Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko nyt ymmärtänyt ihan oikein tuon tulorajajutun?

Vierailija
15.02.2016 |

Eli siis jos minä vaikka tapaisin vaikkapa lomareissulla ulkomaalaisen miehen, en saisi tuoda häntä Suomeen, koska minulle jää palkasta alle 2800 euroa (käteen jää 2495€)?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laki sisältää kaikuja muinaisen historian rotupuhtautta vaalineesta järjestelmästä :(

Työpaikka ja saatu palkkataso määrittää kehen saa rakastua. Tässä on jotakin pahasti pielessä.

Romanialaiseen kerjäläiseen saa rakastua, hänet saa tuoda maahan, mutta Kanadalaiseen ei saa.

Mulla on kanadanranskalainen mies, ja joskus mietittiin Suomeen asettumista. Paadyttiin kuitenkin Québeciin ja nyt kun on seurannut Suomen tilannetta en ymmarra miksi muutkaan kahden maan parit valitsisivat Suomen.

Kanadassa asuvana varmaan sitten tiedät, mitä Kanada edellyttää maahan ulkomaalaisen puolison tuovalta kansalaiseltaan?

En valitettavasti tieda, olen tullut tyon perassa ennen kuin tavattiin. Sama tyo edelleen ja avoliitto eli viranomaiset eivat ole kyselleet mitaan.

Vierailija
22/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mennään siihen suuntaan, että köyhien perheitä karsitaan. Perheenyhdistäminen hankaloituu aika paljon. Mutta tuo ei koske pakolaisstatuksen saaneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos minä vaikka tapaisin vaikkapa lomareissulla ulkomaalaisen miehen, en saisi tuoda häntä Suomeen, koska minulle jää palkasta alle 2800 euroa (käteen jää 2495€)?

Sinullahan pieni veroprosentti on.

Mulla jää 2750 €:n palkasta käteen 2050 € ja olen kuvitellut että minulla on pieni veroprosentti.

Eihän tuossa ole mainittu kirjoittajan bruttopalkkaa, joten mistä sinä sen pienen veroprosentin keksit?

Vierailija
24/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi TUODA? suomeen?  Miksei nää "rakastuneet" jää sinne missä pippuri kasvaa? 

Vierailija
25/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap sinun pitäisi saada tuoda tänne ihminen, joka joutuisi elämään verovaroilla? Ei se, että joku suomalainen on "rakastunut" toiseen tarkoita sitä, että Suomen valtiolla olisi elatusvelvollisuus ko. ihmiseen.

Kummasti se tarkoittaa juuri sitä, jos satut rakastumaan suomalaiseen tai eu-maalaiseen tyhjätaskuun.

Suomalaisia ja muista eu-maista tulevia kohtaan valtiolla on jo se elatusvastuu. Jos sellaset menee rakastumaan, niin eikö sitä asumistuet vähene kun tarvitaan 2 tyhjätaskulle vain 1 asunto?

Vierailija
26/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten kun työ lähtee alta pois? Eihän täällä voi suunnitella tulevaisuutta kuin puoli vuotta kerrallaan, kun kaikki työ ja toimeentulo jatkuvasti uhattuna. Antaako Suomen valtio sitten kenkää, kun eihän partalapsiakaan voi lähettää noin vain kotimaahansa, jos siellä vaikka joku rallattaa konekivääriä tai mitä hernepyssyjä heillä siellä on.

Vierailija
27/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mihinkään. Miesystävä on "ei-eu" -maasta eli norjalainen, enkä todella edes harkitse Suomeen jäämistä jos suhde etenee. Eihän täällä ole töitäkään?!

Vierailija
28/28 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erinomainen laki!

Suomalaisen kun nyt kannattaa ottaa puolisokseen Suomalainen.

Ja ne, jotka nyt ovat ulkomaalaisen kanssa yhdessä, voivat erota ja etsiä myöskin Suomalaisen puolison itselleen. Luonnollista.

Missä ja mikä ongelma tässä nyt on taas olevinaan?

Suomalaisen kannattaa opetella kirjoittamaan suomalainen oikein. 

Sori, en muistanut että vajakkimaailmassa se kirjoitetaan pienellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme