Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö naisella olla litteä maha?

Vierailija
14.02.2016 |

Vai haittaako pieni pyöreys (niin että istuessa näkyy kyllä pari makkaraa)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina urheillut ja ollut timmissä kunnossa. Vuosi sitten sattui melko vakava loukkaantuminen, pystyn vasta nyt taas treenaamaan lähes täysipainoisesti. Lähes täyden liikkumattomuuden aikana tuli myös vyötärölle ylimääräistä. Itse pidän sitä ihan kamalana ja treenaan saadakseni vatsani takaisin. Koskaan ei ole ollut tämmöistä menestystä miesten kanssa, jatkuvasti saa kuulla kuinka olen seksikäs ja upea.

Erikoista. Mä oon lihonut tasaisesti vuosien aikana +25 kiloa (nyt 77/158) ja mahaa on. Nykyisin olen näkymätön miehille. Ennen miehet flirttaili ja katsoi pitkään, kehui silmiä ja hiuksia. Nykyisin ei enää yhtään mitään.

n38

Vierailija
42/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina urheillut ja ollut timmissä kunnossa. Vuosi sitten sattui melko vakava loukkaantuminen, pystyn vasta nyt taas treenaamaan lähes täysipainoisesti. Lähes täyden liikkumattomuuden aikana tuli myös vyötärölle ylimääräistä. Itse pidän sitä ihan kamalana ja treenaan saadakseni vatsani takaisin. Koskaan ei ole ollut tämmöistä menestystä miesten kanssa, jatkuvasti saa kuulla kuinka olen seksikäs ja upea.

Jep. Ikinä ei ole poikaystävää ollut, vaikka tää maha on ainut huono kohtani. Huom - ei roiku tai mitään semmoista, vaan menee rullalle jos en ole ihan suorana... Mutta ruma läski olen vain sen takia. En enää usko löytäväni rakkautta, kun ei tuo ole treenaamalla tuosta mihinkään hävinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta naisella pitää olla iso ja roikkuva, hyllyvä makkarainen läskimaha joka peittää myös häpykummun yläosan. Kaksi vatsamakkaraa ainakin, kolme on ideaali. Napa mielellään peittyneenä makkaroiden poimun alle. Bmi 40+ on paras, 50+ erityisen.

M20

Good for you. Noilla spekseillä sulle ei tule ongelmaa löytää naista. Valinnanvaraakin on yllin kyllin.

Itse asiassa on. Jätin kaiken muun mainitsematta mitä edellytän. Ja useimmilla lihavilla naisilla Suomessa mitä olen nähnyt on enemmänkin sitä pyöreää pallomaista pömppistä kuin makkaroita. Tai jos niitä makkaroita onkin niin muu ei sitten miellytä, kasvonpiirteet, hiukset, pukeutuminen jne. M20

Vierailija
44/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ikinä ei ole poikaystävää ollut, vaikka tää maha on ainut huono kohtani. Huom - ei roiku tai mitään semmoista, vaan menee rullalle jos en ole ihan suorana... Mutta ruma läski olen vain sen takia. En enää usko löytäväni rakkautta, kun ei tuo ole treenaamalla tuosta mihinkään hävinnyt.

http://i2.cdn.turner.com/cnnnext/dam/assets/151130141350-04-pirelli-amy…

Täsmennän sen verran, että mahani muodostaa siis tämän tyyppisiä makkaroita, kun kumarrun tai muuten taivutan itseäni keskeltä. Muuten olen Amya selvästi pienempi, hoikemmat raajat, lyhyempi jne. Hänestä ainakin sanotaan että olisi 170/72, minä olen 163/60. Mutta näen itseni ylipainoisena, enkä muista ollenkaan iloita esim. täysin selluliitittomista jaloistani ja takapuolestani. Tiedän että moni litteämpimahainen nainen haluaisi jalkani... Miksi siis annan itseni vihata itseäni? Miksi on niin vaikeaa päästä yli siitä että joku joskus sanoi "hyi vittu miten ruma oot"? En ole edes rannalla käynyt kymmeneen vuoteen... Miten tästä ajattelutavasta pääsee eroon?

Vierailija
45/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mybodygallery.com/photos-26453-body-shape.htm?StartAt=96#.Vs…

Tämän tyyppinen on mielestäni hyvä, vyötärö erottuu mutta vatsa ei ole kova ja lihaksikas.

Vierailija
46/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tätä mun mieheltä, niin hän vastasi että "Ei sen liian pullea oo hyvä olla. On kiva, jos naisessa on muita pyöreitä osia." Aloin nauraa ja kysyin, et onks mussa muita pyöreitä osia, niin mies vastasi, että todellakin :D

Vierailija
47/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.mybodygallery.com/photos-26453-body-shape.htm?StartAt=96#.Vs…

Tämän tyyppinen on mielestäni hyvä, vyötärö erottuu mutta vatsa ei ole kova ja lihaksikas.

Kaunis :).

Vierailija
48/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tätä mun mieheltä, niin hän vastasi että "Ei sen liian pullea oo hyvä olla. On kiva, jos naisessa on muita pyöreitä osia." Aloin nauraa ja kysyin, et onks mussa muita pyöreitä osia, niin mies vastasi, että todellakin :D

Pyöreitä osia... Ihanasti sanottu!

Vierailija
49/49 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään vähintään sen verran rasvaa, ettei vatsalihakset näy.

Harvempi mies kai sitä mistään rasvattomasta ja kivikovasta sixpackista naisella innostuu. Pieni pehmeys pitää olla, mutta kyllä sen alta pitää löytyä myös ne (treenatut) vatsalihakset. Ei siis mitä hyllyvää taikinamahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi