Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö naisella olla litteä maha?

Vierailija
14.02.2016 |

Vai haittaako pieni pyöreys (niin että istuessa näkyy kyllä pari makkaraa)

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tykkää kun on mistä ottaa kiinni.

Vierailija
2/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaa, se on käsittääkseni ihan laissakin kiellettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika pitkälti niiden makkaroiden koosta.. ja siitä kuinka monta se"pari" oikeasti on. Ei kai se maha kellään ole koskaan niin timmi ettei siihen pikkuisen tule ryppyä, mutta kyllähän nämä nykyisin tosi yleiset kaljamahat on liikaa. Kyllä naisella pitää selkeä vyötärö olla.

Vierailija
4/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paria makkaraa niillä, joilla on yksi iso makkara...

Vierailija
5/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITÄS. MUT EI OO. ANTEEKS HUUTO.

Vierailija
6/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos ei halua olla viehättävä

Vierailija
7/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se mun kropan huonoin piirre... Rinnat on onneksi selvästi suuremmat eli siinä mielessä mulla on vyötärö. Mutta en vaan saa timmiä mahaa vaikka oon treenannut ja syönyt terveellisesti jo vuoden. Mulla on kaikki muuten kohdallaan, kauniita jalat, hyvä takalisto, pitkät hiukset - oikeasti tykkään itsessäni kaikesta muusta. Mutta kun katson peiliin, näen vain sen vyötärön löysyyden ja tosiaan istuessa ne makkarat. Koen olevani lihava, vaikken oikeasti ole. Tyhmää, tiedän.

Asiaa ei ole auttanut miesten ilkeät kommentit.

Vierailija
8/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tykkää kun on mistä ottaa kiinni.

Ai niistä mahamakkaroista vai? Ne makkarat ei ole niitä "kurveja" eikä "muotoja" joista miehet sanovat pitävänsä. Ne tarkoittaa sillä hoikkaa/kiinteää kroppaa, selkeää vyötäröä, (isoja) rintoja, kiinteää peppua ja lantionkaarta. Ei mitään tasapaksua mötköpötköä jolla on vähintään 20 kiloa ylipainoa.

Vierailija
9/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se aika timmi saa olla että näyttää hyvältä. Mutta tää on vaan mun mielipide kyllähän jotkut tykkää läskimahastakin

Vierailija
10/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa pieni kumpuaminen kunhan se ei määrittele koko vyötäröä ja alavatsaa. Pahin on sellainen maha, että jatkuu yhtenä röllykkänä häpykumpuun saakka eikä sellaista erotusta sen ja vatsan välillä ole.

Vierailija
11/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää, että naisella pitää olla pieni vatsakumpare, ei mikään iso läskimaha siis kuitenkaan. Hänen mielestään sixpäkki naisella on ruma. On hän vissiin muutenkin outo, tykkää että rinnat saa ja niiden pitääkin roikkua, takapuoli saa olla isohko ja pehmeä sekin, samoin pehmeät reidet. Ei tarkoita runsaasti ylipainoista ja sellulliittista, mutta sellaista että lihasten päällä on vähän pehmeää. Lisäksi tykkää polkkahiuksista, ei siis pitkistä! Lisäksi vielä tykkää, että nainen vaan kaunistuu iän myötä, en nyt tiedä sitten miten pitkään, mutta häntä ei kiinnosta alle 30-vuotiaat tippaakaan. Onneksi hän kertoi tuosta vasta sitten kun minä olin jo yli 30-v ;D. Ai niin, hänen mielestään nainen on parhaimmillaan sitten kun on tullut jo äidiksi.

Onkohan kellään muulla näin outoa miestä?

Vierailija
12/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää olla lättänä maha niin sen pelin olen niin menettänyt!

Vierailija
13/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lautavatsa on ruma. Tykkään kunnon pömpöstä, mieluiten sellasesta selkeästi ulospäin työntyvästä.

Vierailija
14/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tykkää, että naisella pitää olla pieni vatsakumpare, ei mikään iso läskimaha siis kuitenkaan. Hänen mielestään sixpäkki naisella on ruma. On hän vissiin muutenkin outo, tykkää että rinnat saa ja niiden pitääkin roikkua, takapuoli saa olla isohko ja pehmeä sekin, samoin pehmeät reidet. Ei tarkoita runsaasti ylipainoista ja sellulliittista, mutta sellaista että lihasten päällä on vähän pehmeää. Lisäksi tykkää polkkahiuksista, ei siis pitkistä! Lisäksi vielä tykkää, että nainen vaan kaunistuu iän myötä, en nyt tiedä sitten miten pitkään, mutta häntä ei kiinnosta alle 30-vuotiaat tippaakaan. Onneksi hän kertoi tuosta vasta sitten kun minä olin jo yli 30-v ;D. Ai niin, hänen mielestään nainen on parhaimmillaan sitten kun on tullut jo äidiksi.

Onkohan kellään muulla näin outoa miestä?

Mitä tossa nyt on outoa? Sun mies pitää, niin kuin suurin osa, normaalipainoisesta naisesta. Ei liian timmistä fitnesspimusta  eikä ylipainoisesta valaasta. Miehet tykkää että nainen on naisellinen kropaltaan, eli sopivasti (siis vähän) pehmeä. On pyllyä, reittä ja tissiä, mutta harvempi tahtoo mitään reilusti ylipainoista ja rehevää rubens-naista. Ne kun ei tosiaankaan ole sama asia.

Vierailija
15/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä urheilullisilla ja itsestään huolehtivilla naisilla on litteä vatsa - kuten vastaavasti miehilläkin.

16/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Kyllä! Tämä on ihanteellinen, lantioluiden pieni erottuminen on kaunista ❤️

http://kuvapilvi.fi/k/yscP.jpg

Herra mua armahda.

Joku sanoi että urheilullisilla ja itsestään huolta pitävillä naisilla ei ole vatsakumpua, se väite on täyttä hevonpaskaa. Kaikilla, siis jokaisella hyvää fyysistä kuntoa ja sekä aerobista että lihaskuntoa vahvistavaa urheilua sisältävän lajini joukkueen jäsenellä on enemmän tai vähemmän pömppistä. Se on niin luontainen osa terveen naisen kehoa, että ei siitä tarvitse päästä pois, ja nyt en puhu siis isoista maharöllyköistä vaan normaaleista vatsakummuista. Kaikilla se ei edes rankan treeninkään myötä katoa, mutta hyvät naiset, istuessa kaikille tulee maharenkaita, kaikille.

Vierailija
17/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSSS, kai ymmärrät että naisten rasvaprosentti on luonnostaan korkeampi kuin miesten?

Vierailija
18/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pienenä sellainen barbie, jolla oli vähän niinkuin ihon tuntuinen keskivartalo. Oli aika valaisevaa huomata, että sillekin tuli pari pientä makkaraa, kun sen laittoin istuma-asentoon.

Vierailija
19/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pieni naisellinen pehmeys haittaa, mutta läski ei saa olla, jostain syystä lihaksikkaat fitnespimut ei oikein sytytä.

Vierailija
20/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

väliaikainen kirjoitti:

SSSS, kai ymmärrät että naisten rasvaprosentti on luonnostaan korkeampi kuin miesten?

Oliko sulla muita itsestäänselvyyksiä mielessä?!?!

Tiedätkö, että lievä ylipaino on terveempää kuin alipaino?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme