Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa viikossa HALUAISIT harrastaa seksiä?

N36
15.02.2016 |

Uuden tutkimuksen mukaan suomalaiset naiset haluaisivat keskimäärin kaksi kertaa ja miehet kolme kertaa viikossa. Toteutunut keskiarvo on vain kerran viikossa. Itse haluaisin 21 kertaa viikossa, eli kolme kertaa päivässä.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jemblen kirjoitti:

Varmaankin siinä 3-7 kerran hujakoilla, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tämänhetkisellä kiimatilanteella varmaan 10 kertaakaan ei olisi liikaa.

N24

Mitens sä oot niin kiimanen tällä hetkellä?Joudutko pitämää omaa kivaa viälä?

Vierailija
22/71 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N36 kirjoitti:

Uuden tutkimuksen mukaan suomalaiset naiset haluaisivat keskimäärin kaksi kertaa ja miehet kolme kertaa viikossa. Toteutunut keskiarvo on vain kerran viikossa. Itse haluaisin 21 kertaa viikossa, eli kolme kertaa päivässä.

Täällä käsi pystössä.  Ihmisten pitäisi tuo tärkeä asia ottaa huomioon jo ennen kun alkaa millekään, muutenhan se alkaa hiertää ajanmyötä.  Minustakin tuo olisi hyvä lähtökohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näitä ketkä puutteessa elää...haluaisi mutta ei saa!!?? Miksi ihmeessä olette yhdessä? Anteeksi että poikkesin aiheesta mut vastasin tuolla ylempänä kysymykseen :)

No ei se asia sinun ihmettelystäsi miksikään muutu. Olen kertonut tilanteestani täällä aiemmin, mutta sain niin törkeitä kommentteja etten enää viitsi. t. puutteessa elävä nainen

Vierailija
24/71 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joka päivä ja useasti haluaisin, mutta todellisuus on noin kerran viikossa (mies pihtaa)...

Vierailija
25/71 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näitä ketkä puutteessa elää...haluaisi mutta ei saa!!?? Miksi ihmeessä olette yhdessä? Anteeksi että poikkesin aiheesta mut vastasin tuolla ylempänä kysymykseen :)

Jos suhde on muuten hyvä? Mieti kumpi näistä olisi parempi:

1. Hyvä suhde, mutta seksiä tosi harvoin. Paljon läheisyyttä, yhdessä oloa ja yhdessä tekemistä

2. Ei suhdetta ja sinkkuna seksiä ei juuri koskaan. Ei läheisyyttä vaan yksinäisyyttä 24/7

Eikö valinta ole aika selvä?

Vierailija
26/71 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se asia sinun ihmettelystäsi miksikään muutu. Olen kertonut tilanteestani täällä aiemmin, mutta sain niin törkeitä kommentteja etten enää viitsi. t. puutteessa elävä nainen

Muuten hyvä avioliitto, rakastan miestäni ja on hyvä isä lapsillemme... Ihan kaikkea ei aina voi saada ja noihin em asioihin olen tyytyväinen, lisäksi mies tekee pitkää päivää ja hänellä on paljon stressiä, joten enempää en voisi vaatia...

Mieluummin näin kuin paska liitto, paljon riitoja ja sovintoseksiä (olkoonkin, että olisi paljon, rajua ja hyvää), riidat koskisi esim miehen dokaamista, laiskuutta/työttömyyttä, rahaa, lapsia... Niin ja lapsilleen olisi välinpitämätön - tai pahimmassa tapauksessa väkivaltainen - isä...

Vierailija
27/71 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle seksiä saisi olla päivittäin, vähintäänkin kerran, mutta useamminkin kävis mulle. Onneksi toi kerran päivässä toteutuu parisuhteessani aika hyvin. Eilen ei sekstailtu, mutta hoidin asian sitten yksin. Olen nainen ja kiimaisempi, kuin mieheni. Teen aloitteet useinmiten. Useinmiten mies innostuu. Välillä on väsy ja haluaa muelummin nukkua.

Vierailija
28/71 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kertaakaan. En ole himojen orja.

Olet ilmeisen ylpeä siitä että pystyt olemaan parempi kuin muut :)  Vaatii varmaan suurta itsehillintää sinulta tuollainen, mihin useimat eivät pysty.

Vierailija
29/71 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kerran päivässä olisi ihana, mutta realistisesti 5-4 kertaa viikossa. Miehelle riittää kerta viikkoon ja miehen tahdon mukaan mennään. En kyllä edes tiedä voiko sitä seksiksi kutsua kun mies lykkii minuutin verran, laukeaa ja sit se on ohi. En edes jaksa yrittää tehdä aloitetta, ostaa kivoja alusvaatteita tai keksiä muita hauskoja ja piristäviä ideoita kun vastaus on aina ei.

Vierailija
30/71 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-17 kertaa viikossa

Vierailija
31/71 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaali minulle olisi 1-2 kertaa viikossa, mutta pidemmän kaavan mukaan niin että minulle 2-3 laukeamista /kerta.

Pussit voisin tyhjentää kolme, neljä kertaa päivässä, mutta jatkuva toiminta syö ilon asiasta kuin asiasta, eikä siitä hänelle olisi niin suurta nautintoakaan.

M38

Vierailija
32/71 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vähintään kerran päivässä, mutta unelma olisi 3-4krt/vrk. Mieheni taasen haluaa korkeintaan kerran viikko..

N28

Vierailija
33/71 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa olis kiva 30 kertaa, mutta tiedän ettei se ole ajllisesti mahdollista eli nykyinen 6 saa sitten riittää

m41

Vierailija
34/71 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari kertaa viikossa? Nyt on ehkä kerran viikossa, joskus ei sitäkään.

N26

Vierailija
35/71 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä, joskus enemmän. Mut on päiviä että ei

-n

Vierailija
36/71 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisempi kysymys lienee, kuinka monta kertaa viikossa haluaisit harrastaa OMAN PUOLISOSI kanssa seksiä viikossa?

Taitaa aika monta seksin haluamiskertaa tippua välistä useammalla vastaajalla.

Vierailija
37/71 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 - 14 kertaa voisi olla ihan mukava.

Vierailija
38/71 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisempi kysymys lienee, kuinka monta kertaa viikossa haluaisit harrastaa OMAN PUOLISOSI kanssa seksiä viikossa?

Taitaa aika monta seksin haluamiskertaa tippua välistä useammalla vastaajalla.

Voi kyllä olla jos kumpikin sukupuoli haluaa keskimäärin enemmän kuin on toteutunut.

Vierailija
39/71 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisi pari kertaa viikossa säännöllisesti. Jos taukoviikkoja niin sit enemmän 

Vierailija
40/71 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä haluanjasaankin, ja montakin orgasmia. Mies osaava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi