Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koulun pahis jätkälle on kaikki menettämässä neitsyyttään?

Vierailija
15.02.2016 |

Miksi ei kenties fiksuille pojille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne "fiksut" ei ole yleensä kovin kiihottavia. "Fiksut" lainausmerkillä, koska on olemassa itseasiassa tutkimuksia siitä, että monilla ongelmanuorilla on tavallista korkeampia äo ja kaikkihan tietää, että ne luokan kirjaviisaat ei välttämättä aina ole silti kaikilla osa-alueilla niitä penaalin terävimpiä kyniä. Ulkomuoto ehkä niillä pahiksilla viestii sinne seksuaalisuuteen enemmän, joten ei ole yllättävää jos sille alueelle sitten valitaan se, jonka ulkomuoto lupaa enemmän.

Itse unelmani oli 15 vuotiaana neitsyenä päästä seksisuhteeseen 17 vuotiaan seksikkään lukiopojan kanssa, jonka tiesin painostavan paria kaveriani sänkyyn. Pettämisestä ja muusta säädöstä tunnettu komea jalkapalljon pelaaja oli ehdoton valintani ensimmäiseksi sänkykumppaniksi pelkkien kuulopuheiden ja ulkonäön takia. Aloinkin viestittelemään hänelle ja ehdotin suoraan seksisuhdetta, josta en kertoisi kenellekään. En koskaan ole kertonutkaan. =) Tiesin hänen myös tapailevan muita. Tapasin hänet pari kertaa ja hän opetti mut ottamaan suihinkin, mutta ei halunnut viedä mun neitsyyttä kun se on kuulemma niin iso juttu. Olisin kuitenkin toivonut, että hän olisi sen vienyt ja opettanut siinäkin suhteessa mua. Mulle kun se neitsyyden menettäminen ei ollut mikään ihme riitti vaan ainoastaan välietappi seksuaalisiin nautintoihin :D

Tapasin toisenkin pahan pojan. Tämä harrasti motocrossia ja oli yläasteella jollain ongelmanuorten luokalla. Hänenkin kanssa sovin treffit suoraan seksin toivossa ja suihin ottoa pääsin harrastamaan hänenkin kanssa ja hän myös nuoli minua, mutta neitsyyttä ei vienyt hänkään kun se on niin "iso juttu". 

Mitään seksin lisäksi en kummaltakaan tahtonut. Enkä myöskään siltä kolmannelta pahalta pojalta, joka oli ensimmäinen vastaantulija kun kaverini kanssa lähdettiin humalassa kaupungille. Poika oli hyvännäköinen koripallon pelaaja ja kun sitten oltiin illan mittaan jatkoilla minun luonani, (kaverini jo nukkui ja pojan mukaan tullut kaveri oli lähtenyt kotiinsa) niin tuo poika tahtoi antaa minulle suuseksiä, jonka jälkeen ehdotin suoraan, että voitaisiin harrastaa seksiä ja hän voisi lähteä sen jälkeen. Hymyiltäis kun tavattais, mut ei vaihdettais numeroita tai mitään. En kertonut olevani neitsyt ja tuo poika sitten suostuikin makaamaan kanssani. Ainoa mikä meni vikaan oli se, että seuraavalla viikolla se poika oli pyytänyt mun luokkakaveriltani mun numeroa ja pyyteli treffeille. Kerran kävin vielä harrastamassa seksiä hänen kanssaan, mutta se poika oli kyllä niin pirun tyhmä, ettei siitä mitään muuta koskaan olis tullut.

Eipä tullut aikanaan mieleenkään valita sitä "fiksua" poikaa, johon ei tuntenut seksuaalista vetoa. Sitten aikuisena löytyi vasta sellainen fiksu mies, johon tunsin vetoakin (mutta hänpä oli nuorena juuri sellainen pahapoika myös, nykyään kaikki kuvaa häntä kilttinä miehenä). Sitä ennen tapailin paria "fiksua" miestä, joiden kanssa seksi ei luistanut ja kasan tyhmiä miehiä, joihin tunsin vetoa. 

Tämän turhan romaanin kirjoitti N26

Vierailija
2/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on nörtti ei välttämättä tee ihmisestä fiksua. Ainakin meidän lukiossamme ne nörtit olivat idiootteja ja sovinistia kusipäitä. Mieluummin valitsen sen urheilullisen ja hauskan "pahiksen" kuin animehullun ja tietokonepeliriippuvaisen luuserin jonka lempipuuhaa on naisten haukkuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovis poika pani mua niin että verta oli koko sänky täynnä.

Vierailija
4/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama kun miehet, jotka valittaa kun naiset seurustelee aina vaan kusipäiden kanssa, eikä huomaa kilttejä miehiä. En ole vielä tavannut yhtäkään oikeasti KILTTIÄmiestä, joka näin sanoo. Kyllä ne kiltit miehet on suurinosa varattuja ja yksin olevat miehet luulee olevansa niitä kilttejä, vaikka ovat täysin päinvastaista.

Vierailija
5/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahis saa tortun kastumaan. Luuserin kans tehdään sitten lapset.

Vierailija
6/6 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäki luuseripoika saattaa jäädä roikkumaan kun taas pahis ei vittuunnu jos nainen ei 24/7 sille osoita huomiotaan,koska on muitakin naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi