Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käsi ylös kuka ei halaa puolisoaan?

Vierailija
16.02.2016 |

Niin otsikon mukaan kysymys ja miksikä näin on päässyt käymään?
Eikö se ole aika kylmää puolisoa kohtaan jos ei edes halauksella osoita pitävänsä?
Seksiä nyt aina voi pihdata, mutta mikä kauheus kosketuksesta koituu?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä halaan miestäni, mutta hän ei halaa takaisin - kuulemma ei osaa! :D minulla on kädet siinä miehen ympärillä ja hänen roikkuu vaan sivussa. Muuten kyllä kosketellaan.

Tarjoan sinulle ratkaisumallin, mitä voit sanoa miehellesi: "Laita tuo tuohon, puo tuohon ja tuo puohon!" :)

Vierailija
62/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies kuittaa, ehkä minäkin olen turhaan tätä asiaa miettinyt.

Jos vaimo ei halua mulle halausta tms. tarjota niin so be it! Minä halaan ja jos hän ei siitä pidä niin halaan siltikin :)

Kuten jo sanoinkin meillä muuten hyvä elo yhdessä, ehkä voisi olla kiihkeämpääkin, mutta toisaalta seksiä on ja juttu luistaa jne. eli siellä kyllä löytyy kiihkeyttäkin vaikka vielä raisumpaakin menoa voisi olla  (toivottavasti vaimokin on tätä mieltä) Ja eihän tuota kiihkeyttä voi vaatia liikaa jos vaimo ei halua koskettaa tai halailla, niin näillä mennään ja eiköhän se elämä rullaile menemään.

Se olisi vain melkoinen pommi, jos vaimo päättäisi joku päivä vaihtaa jännämieheen sen kiihkeyden ja himojen takia, kun kait se sitten olisi suunapäänä sitä jännämiestä kaulailemassa jne. Mutta eikait Kilttimiehiä ikinä kuseteta silmään, eihän ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu jo ikuisuun naimisissa ja mies ei vaan halua halata. On tosi vaivaantunut jos joutuu olemaan lähellä. Ei varmaan koskaan ole tykännyt halaamisesta. Ei muutenkaan koskaan kosketa saatika mitenkään osoittasi hellyyttä. maimaan kyllä on innokas. Kaikenlainen hellyys ja kosketun puutuu muuten täysin:(  Oon pettynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi