Kuinka monta kertaa viikossa HALUAISIT harrastaa seksiä?
Uuden tutkimuksen mukaan suomalaiset naiset haluaisivat keskimäärin kaksi kertaa ja miehet kolme kertaa viikossa. Toteutunut keskiarvo on vain kerran viikossa. Itse haluaisin 21 kertaa viikossa, eli kolme kertaa päivässä.
Kommentit (71)
0 kertaa. Myös puoliso tietää tämän ja ei onneksi koske millään tavoin minuun. Jo yritys halata minua ärsyttää.
N 64 v
2 x 3 viikon aikana. Eli pitkät kokoillan leikit ja hyvä palautumisaika välillä. Välillä toteutuu, mutta aikataulujen takia joskus jää vain kertaan viikossa naisystävän kanssa.
M52
Vierailija kirjoitti:
2 x 3 viikon aikana. Eli pitkät kokoillan leikit ja hyvä palautumisaika välillä. Välillä toteutuu, mutta aikataulujen takia joskus jää vain kertaan viikossa naisystävän kanssa.
M52
Siinä on aikaa nostaa pikkuhiljaa himoa huippuunsa useita päiviä. 🙂 Kai musta 1-2 kertaa viikossa ois ihannemäärä, jos sais itse päättää
Vierailija kirjoitti:
Musta kerran päivässä olisi ihana, mutta realistisesti 5-4 kertaa viikossa. Miehelle riittää kerta viikkoon ja miehen tahdon mukaan mennään. En kyllä edes tiedä voiko sitä seksiksi kutsua kun mies lykkii minuutin verran, laukeaa ja sit se on ohi. En edes jaksa yrittää tehdä aloitetta, ostaa kivoja alusvaatteita tai keksiä muita hauskoja ja piristäviä ideoita kun vastaus on aina ei.
Mä oon samassa tilanteessa ja kertonutkin siitä täällä palstalla pari kertaa. Molemmilla kerroilla on vastaus ollut että syy on naisen jos mies ei halua 😆 En mäkään enää jaksa tehdä aloitteita, tehköön itse, silloin kun haluaa.
NO EI HALUA KAHTA KERTAA VIIKOSSA😂KAKS KERTAA KUUSSA TODELLINEN MÄÄRÄ. Kyllä minunkin muija kavereille puhuu että seksiä pitää olla suhteessa paljon mutta kotona seinien sisällä menoa kaks kertaa kuussa. Oli kiva ylläri kun kuulin mitä oli itse panokone puhunut ystävilleen👌vituttaan alkoi mitä kuvaa itsestään viljelee. Tällaista Lappeenrannassa ainakin
Vierailija kirjoitti:
NO EI HALUA KAHTA KERTAA VIIKOSSA😂KAKS KERTAA KUUSSA TODELLINEN MÄÄRÄ. Kyllä minunkin muija kavereille puhuu että seksiä pitää olla suhteessa paljon mutta kotona seinien sisällä menoa kaks kertaa kuussa. Oli kiva ylläri kun kuulin mitä oli itse panokone puhunut ystävilleen👌vituttaan alkoi mitä kuvaa itsestään viljelee. Tällaista Lappeenrannassa ainakin
Ja ystävät nauroi kun kerroin todellisen tilanteen....huh huh mitä juttua
Joka päivä. Puoliso pihtaa. Kaksi kertaa viime vuonna, koska olen miessika. Itse menee lomille manoloiden luo. Minä en saa mennä mihinkään.
Riippuu seksistä. Oma vaimo on niin rajoittunut, että haluaa pelkkää yhdyntää.
Ei jaksa hirveämmin innostaa, kun itse olen täysin estoton ja haluaisin tutkia yhdessä mikä kaikki voi tuottaa molemmille nautintoa.
Nyt nämä lemmenleikit jäävät kohtalaisen tylsiksi. Ehkäpä on aika miettiä vaihtoehtoista tulevaisuutta, kuin tätä liittoa.
On täällä palstalla kiimaisia naisia, huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Puoliso pihtaa. Kaksi kertaa viime vuonna, koska olen miessika. Itse menee lomille manoloiden luo. Minä en saa mennä mihinkään.
Minä olen ilmoittanut, että minä saan pillua. Joko kotona tai jossain muualla. Pillun saanti on tärkein syy olla naisen kanssa ja ainut asia, johon nimen omaan tarvitsen naista. Kaikki muut jutut hoituvat hyvin ilman naistakin.
