Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkumies, oletko koskaan ihastunut varattuun naiseen?

Vierailija
14.02.2016 |

Ja jos olet niin miten etenit vai etenitkö ollenkaan? Enkä tarkoita ihastumisella sitä että sinun teki vain mieli p*nna tätä naista vaan että ihastuit naiseen ihan kokonaisvaltaisesti.

Ovatko miehet lojaaleja sillä tavalla toisilleen että eivät lähtisi tietoisesti pokaamaan toisen naista? Vai onko niin että jos mies haluaa jonkun naisen niin hän yrittää saada tämän, oli nainen varattu tai ei.

Naiset ovat mielestäni usein aika susia toisilleen (minäkin) enkä usko että (jos itse ihastuisin johonkin mieheen palavasti) itse välittäisin jos miehellä olisi jo joku toinen...jyräisin naisen yli kaikin keinoin. Mutta tämä vain jos olisin todella ihastunut ja mies olisi kiinnostunut myös minusta. En taas ymmärrä naisia jotka jollain tasolla hakevat nimenomaan varattuja miehiä, se on säälittävää.

Mutta niin, ovatko miehet erilaisia? Hieman yleistäväähän tämä on, mutta hauskaa jos jollain MIEHELLÄ olisi asiasta mielipide.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi ihastua, jotta pääsisi arpomaan oliko toinen varattu vai ei.

m41

Vierailija
22/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voivat ihan itse päättää kehen ihastuvat ja rakastuvat. Toisin kuin naiset.

Ei ehkä voi päättää ihastumisesta mutta sen voi päättää toimiiko asian suhteen mitenkään. Koskee sekä miehiä että naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietoisesti. Eli jos tiedän, että nainen on varattu, niin en ihastu. Ihan oma päätös.

Sinkkumies

Ok! :) Tää oli hyvin miehekäs vastaus.

Tämä ei ollut todellakaan miehekäs vastaus eikä pidä millään tavoin paikkansa.

Mies.

Olet eri mieltä siis. Hauskaa jos kerrot perustelutkin.

Häntäheikit juoksevat kaikkien naisten perässä ja yleensä sitä sitkeämmin mitä hankalammin tavoiteltava kohde on.

Vierailija
24/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta olen pannut monia jotka luulivat minun olevan ihastunut. Helpointa lihaa on sellainen joka haluaa joutua saaliiksi. Ja ne hämmentyneet ilmeet kun en piittaa paskaakaan heistä jälkikäteen kun ovat käyneet "keskustelun suhteesta" äijiensä kanssa :D

Vierailija
25/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin kaunis naispuolinen kaveri, joka kihloissa. Hän saa jatkuvasti miehiltä, tyypeiltä, joita on ajatellut ystävinään, lähestymisyrityksiä. Miehet eivät vaan voi vastustaa, vaikka sormus sormessa. Juuri pari kuukautta sitten yksi lupasi elättää, jos karkaavat yhdessä.

Vierailija
26/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietoisesti. Eli jos tiedän, että nainen on varattu, niin en ihastu. Ihan oma päätös.

Sinkkumies

Ok! :) Tää oli hyvin miehekäs vastaus.

Tämä ei ollut todellakaan miehekäs vastaus eikä pidä millään tavoin paikkansa.

Mies.

Olet eri mieltä siis. Hauskaa jos kerrot perustelutkin.

Häntäheikit juoksevat kaikkien naisten perässä ja yleensä sitä sitkeämmin mitä hankalammin tavoiteltava kohde on.

Tämä en ollut minä.

Vierailija
27/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta olen pannut monia jotka luulivat minun olevan ihastunut. Helpointa lihaa on sellainen joka haluaa joutua saaliiksi. Ja ne hämmentyneet ilmeet kun en piittaa paskaakaan heistä jälkikäteen kun ovat käyneet "keskustelun suhteesta" äijiensä kanssa :D

Oletko jo monta kertaa saanu turpaan?

Vierailija
28/30 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastimme seksiä työpaikalla kun kerroin tunteeni

Vierailija
29/30 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ja aina olen tilaisuudet käyttänyt hyväksi. Joskus olen panemaan päässyt ja joskus en. Mitä vatun väliä sillä mulle on onko nainen varattu vai ei?

Vierailija
30/30 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti ja aina olen tilaisuudet käyttänyt hyväksi. Joskus olen panemaan päässyt ja joskus en. Mitä vatun väliä sillä mulle on onko nainen varattu vai ei?

Sama täällä. Ei ne naisten puolisot mun kavereita ole niin miksi välittäisin. Yksikin nainen eros 14 vuoden liitostaan ollakseen mun kanssa. Ei se jaksanut kuin 5 vuotta ja sitten erakoitui itsekseen elelemään. Pannaan yhä silloin tällöin.