Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velka 10 000 €, ranteet auki?

Vierailija
15.02.2016 |

Onko toi paha vai ei?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pienen summan takia kannata itseään tappaa.

Vierailija
22/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mikä velka on kyseessä ja onko velanmaksu hallinnassa.. Jos asuntovelkaa, niin vähänpä on enää maksamatta. Jos pikavippiä, joissa eräpäivä huomenna helvetin korkeat korot niin todella paska juttu. Jos velkaa joiltain hämärämiehiltä, niin kannattaa varmaan jo juosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olen vasta 20v nuori nainen, ja velkaa mulla on yli 12 000e (opintolaina), enkä jaksa stressata asiasta ollenkaan.

C'mooon kaikilla meillä opiskelijoilla on lainaa, eikä kukaan niistä stressaa :D maksuunhan ne menee vasta valmistumisen jälkeen, kun on työllistynyt.

Ei mulla ainakaan ole euroakaan opintolainaa.

Minulla on tonni lainaa ja opinnot puolivälissä. Ei se opintolainakaan ilmaista rahaa ole, enkä itse kyllä nosta senttiäkään ellei aivan pakko.

Vierailija
24/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on opintolainaa n. 7000€ joten eihän toi ole paljoa enemmän. Se muuttuu paljoksi vasta jos et lyhennä velkaa kuukausittain.

Vierailija
25/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on vaan paperia ja jos ei heti kykene velkojaan maksamaan niin ei se maailma siihen kuitenkaan lopu. Summa on pienehkö, joten tuollaisen pystyy järjestelemällä helposti maksamaan.

Itsellä oli pahimillaan yli 120000€ verovelkaa, mutta niin vaan sekin maksettiin, eikä yöunet edes menneet.

Teet vaan parhaasi sen eteen, että summa pienenee, kyllä se maksetuksi aikanaan tulee.

Vierailija
26/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla näyttää olevan jos jonkinlaista asiantuntijaa. 

Todellisuudessa 10te laina, rahalaitoksesta kuin rahalaitoksesta, on loppupeleissä aika pieni rahasumma. Tällä lähinnä tarkoitan sitä, että näille "tosi paska juttu-koroille" on olemassa lain puolelta korkokatto. Eli lainan takaisinmaksu on mahdollista, vaikka korot olisivat korkeammat mitä perinteisellä pankin velkakirjalainalla. 

Mikäli tahtoa löytyy, lainan takaisinmaksu onnistuu varmasti.

Rohkeasti kannattaa olla yhteydessä lainanmyöntäjään, jotta takaisinmaksusta voi sopia. 

Vierailija
27/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on velkaa 280 000€ ja nukun yöni ihan hyvin.

Minulla on 180000€, mutta sen takana on omistamani 280000 vakuus, eli se ei kyllä harmita ollenkaan.

Jos velkaa olisi 10000€ eikä mitään omaisuutta, vituttaisi se suunnattomasti.

M40

Vierailija
28/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 28v maksuhäiriömerkintäinen, velkaa n. 28.000€, josta ulosotossa joku 5000€, opiskelijana ei kauheesti mahiksia lyhennellä ja lisää kertyy opintolainan myötä. Jossen valmistuttuani saa töitä niin voisi tuota harkita itsekin, joskin voisi tappaa itsensä jollain vähempi kivuliaalla tavalla kuin ranteiden aukaisemisella. Ei muuten, mutta työttömänä jonkun vitun sossutuen varassa eläminen on niin perseestä ja kituuttamista, etten usko jaksavani sitä enää kovin montaa vuotta. :(

Vierailija
29/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainevestiilä on enemmän.

Vierailija
30/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 28v maksuhäiriömerkintäinen, velkaa n. 28.000€, josta ulosotossa joku 5000€, opiskelijana ei kauheesti mahiksia lyhennellä ja lisää kertyy opintolainan myötä. Jossen valmistuttuani saa töitä niin voisi tuota harkita itsekin, joskin voisi tappaa itsensä jollain vähempi kivuliaalla tavalla kuin ranteiden aukaisemisella. Ei muuten, mutta työttömänä jonkun vitun sossutuen varassa eläminen on niin perseestä ja kituuttamista, etten usko jaksavani sitä enää kovin montaa vuotta. :(

Itkupotkuraivari auttaa.

Lama-aikojen konkursseista on moni noussut ja siellä puhutaan useamman kohdalla melkoisasti suuremmista summista. Jos on tahtoo, on toivoo ja jos on tekoja, niin on vielä enemmän toivoa paremmasta.

Luuserit luovuttaa, joten nappaa itseäs niskasta kiinni

Vierailija
31/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella on velkaa vissiin yli 100 miljardia joten hiluja nuo ap:n velat. Tollasen takia kannata ranteita vetää auki. Eikä muustakaan syystä. 

Vierailija
32/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl sanat riitä kuvaamaan sitä ahdistusta minkä raha voi saada aikaseks. Itseaiheutettua kun on ni tunne on vielä pahempi kun ei voi ketään muutakaan syyttää :DD. Ei kai siinä mitää jos luottotiedot on "ihan sama". Mut jos haluut jossain vaiheessa sen oman asunnon, on pakko pystyy pitää luottotiedoistansa kiinni.

Rahaa ei oo mihinkää muuhun ku velkojen lyhentämiseen. Joudut miettimään maksatko laskun ja jätät syömättä, vai syötkö ja annat senkin maksusuunnitelman purkautua. Pistää kyllä välillä itkuks. Nyt onneks jo melkeen selvillä vesillä ja luottotiedot edelleen kunnossa.

Vierailija
33/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli korttiluotoista ja pikavipeistä kertynyt varmaan triplasti tuo. Sieltä suosta sekin nousi, kun sai päänsä kuntoon.

Vierailija
34/36 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yli 200 000e velkaa ja olen yli kuusikymppinen ja nukun yöni ihan hyvin.

Kauheeta! Mä olen 58v enkä vois kuvitellakaan enää noin isoa velkaa. Ei oo kyllä koskaan ollutkaan niin paljoa.

Tuo velka on onneksi sijoitusasunnoissa, niin vuokralaiset lyhentää sitä. Ei sijoitusasunnosta kannata maksaa lainaa kerralla pois.

Miksi tulet tänne leveilemään sijoituksillasi, kun toisella on hätä? Tosi ällöttävää! Kuuskymppinen rahoillaan leveilevä mummo!

Vierailija
35/36 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä oli viiden tuhannen edestä kaikenlaisia laskuja yms.

Hain pankista lainan, maksoin kaikki pois ja nyt lyhennän pankille :) mukavempaa näin

Meillä myös miehen kanssa oli velkaa lähemmäs kymppitonni. Yhdistettiin lainat pankissa yhdeksi köntäksi, joka menee joka kuukausi suoraveloituksena tililtä. Tästä on nyt nelisen vuotta ja velat on maksettu pois tämän vuoden kesäkuuhun mennessä. Ei ole tarvinnut hätää kärsiä, kun on ollut ihan selkeää paljonko sitä menee joka kuukausi. Luottotiedot eivät ole koskaan menneet ja opimme käyttämään rahaa oikein sitten teinivuosien jälkeen.

Vierailija
36/36 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole tässä elämässä maksaa kuin vuokra, sähkö, verot, ja ulosotto.

Niistä huolimatta voi istua kalliolla ja ihailla maisemaa, vetää syysaamun kirpeää happea sisäänsä, tanssia kuutamolla, ulvoa kuin susi, katsoa hyvän elokuvan ja soutaa järven poikki. Ei velkojen takia vedetä ranteita auki. Se on vaan rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän