Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa viikossa HALUAISIT harrastaa seksiä?

N36
15.02.2016 |

Uuden tutkimuksen mukaan suomalaiset naiset haluaisivat keskimäärin kaksi kertaa ja miehet kolme kertaa viikossa. Toteutunut keskiarvo on vain kerran viikossa. Itse haluaisin 21 kertaa viikossa, eli kolme kertaa päivässä.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä. Puoliso pihtaa. Kaksi kertaa viime vuonna, koska olen miessika. Itse menee lomille manoloiden luo. Minä en saa mennä mihinkään. 

Minä olen ilmoittanut, että minä saan pillua. Joko kotona tai jossain muualla. Pillun saanti on tärkein syy olla naisen kanssa ja ainut asia, johon nimen omaan tarvitsen naista. Kaikki muut jutut hoituvat hyvin ilman naistakin.

En ymmärrä niitä reppanoita miehiä, jotka ovat naisen tossun alla. Minullakin on lapsuusaikojen kaveri, 5-kymppinen hyvätuloinen mies, jolla on sellainen perunasäkin näköinen laitoshuoltaja naisena. Mies maksaa asumisen ja päivittäistavarat, mutta nainen kertoo, saako mies mennä johonkin kavereiden kanssa, koska koira pitää viedä ulos ja koska hakea hänet töistä, koska mätisäkillä ei ole edes ajokorttia. Kaveri kerran kännipäissään tunnusti toivovansa, että nainen lähtisi pois ja eroaisivat. Mik

Tullu siihen tulokseen kanssa että pillun saanti on ainoa syy miksi naisen kanssa viitsii enään olla ! ja mihin tarvitsee..jatkuvaa nalkutusta ja motkotusta.mihinkään et saa mennä jne.

nainen on kyllä todella kaunis ja hyvä kroppainen..ei ollut suhteen alussa tälläistä. seksin puutteesta johtuu kaikki riidat

tosiaan kaikki muu hoituu muutenkin..ja sitten kun tuntuu naisilla olevan nupit sekaisin nykyään ..

ja se pillun saanti on ainoo jonka takia viitsii yhtään mitään nykyään yrittää suhteen eteen vaikka kaikkensa on tehnyt ja rahallisestikkin niinvaan loppu pillun saanti..

uutta ja pelkkää panosuhdetta ruvettava kattelemaan!

Vierailija
62/71 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossa nyt mitään määrää ole mutta saan aina silloin kun haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko 2 kerta viikossa - 2 kertaa kuussa sopiva, mieluummin lähempänä ekaa. Ei siitä pidä stressiä ottaa, mut en myöskään pidä mistään pidemmästä tauosta. Molempien on siitä huolehdittava, että läheisyys, lämpö ja intohimo säilyy. Jos suhde on huono, niin tietäähän miten siinä käy ja paljonko sitä seksiä harrastetaan. 

Vierailija
64/71 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussisin lähes päivittäin. Ja nuolisin (facesitting) joka ikinen kerta jos vain muruseni antas. Mieluusti halisin muutenkin paljon. Mutta ei se rouva innostu ja kompromissi kerta viikko. Monesti pitkä aika odotella. T:Peruspanija, himohoonaaja, voisin monta naista hoitaa himoillani viikossa, ukkeli 47v jolla pitkä parisuhde.

Vierailija
65/71 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti.

(en ymmärrä missä ihmisten aivot on olleet kun..)

-

Ei ihmisen seksuaalisessa käyttäytymisessä ole:

1.kyse ikinä mistään 'padelista..salibandista' tai niiden viikonmukaisista ..vuoroista?

2.kyse ainoastaan ja oikeesti,  on vain siitä sun, syväänsykkivästä seksuuaalisesta mojo'sta.

Se.

Kun se yksin vain antaa sulle sen, tekemisen..

..tahdin.

-

Näin sen olen aina itse ymmärtänyt. Toiminut on.

Vierailija
66/71 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan aika erota ?

Vierailija
67/71 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä. Puoliso pihtaa. Kaksi kertaa viime vuonna, koska olen miessika. Itse menee lomille manoloiden luo. Minä en saa mennä mihinkään. 

Minä olen ilmoittanut, että minä saan pillua. Joko kotona tai jossain muualla. Pillun saanti on tärkein syy olla naisen kanssa ja ainut asia, johon nimen omaan tarvitsen naista. Kaikki muut jutut hoituvat hyvin ilman naistakin.

En ymmärrä niitä reppanoita miehiä, jotka ovat naisen tossun alla. Minullakin on lapsuusaikojen kaveri, 5-kymppinen hyvätuloinen mies, jolla on sellainen perunasäkin näköinen laitoshuoltaja naisena. Mies maksaa asumisen ja päivittäistavarat, mutta nainen kertoo, saako mies mennä johonkin kavereiden kanssa, koska koira pitää viedä ulos ja koska hakea hänet töistä, koska mätisäkillä ei ole edes ajokorttia. Kaveri kerran kännipäissään tunnusti toivovansa, että nainen lähtisi pois ja eroaisivat. Mik

Se on just näin, kerrankin joku puhuu asiaa.

Vierailija
68/71 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sinä, haiseva kaljamaha, vaan itsestäsi mätisäkkinä.

Vierailija
69/71 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttävät valtaa pihtaamalla.

Vierailija
70/71 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävät valtaa pihtaamalla.

Varmaan jotkut joo, ja niin tekevät miehetkin.

Vierailija
71/71 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin, mutta nainen pihtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme