Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäisin älykkään naisen?

Vierailija
16.02.2016 |

Sellaisen, jonka kanssa voisi käydä älykkäitä keskusteluita, puhua maailman menosta ja yhteiskunnallisista asioista. Sellainen, jonka elämä ei pyöri ryyppäämiseen ja shoppailun ympärillä.

M22

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä AV:lta tietenkin. Naisten keskimääräinen älykkyysosamäärähän täällä on 140.

Vierailija
22/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy, mutta ikävä kyllä olen väärän ikänen ja viihdyn sinkkuna.

Onnea matkaan, ap, tulet löytämään unelmanaisesi, pidä vaan silmät ja korvat auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytyy ja useita, mutta ihan turha itkeä, jos se kisakireä fitnesskissa ei ole sieltä älykkäimmästä päästä. Tingi ulkonäöstä niin löytyy. Mutta eihän ruma nainen tietenkään kelpaa.

Eipä juuri kiinnosta tuollaiset kisakireät fitnesskissat :D yleensä juuri ne taitaa olla niitä joiden kanssa sitä älykästä keskustelua ei saa kovin paljon aikaan.

Ei se ulkonäkö paljon ratkase, enemmän luonne ja persoonallisuus. Onhan se tietysti niin, että esim. huomattava ylipaino on luotaan poistyöntävä ominaisuus. Mutta en mitä huippumalleja ole tässä tavoittelemassakaan, vaan ihan sellainen tavallisen näköinen fiksu nainen olisi sopiva.

ap

Minkä ikäinen olet? Yliopistosta löytyy .

22v olen, niinku alotusviestissä kävi ilmi

Vierailija
24/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä AV:lta tietenkin. Naisten keskimääräinen älykkyysosamäärähän täällä on 140.

Eli aika pitkälti sama kuin heidän hyväksymänsä pakolaisten määrä Suomessa.

Vierailija
25/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Tampereelta niin lähetkö mun kanssa kahville? 

Vierailija
26/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston bileistä helpoiten, jos olet vielä opiskelija. Muuten ehkä työpaikalta? Kaveripiiristä? Netistä? Ja käy niitä älykkäitä naisia baarissakin.

Vierailija
27/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minä, minä! *viittaa* Mä tiedän esim. ettei se punainen järvi ole oikeasti mitään maalia. tms ja siinä on ihan vettä mikä näyttää vaan niinku punaiselta. Ja mä tiedän, että mikroon ei kannata laittaa jäätelöä, vaikka siinä on se lumihiutaleen kuva, millä ne hämää ihmisiä! Ei mikro siis osaa pakastaa. Niin ja musta tykätään myös siksi, että oon aika erityinen kun ei mulla ole ollenkaan oksennusrefleksiä! Siitä mun gyne aina kehuukin mua vuolaasti. Sitä yo-tutkimusta en oo käynyt vielä mutta kyllä nainen voi olla ihan viisas ilmankin ja mä olen aika viisas. Niin ja multa voi kysyä mitä vaan Sinkkuelämää- sarjasta! Osaan sen ulkoa. Nyt kirjoitan kirjaa ja blogia, ne vaatii tietämystä eri asioista! Yleensä kuuntelen Haloo Helsinkiä samalla. Ja oon kivaa seuraa baareissa mut voidaanhan me vaan jutellaki, jos kuitenkin tarjoat. * SaRa*

Noniin, kiva että löytyy huumoriakin täältä palstalta :D

Vierailija
28/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en täältä AV:lta ketään ole pokaamassa :D tulin vain vähän uteleen, että mistä hakemaani naistyyppiä kannattaisi "etsiä"

ap

Vierailija
29/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppani.fi

Vierailija
30/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarvitseeko naisen olla älykäs ja akateemisesti koulutettu? Eikö naisen paikka ole tässä maailmassa olla astiana synnytettävälle lapselle, tuo sievä kodinhengetär joka iloisesti tamppaa matot ja laittaa läskishoossin kattilaan pärisemään? Nythän naiset tavoittelevat kuuta taivaalta vaikka elämän ilo on tehty pienistä iloista ja töistä.

T: Kalevi

Vierailija
31/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä ne älykkäät naiset on, arjessa selvitymiseen tarvitsee myöskin ahkeruutta /taitoja käytännön töihin kotona. Monesti älykkäillä se taito on heikompi ja voi olla ,että he vaativat miehiltä kodinhoitoon liittyvissä tehtävissä vähintäänkin vuorolistaa.

Osaan kyllä käytännön taitojakin erittäin hyvin, ei se ole poissuljettu ominaisuus akateemiselta ihmiseltä.

ap

Vierailija
32/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytyy ja useita, mutta ihan turha itkeä, jos se kisakireä fitnesskissa ei ole sieltä älykkäimmästä päästä. Tingi ulkonäöstä niin löytyy. Mutta eihän ruma nainen tietenkään kelpaa.

Heko heko. Vai ulkonäöstä tinkiminen. Kauneus ja äly eivät samasta paketistako löydy... Oletko koskaan käynyt yliopistolla? :D

Siellähän juuri on kaikista kauneimmat naiset. Itse tällaisena perusnättinä ja älykkäänä naisena tulee ihan alemmuuskompleksit jos erehtyy vertailemaan itseään siellä muihin samanikäisiin naisiin.

Vierailija
33/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen, jonka kanssa voisi käydä älykkäitä keskusteluita, puhua maailman menosta ja yhteiskunnallisista asioista. Sellainen, jonka elämä ei pyöri ryyppäämiseen ja shoppailun ympärillä.

M22

Ikäistäsi vanhempien joukosta, esim. meistä jo 30-vuotta täyttäneistä.

Vierailija
34/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei voi vastata tuohon kysymykseen, että eikö yliopistolta löydy? Siellä on tuhansia kriteerit täyttäviä naisia. Tekniselläkin alalla on nykyään sen verran naisia, että kyllä sieltä sinkun löytää.

Vierailija
35/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kirjasto sulle sopiva paikka etsiä naista? Tai no harvoin kai siellä naisia isketään

Vierailija
36/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei voi vastata tuohon kysymykseen, että eikö yliopistolta löydy? Siellä on tuhansia kriteerit täyttäviä naisia. Tekniselläkin alalla on nykyään sen verran naisia, että kyllä sieltä sinkun löytää.

Niinpä!

Vierailija
37/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen itsekin sitä mieltä että yliopistolta se varmaan löytyisi... oon vaan jotenki saanu sellasen mielikuvan, että ikäseni naiset on kiinnostuneita enempi +25v miehistä kuin samanikäsistä. Voin tietysti kyllä olla väärässäkin, paha sanoa.

Ja joo, sori etten aikasemmin huomannu vastata tähän.

ap

Vierailija
38/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja opiskelen hallintotieteitä, siellä itse asiassa taitaa olla hieman yli puolet naisia... ehkä pitäis suunnata nokka kohti opiskelijabileitä vissii. Ne ei vaan oo mulle kovin luontanen paikka olla :D

ap

Vierailija
39/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen itsekin sitä mieltä että yliopistolta se varmaan löytyisi... oon vaan jotenki saanu sellasen mielikuvan, että ikäseni naiset on kiinnostuneita enempi +25v miehistä kuin samanikäsistä. Voin tietysti kyllä olla väärässäkin, paha sanoa.

Ja joo, sori etten aikasemmin huomannu vastata tähän.

ap

Sinulla olikin lukioikäinen älykkö hakusessa?

Vierailija
40/91 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja opiskelen hallintotieteitä, siellä itse asiassa taitaa olla hieman yli puolet naisia... ehkä pitäis suunnata nokka kohti opiskelijabileitä vissii. Ne ei vaan oo mulle kovin luontanen paikka olla :D

ap

Aivan ehdottomasti varmin ja helpoin tapa löytää sopiva nainen on käydä opiskelijabileissä, paljon. Yliopistolla melkein kaikki parit olivat tavanneet juuri niissä. Jos et halua deittailla saman tiedekunnan tyyppejä, hakeudu poikkitieteellisiin bileisiin, niitäkin riittää pilvin pimein.

Voit myös hakeutua mukaan johonkin osakunta- tms. toimintaan ja yrittää löytää naisia sitä kautta.