Pitääkö naisella olla litteä maha?
Vai haittaako pieni pyöreys (niin että istuessa näkyy kyllä pari makkaraa)
Kommentit (49)
Olen alipainoinen ja luut törröttää mm lantiossa, mutta on mulla siltikin pienet makkarat mahassa kun istun. Oon jo jonkin aikaa yrittänyt treenata vattaa, mutta en ole mikään himourheilija, niin kai ne siinä taitaa pysyä. Eli tuskin kannattaa murehtia niin kauheasti, käsitykseni mukaan varsinkin syömisen jälkeen kaikilla pömpöttää vatsa vähän, jollei ole joku kovemman luokan urheilija, eli ihan luonnollista.
N20
Minulle litteä maha naisella on turn off. On mukavaa ja kiihottavaa silitellä pehmeää pömppömahaa.
M29
pulutossu kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Kyllä! Tämä on ihanteellinen, lantioluiden pieni erottuminen on kaunista ❤️
Herra mua armahda.
Joku sanoi että urheilullisilla ja itsestään huolta pitävillä naisilla ei ole vatsakumpua, se väite on täyttä hevonpaskaa. Kaikilla, siis jokaisella hyvää fyysistä kuntoa ja sekä aerobista että lihaskuntoa vahvistavaa urheilua sisältävän lajini joukkueen jäsenellä on enemmän tai vähemmän pömppistä. Se on niin luontainen osa terveen naisen kehoa, että ei siitä tarvitse päästä pois, ja nyt en puhu siis isoista maharöllyköistä vaan normaaleista vatsakummuista. Kaikilla se ei edes rankan treeninkään myötä katoa, mutta hyvät naiset, istuessa kaikille tulee maharenkaita, kaikille.
Katoin ton kuvan. Hyi helvetti. Ei lihasta, ei rasvaa, vain pystyyn nostettu lauta.
Tykkään eniten kun on pömppis. BMI 25-30 on naisella paras riippuen toki myös lihasmassasta
Naisella pitää ehdottomasti olla täysin litteä lihaksikas vatsa. Muuten en pane.
Nimim. Karvaiset kämmenet ja jännetupintulehdus.
Mielellään vähintään sen verran rasvaa, ettei vatsalihakset näy.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet tykkää kun on mistä ottaa kiinni.
Tuskin vatsan kohtaa silti tarkottavat? :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää, että naisella pitää olla pieni vatsakumpare, ei mikään iso läskimaha siis kuitenkaan. Hänen mielestään sixpäkki naisella on ruma. On hän vissiin muutenkin outo, tykkää että rinnat saa ja niiden pitääkin roikkua, takapuoli saa olla isohko ja pehmeä sekin, samoin pehmeät reidet. Ei tarkoita runsaasti ylipainoista ja sellulliittista, mutta sellaista että lihasten päällä on vähän pehmeää. Lisäksi tykkää polkkahiuksista, ei siis pitkistä! Lisäksi vielä tykkää, että nainen vaan kaunistuu iän myötä, en nyt tiedä sitten miten pitkään, mutta häntä ei kiinnosta alle 30-vuotiaat tippaakaan. Onneksi hän kertoi tuosta vasta sitten kun minä olin jo yli 30-v ;D. Ai niin, hänen mielestään nainen on parhaimmillaan sitten kun on tullut jo äidiksi.
Onkohan kellään muulla näin outoa miestä?
Mitä tossa nyt on outoa? Sun mies pitää, niin kuin suurin osa, normaalipainoisesta naisesta. Ei liian timmistä fitnesspimusta eikä ylipainoisesta valaasta. Miehet tykkää että nainen on naisellinen kropaltaan, eli sopivasti (siis vähän) pehmeä. On pyllyä, reittä ja tissiä, mutta harvempi tahtoo mitään reilusti ylipainoista ja rehevää rubens-naista. Ne kun ei tosiaankaan ole sama asia.
Tämä plus-kokoinen malli joka on nyt sen jenkki sporttilehden kannessa, ashley jotakin, on hyvä esimerkki sellaisesta sopivasti "pehmeästä" naisesta. Ei ole mikään luuviulu eikä siiderivalas, vaan kiinteä, muodokas nainen. Ei ole kaksoisleukaa tai paksua kaulaa, ei röllykkämahaa ja/tai roikkuvaa persettä ja hyllyviä reisiä. Treenattu ja terveennäköinen, normaalipainoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää, että naisella pitää olla pieni vatsakumpare, ei mikään iso läskimaha siis kuitenkaan. Hänen mielestään sixpäkki naisella on ruma. On hän vissiin muutenkin outo, tykkää että rinnat saa ja niiden pitääkin roikkua, takapuoli saa olla isohko ja pehmeä sekin, samoin pehmeät reidet. Ei tarkoita runsaasti ylipainoista ja sellulliittista, mutta sellaista että lihasten päällä on vähän pehmeää. Lisäksi tykkää polkkahiuksista, ei siis pitkistä! Lisäksi vielä tykkää, että nainen vaan kaunistuu iän myötä, en nyt tiedä sitten miten pitkään, mutta häntä ei kiinnosta alle 30-vuotiaat tippaakaan. Onneksi hän kertoi tuosta vasta sitten kun minä olin jo yli 30-v ;D. Ai niin, hänen mielestään nainen on parhaimmillaan sitten kun on tullut jo äidiksi.
Kaikki me vaimoille valehdellaan että vain hän on kaunein ja juuri sellaisena kuin kulloinkin on. Ei kai siinä mitään outoa ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me vaimoille valehdellaan että vain hän on kaunein ja juuri sellaisena kuin kulloinkin on. Ei kai siinä mitään outoa ole?
No mä en ainakaan valehtele, mä tykkään pyöreistä naisellisista muodoista. Ja muakaan ei teinitytöt kiinnosta, kyllä nainen on Nainen vasta yli 25-v ja seksikkäimmillään siinä 35-50 v, kunhan on semmonen hyvännäköinen, eli ei mikään läskikasa tukanpidennyksillä ja tatskoilla. En kyllä tiiä ketään miestä joka tykkäis laihoista tai kovin treenatuista naisista, varmasti niitäki löytyy, mutta harvempi. Naisessahan on ihanaa just se pehmeys, onkohan mikään ihanampaa kuin painautua vaimon pehmeää peppua vasten...
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä oudosta mutta tunen muutaman joilla on fetissi vähän isompiin tyttöihin.
Mitäs outoa tuossa yllä kuvaillussa miehessä on? Ihan normaali aikuinen mies. Eiköhän suurin osa miehistä tykkää ihan normaalivartaloisista naisista, normaalipainoisena. Tietysti on sitten erilaisia mieltymyksiä, joku tykkää hoikasta, joku enemmänkin ylipainoisista, lyhyistä, pitkistä, pieni ja isorintaisista, tyttömäisistä, naisellisista jnejne. Sehän on hyvä, että löytyy jokaiselle ihailijansa!
Minusta naisella pitää olla iso ja roikkuva, hyllyvä makkarainen läskimaha joka peittää myös häpykummun yläosan. Kaksi vatsamakkaraa ainakin, kolme on ideaali. Napa mielellään peittyneenä makkaroiden poimun alle. Bmi 40+ on paras, 50+ erityisen.
M20
Ai että PITÄÄKÖ :D ... No jos PITÄÄ, niin tämä taitaa olla ainoa asia, jossa rikon lakia ;)
Siis mistä näitä kysymyksiä kumpuaa? Ihmisiä on erilaisia. Jotkut tykkää isoista mahoista, jotkut normaaleista ja jotkut sixpäkeistä. Joten kysymykseesi vastaus: riippuu ihmisestä. Itse tiedät milloin olet tyytyväinen mahaasi, ei siihen ulkopuolisten mielipiteitä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Minusta naisella pitää olla iso ja roikkuva, hyllyvä makkarainen läskimaha joka peittää myös häpykummun yläosan. Kaksi vatsamakkaraa ainakin, kolme on ideaali. Napa mielellään peittyneenä makkaroiden poimun alle. Bmi 40+ on paras, 50+ erityisen.
M20
Good for you. Noilla spekseillä sulle ei tule ongelmaa löytää naista. Valinnanvaraakin on yllin kyllin.
Mä olen aina urheillut ja ollut timmissä kunnossa. Vuosi sitten sattui melko vakava loukkaantuminen, pystyn vasta nyt taas treenaamaan lähes täysipainoisesti. Lähes täyden liikkumattomuuden aikana tuli myös vyötärölle ylimääräistä. Itse pidän sitä ihan kamalana ja treenaan saadakseni vatsani takaisin. Koskaan ei ole ollut tämmöistä menestystä miesten kanssa, jatkuvasti saa kuulla kuinka olen seksikäs ja upea.
Mun vaimo: 169 cm, 65 kg, just soppeli. Parin lapsen jälkeen ihanan naisellinen, nuorena oli hyvinkin hoikka, ihana silloinkin, mutta ihanampi nyt. Kiva kun voi puristella tisuja, ennen oli a kuppi nyt d, sopiva! Ja peppu on ihan huippu...upea näkymä kun siinä takaapäin pumppaa..onneksi muksut menee nukkuun jo parin tunnin päästä!
Eiköhän se ole ihan miehen mieltymyksistä riippuva asia. Itselläni on isot reidet, iso takapuoli, kapea vyötärö, pehmeä pieni vatsakumpu ja isot rinnat. BMI yli 25. Olen mieheni mielestä kaunein nainen, jonka hän on koskaan nähnyt. Ei minulla ole mitään syytä epäillä miestä, sillä hän olisi saanut/saisi juuri sellaisen naisen kuin haluaisi. Itsellään on kyllä kroppa timmissä kunnossa eight-packeineen.
Mies jota tapailin nuorempana taas piti minua lihavana... Olisi pitänyt olla pienemmät reidet, pienemmät rinnat, ainakin todella paljon pienempi pylly. Vatsakummusta ei hänkään valittanut.
Enkä nyt tarkoittanut mitään läskiä mutta siis semmoista normaalipainon ylärajoilla olevaa, eli maha ei ole tosiaankaan mikään litteä mutta ei mikään megaläski niin että maha roikkuu
Ap