En ymmärrä niitä reppanoita miehiä, jotka ovat naisen tossun alla. Minullakin on lapsuusaikojen kaveri, 5-kymppinen hyvätuloinen mies, jolla on sellainen perunasäkin näköinen laitoshuoltaja naisena. Mies maksaa asumisen ja päivittäistavarat, mutta nainen kertoo, saako mies mennä johonkin kavereiden kanssa, koska koira pitää viedä ulos ja koska hakea hänet töistä, koska mätisäkillä ei ole edes ajokorttia. Kaveri kerran kännipäissään tunnusti toivovansa, että nainen lähtisi pois ja eroaisivat. Mikä toisia miehiä oikein vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu seksistä. Oma vaimo on niin rajoittunut, että haluaa pelkkää yhdyntää.
Ei jaksa hirveämmin innostaa, kun itse olen täysin estoton ja haluaisin tutkia yhdessä mikä kaikki voi tuottaa molemmille nautintoa.
Nyt nämä lemmenleikit jäävät kohtalaisen tylsiksi. Ehkäpä on aika miettiä vaihtoehtoista tulevaisuutta, kuin tätä liittoa.
Vahva suositus eroamiselle. Itse erosin viime vuonna 29v kestäneestä liitosta "estoisen lahnan" kanssa. Nyt on uusi, exää vähän nuorempi nainen, joka on aivan upea myös mitä seksiin tulee. Nainen laukeaa joka kerta kun harrastamme seksiä ja usein haluaa laueta 2-3 kertaa yhden session aikana. Jos otan erektiolääkkeen, niin meillä voi olla vuorokauden aikana helposti kolme tuntia seksiä. Mknesti on maanantaiaamuna munat kipeänä kun on viikonloppuna pantu oikein pitkän kaavan mukaan.
M52
Itselle 3-4 kertaa viikossa riittäisi mutta onhan sitä yleensä joka päivä kiva silti harrastaa. Naiselleni riittäisi vähän vähempikin mutta ottaa yleensä suihin jos pysty/jaksa muuta eikä ole tarvinnut puutteessa elää.
M31
Vierailija kirjoitti:
Alakerran naapurista kuului illalla voihkintaa. Saiko blondi kyytiä toisen kerran tammikuussa 🤭
vaikka joka päivä! nyt vaan kuivunut kokonaan ja useampi kk että on mtn tapahtunut..ennen oli todella kiihkeä suhde
järki lähtee tai minä ..joo joo ero sitähän kaikki nykyään neuvoo...tais vaihdevuodet tulla nyt jo ennakkoon ja eihän se sais olla eron syyn mutta kauanko miehen pitää kärsiä puutteessa ja läheisyyden puutteesta? ei saa edes halausta saati suudelmaa....
Jos seksi on juuri sellaista kuin haluan, *tai* pikapano tai suihinotto miehelle niin 7 kertaa viikossa. Jos se on jotain missä minun pitäisi tehdä kauheasti jotain inhottavaa eli vaikka olla nuoltavana tai antaa pitkän kaavan käsihoito miehelle niin en haluaisi ollenkaan mutta olisin tarpeeksi jaksavissa fiiliksissä ehkä kerran tai kahdesti viikkoon. Tuokin fiilis tosin loppuisi jos niitä minun lemppareita ei ole ikinä.
Yhden kesän kanssa seksiä teki koko suhteen ajan mieli melkeinpä koko ajan ja sitä olikin päivittäin ja myös ulkona ja autossa ja ruokatauolla ja ja :D
Nälkä kasvaa syödessä jos sapuska on hyvää
N33
7-14 kertaa on niin iso et pitää olla pari naista vuoroittain.
Yllätyin. Minun nainen haluaa ehkä kerran kuussa sanojensa mukaan. Minä kun saisin edes kerran viikossa niin riittäisi ja kun olisi haluttu olo
Vaihtoehto A
2-7 kertaa viikossa
Vaihtoehto B
Ei ollenkaan
Koska avopuoliso kiinnosti enintään kerran kuukauden tai parin välein ilmoitin ettei kiinnosta enää ollenkaan.
Ei jaksa arpoa milloin sitä seksiä olisi ja millon ei. Helpompaa olla kokonaan ilman.