista läheisyyden osoitusta. Ennemmin voisi miettiiä, että mistä se kumppanin huomioimisen puute johtuu, kuin että ruvetaan syyttelemään ja haukkumaan toisia. 

Vierailija
24/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki ei vaan ole sellaisia "halipusi"-ihmisiä!

Silti rakastamme toisiamme ja seksiä on. 

Vierailija
25/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos jokainen aikuinen ihminen saisi omassa parisuhteessa olla niinkuin haluaa?

Emme ole romanttisia eikä kumpikaan kaipaa mitään halauksia arjessa. Sovimme hyvin yhteen ja olemme rakkauden lisäksi myös parhaat kaverit. Olemme olleet yhdessä 25 vuotta ja yhä on seksielämä erittäin ok.

Muut voi hempeillä vaikka 24/7 mutta se ei sovi meille emmekä aio muuttua vain siksi että joku muu on sitä mieltä että pitää halailla ja pussailla vähän väliä.

Vierailija
26/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole aika kylmää puolisoa kohtaan jos ei edes halauksella osoita pitävänsä?

OT, mutta miksi sinun mielestä on ihan ok pihdata?

Vierailija
27/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se ongelma on jos toinen haluaa antaa halauksia / saada halauksia ja toinen ei kumpaakaan.

Mietin lähinnä, että miten paljon se on pois jos se haluamaton edes tyyliin kerran päivässä tai joskus sängyssä tulee ja halaa ja HEI nyt ei oo kyse edes siitä kuuluisasta seksistä??

Kuitenkin jos tietää, että se toinen tulee iloiseksi ja ehkä parisuhdekin muuttuu painostavasti rennommaksi jos edes selkää rapsuttaa silloin tällöin. Pusukin nyt luulisi olevan suht helppo suikata rakkaalleen vaikka alkuhuuma olisi jo kaikonnut.

Vierailija
28/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä jaksa. Miksi pitää kaikesta aina vetää hirveät johtopäätökset ja herneet, jos jotain asiaa ei vaan jaksa tai tykkä tehdä? Ei mulla ole mitään tarvetta halailla miestäni ja kyllä jaksaa sekin siitä vaahdota.

Ahaa. Miksi ihmeessä te olette vielä yhdessä? Kannattaisi sanoa miehellesi, että et rakasta häntä ja että hänen kannattaisi etsiä rinnalleen sellainen nainen, jolla on tunteita häntä kohtaan.

Vierailija
29/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta miksi sinun mielestä on ihan ok pihdata?

No eikai se nyt olekaan ok, mutta hain lähinnä sitä tuolla että seksi on kuitenkin hieman ISOMPI juttu versus sekunnin kestävä halipusu.

Vierailija
30/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä jaksa. Miksi pitää kaikesta aina vetää hirveät johtopäätökset ja herneet, jos jotain asiaa ei vaan jaksa tai tykkä tehdä? Ei mulla ole mitään tarvetta halailla miestäni ja kyllä jaksaa sekin siitä vaahdota.

Ahaa. Miksi ihmeessä te olette vielä yhdessä? Kannattaisi sanoa miehellesi, että et rakasta häntä ja että hänen kannattaisi etsiä rinnalleen sellainen nainen, jolla on tunteita häntä kohtaan.

JUURI NÄIN!

Vaan se olisi liian hankalaa ja voi joutua tekee jotain... ja ehkä se uusi unelmamieskin kaipaa sitten haleja ja pusuja...

Vierailija
31/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos jokainen aikuinen ihminen saisi omassa parisuhteessa olla niinkuin haluaa?

Emme ole romanttisia eikä kumpikaan kaipaa mitään halauksia arjessa. Sovimme hyvin yhteen ja olemme rakkauden lisäksi myös parhaat kaverit. Olemme olleet yhdessä 25 vuotta ja yhä on seksielämä erittäin ok.

Muut voi hempeillä vaikka 24/7 mutta se ei sovi meille emmekä aio muuttua vain siksi että joku muu on sitä mieltä että pitää halailla ja pussailla vähän väliä.

Entä jos parisuhteessa kaksi juuri eritavalla ajattelevaa aikuista ihmistä?

Toinen tykkää halauksista ja toinen ei. Onko tuossa mentävä sen ei haluavan mukaan? Kuitenkaan ei kyse seksistä jossa nyt sen voisi noin ajatella... Kait tuossa tulisi sen ei haluavankin tulla vastaan, juurikin tuolla alkuun sanomallani edes kerran päivässä 1 sek. huomiota?

Vierailija
32/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aikani yritin pitää läheisyyttä yllä vaikka seksi loppuikin, halasin ja koskin. Lopulta lopetin kun siitä tuli vaan paha mieli. Toista kun ei kiinnostanut. Nyt ei olla yli puoleen vuoteen koskettu toisiimme. Ei tunnu haittaavan miestä, minua se kyllä haittaa.

Meillä sama. Halaan nykyään mieluummin lapsia vaikkei se sama olekaan. Mutta lapset halaavat takaisin aidosti hymyillen ja tulevat välillä itsekin minua halaamaan. Valitettavasti vaimosta ei voi samaa.

Vierailija
33/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aikani yritin pitää läheisyyttä yllä vaikka seksi loppuikin, halasin ja koskin. Lopulta lopetin kun siitä tuli vaan paha mieli. Toista kun ei kiinnostanut. Nyt ei olla yli puoleen vuoteen koskettu toisiimme. Ei tunnu haittaavan miestä, minua se kyllä haittaa.

Meillä sama. Halaan nykyään mieluummin lapsia vaikkei se sama olekaan. Mutta lapset halaavat takaisin aidosti hymyillen ja tulevat välillä itsekin minua halaamaan. Valitettavasti vaimosta ei voi samaa.

MInä myös olin pitkään suhteessa jossa toinen ei halunnut halauksia, työnsi ahdistuneena pois. Ei myöskään halunnut puhua niin paljon ja läheisesti kuin mitä minä olisin suhteessa tarvinnut. Pariterapiaan päädyttiin, ja siellä kyseltiin lapsuudenperheistä. Ja yllätys, minun perheessäni puhuttiin ja pussattiin, miehen lapsuudenperheessä ei tehty juuri kumpaakaan. Nuo mallit periytyvät ja valitettavasti on hyvin vaikeaa hyvin toienlaiseen malliin sopeutua. Ero tuli meillekin kun lapset saatiin aikuisiksi. Nyt elän suhteessa miehen kanssa joka puhuu asiansa ja tykkää hiveästi halata ja suukotella, ex-mieskin on ilmeisesti löytänyt itselleen sopivaan, pidättyväisemmän kumppanin. Ei noissa ole oikeaa tai väärää tapaa, surullista jos kovin erilaisen ihmisen kanssa yrittää jos oikeasti sen oman tyylinsä oikeaksi tuntee.

Vierailija
34/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan yhdessä, koska rakastetaan toisiamme. Niin, ajattele. MINÄKIN jopa rakastan häntä!

Vierailija
35/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan yhdessä, koska rakastetaan toisiamme. Niin, ajattele. MINÄKIN jopa rakastan häntä!

Ohoho hernari heräsi todistelemaan rakkauttaan. Harmi ei mee läpi, kun sä halveksit miestäsi...."sekin siitä vaahdota".

Päästäpä se mies irralleen, mä voisin halata ja paijata sitä mielellään. Katselet itsellesi sen vaahtoamattoman miehen. Varmasti se on mr. täydellinen ja kaikessa suhteessa juuri samanlainen kuin sä.

Muista kuitenkin, että alkuhuuma kestää vain sen hetkisen ja sen jälkeen voikin olla että se unelmien uusi mies kaipaakin niitä haleja. Vaan sun ex onkin jo mun kainalossa lällällää :)

Vierailija
36/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohoho hernari heräsi todistelemaan rakkauttaan. Harmi ei mee läpi, kun sä halveksit miestäsi...."sekin siitä vaahdota".

Päästäpä se mies irralleen, mä voisin halata ja paijata sitä mielellään. Katselet itsellesi sen vaahtoamattoman miehen. Varmasti se on mr. täydellinen ja kaikessa suhteessa juuri samanlainen kuin sä.

Muista kuitenkin, että alkuhuuma kestää vain sen hetkisen ja sen jälkeen voikin olla että se unelmien uusi mies kaipaakin niitä haleja. Vaan sun ex onkin jo mun kainalossa lällällää :)

Sori, ei se halua sun kainaloon, kun se haluaa olla vain mun kanssa. Mutta siinäpähän yksinäisinä iltoinasi unelmoit. ;)

Vierailija
37/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei kumpikaan ole halailija- eikä pusuttelutyyppiä... Lähekkäin kyllä ollaan muuten ja seksi on mahtavaa. Yhdessä jo yli 10 vuotta.

Ei kai se ongelma ole, kunnes on pariskunta, joiden mieltymykset eivät kohtaa?

Vierailija
38/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei kumpikaan ole halailija- eikä pusuttelutyyppiä... Lähekkäin kyllä ollaan muuten ja seksi on mahtavaa. Yhdessä jo yli 10 vuotta.

Ei kai se ongelma ole, kunnes on pariskunta, joiden mieltymykset eivät kohtaa?

Sehän se varmasti on se ongelma, tosin aika hankala löytää kumppani joka mätsää juuri noin esimerkiksi vuoden päästä kun ei olla enää se paitajapeppu niin toinen hoksaakin että hitsi mä en tykkää halailla ja toinen on että mä tykkään.

Mitäs tehdä? Tää joka tykkää halata sitten kärvistelee ilman haleja loppuikänsä ja toinen on onnellinen kun ei haleja... Kuitenkin alkuhuumassa kaikki varmaan halailee. Kait se joka tykkää halata myös voisi jotain pientä saada, vai eikö?

Jos kuitenkin rakastetaan toista, niin mitä tehdä?

Vierailija
39/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, ei se halua sun kainaloon, kun se haluaa olla vain mun kanssa. Mutta siinäpähän yksinäisinä iltoinasi unelmoit. ;)

Kyllä se tulee mun kainaloon, kun hoksaa mitä on kun nainen oikeasti haluaa sitä.

Nyt joutunut elämään tunneköyhää elämää sun kanssa ja ei uskalla erotakaan kun ei tiedä oikeasti mitä sä ajattelet siitä. Mutta nyt kun kerrot että et oikeasti siitä välitä niin johan lähtee ja pääsee nauttimaan elämästä! Come to mama :)

Vierailija
40/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä harrastan mielelläni ja usein mutta en ole kovin innokas muuten halailemaan. Mies kyllä halailee minua vähän väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi