Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä harrastuksia sinulla ja puolisollasi on? Mitä

Q
16.02.2016 |

yhteisiä harrastuksia, mitä omia? Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Kuinka paljon aikaa harrastukset vievät viikosta? Minkä ikäisiä jälkikasvu on? Kuka hoitaa lapset harrastusten aikaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: liikunta, moottoripyöräily, ratsastus. Mulla on 2 harrastuskertaa viikossa, 1 ratsastus ja 1 jumppa, satunnaisesti käyn muissakin jumpissa.

Mies ei harrasta mitään säännöllistä, hän ropaa moottoripyöriä ja käy lenkkeilemässä, hiihtämässä ja uimassa. 

Lapset on pieniä. Meillä on ulkopuolista hoitoapua harvoin.

Vierailija
2/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q kirjoitti:

yhteisiä harrastuksia, mitä omia? Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Kuinka paljon aikaa harrastukset vievät viikosta? Minkä ikäisiä jälkikasvu on? Kuka hoitaa lapset harrastusten aikaan?

Ei yhteisiä harrastuksia, miehen harrastus vie 0-8 tuntia viikossa, 10 vuotta yhdessä, lapset 4 ja 8v, minä hoidan miehen harrastaessa. Mies hoitaa paljon muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä: liikunta, moottoripyöräily, ratsastus. Mulla on 2 harrastuskertaa viikossa, 1 ratsastus ja 1 jumppa, satunnaisesti käyn muissakin jumpissa.

Mies ei harrasta mitään säännöllistä, hän ropaa moottoripyöriä ja käy lenkkeilemässä, hiihtämässä ja uimassa. 

Lapset on pieniä. Meillä on ulkopuolista hoitoapua harvoin.

Niin ja meillä on yhteisenä harrastuksena tuo moottoripyöräily, mutta ei kauheasti päästä sitä yhdessä harrastamaan.

Vierailija
4/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräily ajoaikaan, mutta kun ei ole kuin yksi mopotin, niin ei sekään ole yhteinen harrastus. Eli eri aikaan ajelulla. Nuorin meillä on 5v ja pari teiniä, jotka kyllä vahtivat tarvittaessa. Yhdessä oltu 19v, sama työpaikka, niin siinä harrastusta tarpeeksi.

Vierailija
5/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla: liikuntaharrastuksia, kuten erilaisia jumppia 2-4 kertaa viikossa, leffapiiri kerran kuussa. Yhteiset: tv:n katselu.

Vierailija
6/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukelletaan lomilla, arkisin crossfit, polkujuoksu ja kalliokiipeily yhdessä. Mulla lisäksi valokuvaus. Harrastetaan päivittäin, viikonloppuisin useita tunteja. Lapset aikuisia, hoitoapua ei tarvita.

Vierailija
7/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen harrastukset: 0 kpl

Mun harrastukset: 0 kpl

Yhteiset harrastukset: 0kpl

Lapset: 1 lapsi 12v

Vierailija
8/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v takana. Minä harrastan tietokonepelejä, musiikkia, kirjoja ja jumppaamista. Mies urheilee. Ei lapsia.

Vierailija
9/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokataan ja bylsitään.

3 lasta. Yhdessä 30v.

Vierailija
10/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräily ja

Gujdaus :)

Vierailija
11/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Railakas perseseksi!

Vierailija
12/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeily, vaellus, maastopyöräily, melonta, skimbaus ja joskus käydään teatterissa tai näyttelyssä. Aika paljon ollaan matkoilla. Molemmilla vielä omat harrastukset ja kaverit.

Vierailija
13/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukeminen, yhteisiä harrastuksia koko perheellä kalastus ja lenkkeily/ulkoilu, marjastus ja sienestys. Mies käy joskus ralleissa.

Yhdessä 13v ja lapset 7 &10

Vierailija
14/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin on purjehdittu ennen lapsia, mutta vene on ollut nyt aika monta kesää telakalla erinnäisten raksaprojektien vuoksi. Lasten (1,4,6) on oltu kahtena kesänä veneilemässä. Muuten me molemmat harrastetaan liikuntaa - erikseen. Ei meillä ole mitään yhteistä sen enempää ja aika sen näyttää hajoaako liittomme. Miestä ei tietenkään haittaa ja mua harmittaa. Toinen hoitaa lapset toisen harrastusten ajan paitsi mä yritän yhdistellä mun treenit lasten harrastuksien kanssa yksiin, tyyliin käyn salilla tyttären tanssitunnin aikana jne, mies käy jumppaajat työpäivien jälkeen joten on iltaisin niinä päivinä aika myöhään. Aina niistä on vääntöä... Ei tuo haluais hetkeäkään olla muksujen kanssa yksinään.

Vierailija
15/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan valokuvausta ja kuntosalia. Mies ei harrasta mitään. Puhuttiin jos keväämmällä aloitettaisiin lenkkeily yhdessä.

Kuntosali vie noin 5h viikosta ja mies hoitaa sen ajan lasta. Valokuvausharrastus vie vaihtelevasti, mutta lapsi on yleensä mukana. Lapsi on pian 7v.

Vierailija
16/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juoksen, mies ryyppää ja pitää sohvaa paikoillaan. Lapsia ei ole.

Vierailija
18/18 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joogaan ja juoksen, mies pelaa tietokoneella ja pleilkkarilla ja metsästää. Yhdessä ruoanlaitto, seksi ja jotkut pelit sekä koiran kanssa kävelyllä käynti. Yhdessä 5v. Menee 2-3h päivästä harrastuksiin joka päivä. Ei lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan