Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskusteletteko ystävien kanssa avoimesti teidän seksielämästä?

Vierailija
16.02.2016 |

Kuinka avoimesti keskustelette ystävien kanssa teidän seksielämästä? Parisuhteen seksistä? Sinkku seksistä? Pettämisestä? Tietääkö puolisonne kuinka paljon kerrot omasta seksielämästä ystäville?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne keskustelut on äkkiä käyty läpi. Vaimoa kiinnosti seksi edellisen kerran muistaakseni viime kesän lopulla. Tuossa se seksikeskustelu suunnilleen tulikin.

Miksi seksi ei kiinnosta vaimoasi?

Vierailija
42/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tunnettu kaverin kanssa +12v ja me tiedetään aivan kaikki toistemme seksielämistä yms. Olen aika varma, että tiedän enemmän kaverin ja tämän avomiehen seksielämästä, mitä tämä avomies.

N19

Ja miten suhtaudut siihen, että miehet puhuvat teidän seksielämästä?

Omien kokemuksien mukaan naiset kyllä puhuu, mutta eivät sallisi samaa miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tunnettu kaverin kanssa +12v ja me tiedetään aivan kaikki toistemme seksielämistä yms. Olen aika varma, että tiedän enemmän kaverin ja tämän avomiehen seksielämästä, mitä tämä avomies.

N19

Omien kokemuksien mukaan naiset kyllä puhuu, mutta eivät sallisi samaa miehille.

Tuntuu että naiset puhuu enemmän ja tarkemmin seksielämästään kavereille kuin miehet.

Vierailija
44/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

En ole se, jolta kysyit, mutta jos mieheni haluaisi puhua seksielämästämme kavereilleen, hän voisi sen vapaasti tehdä. Ei se mikään valtionsalaisuus ole, että me harrastamme seksiä tai kuinka me harrastamme seksiä. 

Vierailija
45/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

En ole se, jolta kysyit, mutta jos mieheni haluaisi puhua seksielämästämme kavereilleen, hän voisi sen vapaasti tehdä. Ei se mikään valtionsalaisuus ole, että me harrastamme seksiä tai kuinka me harrastamme seksiä. 

Saisiko mies kertoa vapaasti jos teillä olisi ongelmia seksielämässä?

Vierailija
46/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Totta kai! Puhuminen ystäviensä kanssa voisi helpottaa miehen oloa ja ties vaikka siitä saisi hyviä vinkkejäkin tilanteeseen!

Vierailija
47/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Totta kai! Puhuminen ystäviensä kanssa voisi helpottaa miehen oloa ja ties vaikka siitä saisi hyviä vinkkejäkin tilanteeseen!

Entä jos mies kertoisi jotain ikävää sinusta seksin suhteen? Vaikka että eukko makaa sängyssä kuin lahna...

Vierailija
48/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi hyvää ystävää, mies ja nainen ja molempien kanssa puhutaan ihan avoimesti seksistä. Tämän miehen kanssa olen myös seksiä harrastanut ja naisystävän kanssa joskus suudeltu ja vähän tissejä kokeiltu :P

Seksuaalisuus on niin luonnollinen asia että ei tulisi mieleenkään häpeillä noita asioita :D

N31

Vierailija
49/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi hyvää ystävää, mies ja nainen ja molempien kanssa puhutaan ihan avoimesti seksistä. Tämän miehen kanssa olen myös seksiä harrastanut ja naisystävän kanssa joskus suudeltu ja vähän tissejä kokeiltu :P

Seksuaalisuus on niin luonnollinen asia että ei tulisi mieleenkään häpeillä noita asioita :D

N31

Mitä luulet johtuuko tuo avoimuus siitä että sinulla on ollut molempien kanssa seksuaalista toimintaa? Vai pystyisitkö olemaan yhtä avoin myös muiden kanssa?

Vierailija
50/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Entä jos mies kertoisi jotain ikävää sinusta seksin suhteen? Vaikka että eukko makaa sängyssä kuin lahna...

En usko, että mies puhuisi minusta ikävään sävyyn. On muutenkin äärimmäisen yksityinen ihminen, hyvä että ystävänsä edes tiesivät että menimme naimisiin! Mutta jos miehestä tuntuisi että jokin asia mättää seksielämässämme, niin hyvä että pääsisi siitä purkautumaan ystävilleen. Toivottavasti löytäisi samalla tavan, jolla sanoa se minullekin, että saataisi asiaan muutos. 

Vierailija
51/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me heitetään likkaporukassa (22-31v) välillä hyvinkin häröä läppää ja juu, saatetaan jutella myös hyvin intiimeistä asioista siellä kaiken muun ohella. Itse pyrin yleensä puhumaan kunnioittavasti niin nyxästä kuin existäkin, jos likoille jotain mainitsen. Ainoat kerrat, kun tuntenut myötähäpeää, kun kaveri arvosteli aika rankoin sanakääntein miehensä strategisia mittoja.

Oon ite esim. antanu kokeneempana neuvoja tyyliin et kandee olla ite aktiivinen sängyssä yms.

Sellasta positiivista mukavaa settiä. Mutten minä ainakaan häpee jutella kavereilleni seksielämästäni - siis niille, joista tiedän, etteivät järkyty. Ja mulla voi kans aina tulla juttelee yms.

Vierailija
52/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me heitetään likkaporukassa (22-31v) välillä hyvinkin häröä läppää ja juu, saatetaan jutella myös hyvin intiimeistä asioista siellä kaiken muun ohella. Itse pyrin yleensä puhumaan kunnioittavasti niin nyxästä kuin existäkin, jos likoille jotain mainitsen. Ainoat kerrat, kun tuntenut myötähäpeää, kun kaveri arvosteli aika rankoin sanakääntein miehensä strategisia mittoja.

Oon ite esim. antanu kokeneempana neuvoja tyyliin et kandee olla ite aktiivinen sängyssä yms.

Sellasta positiivista mukavaa settiä. Mutten minä ainakaan häpee jutella kavereilleni seksielämästäni - siis niille, joista tiedän, etteivät järkyty. Ja mulla voi kans aina tulla juttelee yms.

Missä sitten menee raja eli mitä pitää jättää sanomatta?

Vierailija
53/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Miten siihen nyt pitäisi suhtautua? Tiedän avomieheni puhuvan ainakin jollain tasolla meidän seksielämästä kavereilleen ja minä tiedän juttuja miehen kavereiden seksielämästä. En pidä sitä mitenkään outona tai sellaista. Ei oikein mielipidettä, normaalia.

Ja nro 31, ei?

N19

Vierailija
54/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tunnettu kaverin kanssa +12v ja me tiedetään aivan kaikki toistemme seksielämistä yims. Olen aika varma, että tiedän enemmän kaverin ja tämän avomiehen seksielämästä, mitä tämä avomies.

N19

Miten siihen nyt pitäisi suhtautua? Tiedän avomieheni puhuvan ainakin jollain tasolla meidän seksielämästä kavereilleen ja minä tiedän juttuja miehen kavereiden seksielämästä. En pidä sitä mitenkään outona tai sellaista. Ei oikein mielipidettä, normaalia.

Ja nro 31, ei?

N19

Kertoisitko pettämisestä kaverillesi tai haluisitko että muut kertoo omista pettämisistään sulle?

Vierailija
55/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tunnettu kaverin kanssa +12v ja me tiedetään aivan kaikki toistemme seksielämistä yims. Olen aika varma, että tiedän enemmän kaverin ja tämän avomiehen seksielämästä, mitä tämä avomies.

N19

Ja nro 31, ei?

N19

Kertoisitko pettämisestä kaverillesi tai haluisitko että muut kertoo omista pettämisistään sulle?

Kertoisin ensimmäisenä miehelleni, sitten kaverilleni. En kyllä ikinä usko pettäväni.

En haluaisi kenenkään pettävän ketään, mutta haluaisin, että kaverini voisivat puhua minulle aivan kaikesta. Myös pettämisestä. Jotkut ovat kertoneetkin. Esimerkiksi yksi kaverini oli jo harrastanut seksiä nykyisen miehensä kanssa ennenkuin erosi silloisesta miehestään. Tämä tieto ei ole vaikuttanut meidän väleihin, enkä ole ajatellut kaverin nykyisestä miehestä pahasti. En hyväksy pettämistä, mutta ei ole minun asiani mitä muut tekevät.

Ollaan kavereiden kanssa puhuttu niin haikailut exien perään, vaikka olisi jo uusi suhde ja seksifantasioista kohdistuen muihin ihmisiin, vaikka olisikin parisuhteessa. Fantasiat ovat normaaleja ja ok.

N19

Vierailija
56/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Keskustelut menee "saitko p*llua?!!?!?" "no SAIN!" ja sit siitä puhutaan seuraavat kaks kuukautta. Ollaan 25-26v jätkii :D

Vaikka kukaan ei ole mitään saanutkaan.

Etkö oikeasti tunnista, että tuo on naisen kirjoittama viesti?

Vierailija
57/57 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Yks kaveri kertoo aina kun on saanut pillua, ja kaveri kuitenkin jo lähestyy 40 ikävuotta ja painanut ummet ja lammet ja useamman tusinaa maksullistakin. En tajuu miksi se edelleen elää liputtaa panemisiaan. 

Enpä tuollasta "kaveria" pitkään jaksais kuunnella.

T. Mies