Onko mitään työtä mihin pääsisi ilman työhaastattelua?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu
Wauuuuu juuu hyvä idea.
Minä en ole koskaan joutunut työhaastatteluun, olen aina saanut paikan soittamalla tai lähettämällä sähköpostia. Olen lääkäri.
Miten voi olla mahdollista, että niin monilla on niin järkyttäviä traumoja tai sosiaalisten tilanteiden pelkoja, ettei edes työhaastatteluun kykene?
Kyllä ne jännittää ihan varmasti kaikkia, mutta tuskin kukaan on henkeänsä menettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista, että niin monilla on niin järkyttäviä traumoja tai sosiaalisten tilanteiden pelkoja, ettei edes työhaastatteluun kykene?
Kyllä ne jännittää ihan varmasti kaikkia, mutta tuskin kukaan on henkeänsä menettänyt.
No ei, mutta jos on huono haastateltava, ei saa töitä. Pitää tuntea peli, jotta osaa vastata oikein.
Voi kuule kykenee kyllä, mutta tuskinpa sinustakaan jatkuva hylkyjen sato kivalta tuntuu. Ihan turhaa työttömän kyykyttämistä ja mielivaltaista naamakertoimen tsekkausta. Jos ei miellytä ei saa paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Perustat oman firman.
Tämä on sinäänsä hyvä idea.
Haet lääkettä lääkäriltä ja menet vaan sinne haastatteluun. En päässyt edes siivoamaan ilman haastattelua.
Pitäisi olla, töihinhän boomereiden mukaan vaan "mennään".
Talkootyö.
Palkaton vapaaehtoistyö.
IT-ala. Joku tosi hyvä kuva, teksti ja työnäytteet. Arvaus tämä.
Niin jos vaan marssin johonkin kuten boomerit ja kysyn onko töitä?
Huu me hien myyjä. Palkka parhaimmillaan 100 tunti. Maanantaista maksetaan pyhätyökorvaukset ja lomailla voi millon haluaa.
Aika heikolla on työelämässä, jos edes yksinkertaista haastattelua ei pysty läpikäymään.
Olen saanut työpaikan ilman haastattelua. Halusivat kyllä nähdä, mutta ei se mikään haastattelu ollut, rupateltiin vaan mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Aika heikolla on työelämässä, jos edes yksinkertaista haastattelua ei pysty läpikäymään.
Kyse ei oo siitä ettei pystyisi, vaan kun aina jännittää niin että edellisenä yönä ei saa unta ollenkaan ja yrittää niin kovasti mutta silti aina saa hylkäyksen.
beetasalpaajaa lääkäriltä, hidastaa sydämen pompotuksen siedettävälle tasolle jolloin haastattelu sujuu paremmin.
Prostituoitu