Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäisin älykkään naisen?

Vierailija
16.02.2016 |

Sellaisen, jonka kanssa voisi käydä älykkäitä keskusteluita, puhua maailman menosta ja yhteiskunnallisista asioista. Sellainen, jonka elämä ei pyöri ryyppäämiseen ja shoppailun ympärillä.

M22

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolta kielten opiskelijoiden parista veikkaisin, jos haet hyvin sivistyneitä naisia. Joo, olet tosi nuori, moni tavismies alkaa kiinnostaa vasta n. 25-vuotiaana muutaman vuoden nuorempia naisia. Yksi tapa löytää kumppani on kavereiden tyttöystävien kautta, heillä on aina joku jo epätoivoinen sinkkukaveri...

Vierailija
42/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisjärjestöistä ja niiden tapahtumista, poliittisista nuorisojärjestöistä, koulusi ylioppilaskunnasta tai vastaavasta. Yliopistolta valtiotieteellisestä tiedekunnasta. Jos siis sinulle älykkyys merkitsee nimenomaan yhteiskunnallista valveutuneisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei voi vastata tuohon kysymykseen, että eikö yliopistolta löydy? Siellä on tuhansia kriteerit täyttäviä naisia. Tekniselläkin alalla on nykyään sen verran naisia, että kyllä sieltä sinkun löytää.

Niin, olen itsekin sitä mieltä että yliopistolta se varmaan löytyisi... oon vaan jotenki saanu sellasen mielikuvan, että ikäseni naiset on kiinnostuneita enempi +25v miehistä kuin samanikäsistä. Voin tietysti kyllä olla väärässäkin, paha sanoa.

Ja joo, sori etten aikasemmin huomannu vastata tähän.

ap

Olen itse sun ikäinen ja katselen lähinnä samanikäisiä miehiä. Ystävieni miehet ovat myös samaa ikäluokkaa heidän kanssaan. Enimmäkseenhän se riippuu yhteensopivuudesta varmaan kaikkien kohdalla, joten vaikka joku ajattelisi haluavansa itseään vanhemman miehen, hän voisi muuttaa mielensä sinut tavattuaan.

Vierailija
44/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijaravintolasta? Stand-up-klubilta?

Vierailija
45/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei voi vastata tuohon kysymykseen, että eikö yliopistolta löydy? Siellä on tuhansia kriteerit täyttäviä naisia. Tekniselläkin alalla on nykyään sen verran naisia, että kyllä sieltä sinkun löytää.

Niin, olen itsekin sitä mieltä että yliopistolta se varmaan löytyisi... oon vaan jotenki saanu sellasen mielikuvan, että ikäseni naiset on kiinnostuneita enempi +25v miehistä kuin samanikäsistä. Voin tietysti kyllä olla väärässäkin, paha sanoa.

Ja joo, sori etten aikasemmin huomannu vastata tähän.

ap

Sinulla olikin lukioikäinen älykkö hakusessa?

Ei, vaan ihan kyllä ikäiseni nainen. En usko, että on kovin paljon yhteistä lukioikäisen tytön kanssa

ap

Vierailija
46/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tarvitseeko naisen olla älykäs ja akateemisesti koulutettu? Eikö naisen paikka ole tässä maailmassa olla astiana synnytettävälle lapselle, tuo sievä kodinhengetär joka iloisesti tamppaa matot ja laittaa läskishoossin kattilaan pärisemään? Nythän naiset tavoittelevat kuuta taivaalta vaikka elämän ilo on tehty pienistä iloista ja töistä.

T: Kalevi

Kuulepas nyt Kalevi. Älä nyt oleta että jokainen nainen kokee mattojen tamppaamisen ja läskisoosin keittämisen elämänsä kohokohdaksi.

Vierailija
47/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensasta?

Palikka47

Vierailija
48/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja opiskelen hallintotieteitä, siellä itse asiassa taitaa olla hieman yli puolet naisia... ehkä pitäis suunnata nokka kohti opiskelijabileitä vissii. Ne ei vaan oo mulle kovin luontanen paikka olla :D

ap

Aivan ehdottomasti varmin ja helpoin tapa löytää sopiva nainen on käydä opiskelijabileissä, paljon. Yliopistolla melkein kaikki parit olivat tavanneet juuri niissä. Jos et halua deittailla saman tiedekunnan tyyppejä, hakeudu poikkitieteellisiin bileisiin, niitäkin riittää pilvin pimein.

Voit myös hakeutua mukaan johonkin osakunta- tms. toimintaan ja yrittää löytää naisia sitä kautta.

Kiitos vinkistä! En ole tosin kovin paljon oman ainejärjestön bileissä käynyt, niinkun sanoin niin en oikein viihdy sellaisissa. Mutta toisaalta täytyy varmaan tsekata noita poikkitieteellisiä.

ap

Vierailija
49/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tarvitseeko naisen olla älykäs ja akateemisesti koulutettu? Eikö naisen paikka ole tässä maailmassa olla astiana synnytettävälle lapselle, tuo sievä kodinhengetär joka iloisesti tamppaa matot ja laittaa läskishoossin kattilaan pärisemään? Nythän naiset tavoittelevat kuuta taivaalta vaikka elämän ilo on tehty pienistä iloista ja töistä.

T: Kalevi

Kuulepas nyt Kalevi. Älä nyt oleta että jokainen nainen kokee mattojen tamppaamisen ja läskisoosin keittämisen elämänsä kohokohdaksi.

Niinpä

Vierailija
50/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin ekan vuoden aikana miesopiskelijan on ihan turha kuvitella löytävänsä yliopistolta tyttöystävää ellei satu olemaan jännämies. Ne tytöt siellä haikailevat niitä jokusen vuoden vanhempia valmistumisen kynnyksellä olevie tyyppejä. Katsotaan vaan nenänvartta pitkin. Lisäksi jos satut opiskelemaan teknistä alaa niin se kauhea no-no naisille. Paitsi siinä vaiheessa kun pitäisi päästä loisimaan lompakolle...

Fiksuja ja empaattisia naisia on...mutta ne on usein varattuja tai katkeran eron läpikäyneitä eli ei mitään mahkuja.

Vierailija
51/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskiksesta

Vierailija
52/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytyy ja useita, mutta ihan turha itkeä, jos se kisakireä fitnesskissa ei ole sieltä älykkäimmästä päästä. Tingi ulkonäöstä niin löytyy. Mutta eihän ruma nainen tietenkään kelpaa.

Aika kapeakatseinen ajattelutapa. Itse olen korkeakoulutettu, hyvin kiinnostunut politiikasta ja maailman asioista, puhun useaa kieltä, pidän matkustamisesta, taiteesta, kulttuurista, syvällisestä keskusteluista, hyvöstä ruuasta sekä myös shoppailusta ja kaikesta kauniista. En todellakaan ole ruma enkä läski käyn päivittäin salilla ja aina huoliteltu ja siististi pukeutunut. N23v

Vierailija
53/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin ekan vuoden aikana miesopiskelijan on ihan turha kuvitella löytävänsä yliopistolta tyttöystävää ellei satu olemaan jännämies. Ne tytöt siellä haikailevat niitä jokusen vuoden vanhempia valmistumisen kynnyksellä olevie tyyppejä. Katsotaan vaan nenänvartta pitkin. Lisäksi jos satut opiskelemaan teknistä alaa niin se kauhea no-no naisille. Paitsi siinä vaiheessa kun pitäisi päästä loisimaan lompakolle...

Fiksuja ja empaattisia naisia on...mutta ne on usein varattuja tai katkeran eron läpikäyneitä eli ei mitään mahkuja.

Juurihan ap sanoi että opiskelee hallintotieteitä, se ei tietääkseni ole mikään tekninen ala.

Vierailija
54/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näiden kirjoittelemiesi viestien perusteella vaikutat fiksulta ja aikuistuneelta mieheltä, uskon että löydät vielä hakemasi naisen.

Vierailija
55/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan ap sanoi että opiskelee hallintotieteitä, se ei tietääkseni ole mikään tekninen ala.

eikös hallintotiede ole kuulu mitä todennäköisemmin johonkin yhteiskunnalliseen tiedeyksikköön?

Vierailija
56/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeesti jännä olettamus, että jos opiskelee yliopistossa, löytää automaattisesti seuraa. No joo, teoriassa kyllä. Tosin se vaatii aktiivista toimijuutta ja sitä, että menee sosiaalisiin tapahtumiin, paljon ja usein. Tietysti, jos vakavasti ja tosissaan haluaa kumppanin, on sen eteen tehtävä töitä. Mut on hassua, että ajatellaan niiden parien vaan syntyvän, että yhtäkkiä ihminen kohtaa toisen ja sitten ollaan yhdessä. Kuinka moni muka oikeasti menee kysymään tuntemattomalta vaikka hiljaisessa lukutilassa kirjastossa, että hei, lähdetkö kahville. Ei kukaan! Ja vielä harvempi lähtee. Mulla ainakin on omat hommat kesken silloin kun olen lukemassa, enkä kaipaa häiriötekijöitä. Kyllä minäkin bongaan kiinnostavia ja hyvännäköisiä miehiä välillä ruokajonossa tai tietokoneluokassa, mutta en mä niitä ikinä kohtaa niin, että meidän välille voisi syntyä joku uskomaton yhteys. Vaikka yliopisto olisi täynnä hyvännäköisiä ihmisiä, niihin ei oikeasti törmää pariutumismielessä kuin sitä varten järjestetyissä tapahtumissa: bileissä, bileissä ja bileissä. Ja niitähän riittää.

Meitä on kuitenkin yllättävän suuri joukko, jotka ei sellaisissa käy, ja sen joukon voi olla hankala ajatella, mistä muualta ihmisiä voisi löytää. Luulen että ap:kin ehkä odotti toisenlaisia vastauksia, kaikkihan tajuaa että bileissä tutustuu. Mut toisaalta se on oikeasti ainoa ja helpoin paikka. Harvemmin kumppani tipahtaa taivaasta, on sinkku ja rakastuu heti välittömästi.

Vierailija
57/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takerruit sitten yhteen lauseeseen ja missasit koko kirjoituksen pointin. Huoh.

Vierailija
58/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Voi kuule poika, et halua löytää sellaista. Ne on kaikki päästään tavalla tai toisella vialla ja hirveitä angs-pesäkkeitä. Pitkän päälle yksinkertainen ja pinnallinen nainen on helpompi tapaus.

Mun täytyy kompata tätä :) Olen sellainen älykäs nainen ja enemmän ku hankala tapaus.. ja varmaan vähän hulluki. Paljon helpompaa ois elämä sellaisena kynsiä lakkailevana bimbona, joka ei turhia murehdi.. ja helpompaa on myös elämä sellaisen kanssa.

Vierailija
59/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole tietoakaan mistään älykkyydestä. Tuo "69"-nimimerkki lienee ainoa älykäs tällä palstalla, mutta hänkin tietysti mies. Osasi kuitenkin vastata jotakin järkevää kysymykseeni elektronirakennelaskuista, joita mietiskelen ihan harrastuspohjalta, eli en ole tutkija. Eikä näillä palstan henkilöillä ole useik mitään käsitystä esim. integraaliyhtälöistä, prenex-normaalimuodosta ja resoluutiotodistuksista, tai staattisesta ohjelma-analyysista (esim. abstrakti tulkinta). Ja ei, en ole minäkään tutkija. Älykkyydeksi usein tarjotaan tunneälykkyyttä tai sosiaalista älykkyyttä - ei voi kuin nauraa :DD Palstalla on oikeasti paljon elämänkoululaisia, ja muita ihan törppöjä naisia, joilla ei ole oikeaa käsitystä älykkyydestä.

m40

Vierailija
60/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw yleensä opiskelija bileissä käy just ne bilehirmut kenelle opiskelu on ns hyvä tekosyy ryypätä joka vkl. En ole koskaan käynyt ensinmäisissäkään yliopisto bileissä koko opiekellessa aikana. Eikö löydy vaikka puistosta lenkiltä, kavereiden/tuttujen kautta, kahviloista, kaupungilta, ajankohtaiselta messuilta tai muissa tapahtumissa...