Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkumies, oletko koskaan ihastunut varattuun naiseen?

Vierailija
14.02.2016 |

Ja jos olet niin miten etenit vai etenitkö ollenkaan? Enkä tarkoita ihastumisella sitä että sinun teki vain mieli p*nna tätä naista vaan että ihastuit naiseen ihan kokonaisvaltaisesti.

Ovatko miehet lojaaleja sillä tavalla toisilleen että eivät lähtisi tietoisesti pokaamaan toisen naista? Vai onko niin että jos mies haluaa jonkun naisen niin hän yrittää saada tämän, oli nainen varattu tai ei.

Naiset ovat mielestäni usein aika susia toisilleen (minäkin) enkä usko että (jos itse ihastuisin johonkin mieheen palavasti) itse välittäisin jos miehellä olisi jo joku toinen...jyräisin naisen yli kaikin keinoin. Mutta tämä vain jos olisin todella ihastunut ja mies olisi kiinnostunut myös minusta. En taas ymmärrä naisia jotka jollain tasolla hakevat nimenomaan varattuja miehiä, se on säälittävää.

Mutta niin, ovatko miehet erilaisia? Hieman yleistäväähän tämä on, mutta hauskaa jos jollain MIEHELLÄ olisi asiasta mielipide.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietoisesti. Eli jos tiedän, että nainen on varattu, niin en ihastu. Ihan oma päätös.

Sinkkumies

Vierailija
2/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietoisesti. Eli jos tiedän, että nainen on varattu, niin en ihastu. Ihan oma päätös.

Sinkkumies

Ok! :) Tää oli hyvin miehekäs vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ja en. Kavereiden tyttöystävien kanssa tuli oltua joskus tekemisissä, mutta eihän niiden kanssa voinut sitten mihinkään edetä.

Vierailija
4/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat ihan itse päättää kehen ihastuvat ja rakastuvat. Toisin kuin naiset.

Vierailija
5/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ja en. Kavereiden tyttöystävien kanssa tuli oltua joskus tekemisissä, mutta eihän niiden kanssa voinut sitten mihinkään edetä.

Olen ymmärtänytkin, että miehet saattavat tahtomattaan ihastua kavereidensa tyttökavereihin mutta tässä asiassa ollaan hyvin lojaaleja. En ole ikinä kuullut että joku mies olisi vienyt kaverinsa naisen.

Vierailija
6/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten keskinäinen kunnioitus toimii paremmin. Toki tieto siitä et voi tulla nenä kipeäksi.

Vierailija
7/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voivat ihan itse päättää kehen ihastuvat ja rakastuvat. Toisin kuin naiset.

Tarkoitatko että miehet voivat jotenkin hallita tunteitaan eri tavalla kuin naiset? Nimenomaan näissä ihastumisasioissa?

Vierailija
8/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastun ihmiseen, en varattuun tai vapaaseen. Mutta jos tulee ilmi, kuten yleensä, että varattu lyön jarrut totaalisesti kiinni omalta puoleltani. Mitään aloitteita tai lähestymisiä en tämän jälkeen edes yritä. Vaikeeta se on joskus ollut, mutta asiaa auttaa se että en juurikaan ihastu naisiin jotka poikkeavat omasta periaatteestani.

Vierailija
9/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten keskinäinen kunnioitus toimii paremmin. Toki tieto siitä et voi tulla nenä kipeäksi.

Eli olen itseasiassa aivan oikeassa! :D Av-mammat käyvät alapeukuttamassa kun eivät pidä tuosta nainen on susi naiselle -fraasistani. Koska naiset. Ap

Vierailija
10/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Tämä ei ollut todellakaan miehekäs vastaus eikä pidä millään tavoin paikkansa.

Mies.

Vierailija
11/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastun ihmiseen, en varattuun tai vapaaseen. Mutta jos tulee ilmi, kuten yleensä, että varattu lyön jarrut totaalisesti kiinni omalta puoleltani. Mitään aloitteita tai lähestymisiä en tämän jälkeen edes yritä. Vaikeeta se on joskus ollut, mutta asiaa auttaa se että en juurikaan ihastu naisiin jotka poikkeavat omasta periaatteestani.

Hieno asenne! :)

Vierailija
12/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti aika monikin, samoin kuin moni nainenkin.

Vierailija
13/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti. Jätin asian sitten siihen

Vierailija
14/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Mies.

Olet eri mieltä siis. Hauskaa jos kerrot perustelutkin.

Vierailija
15/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten ketään joka olisi alkanut tehdä asialle jotain? Eli yrittänyt tuota varattua naista? Miten kävi?

Vierailija
16/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä olet naisia kohtaan katala, joten oletat muidenkin naisten olevan.

Monet meistä eivät todellakaan ole. Pidän varattuihin ihmisiin sekoavia kuvottavina.

Nainen

Vierailija
17/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänytkin, että miehet saattavat tahtomattaan ihastua kavereidensa tyttökavereihin mutta tässä asiassa ollaan hyvin lojaaleja. En ole ikinä kuullut että joku mies olisi vienyt kaverinsa naisen.

Oishan se aika perseestä jos ehdottelis jotain ja tyttö ei oliskaan edes kiinnostunut. Sitten vielä menettäs kaverinkin. Ei tossa vaan oikein voi voittaa mitenkään, vaikka sais sen naisenkin, niin silti ois liian kova morkkis siitä kaverista.

Vierailija
18/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Mies.

Olen eri mieltä. Olen mieskommentoija nro 8. Ihastuminen ei ole kenenkään oma päätös, rakastuminen saattaa olla ja varsinkin se eteneekö asiassa. En väitä että tämä olisi paras tapa edetä ihmisen elämässä, mutta ainakin se on kaikille osapuolille tasa-arvoisin.

Vierailija
19/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Mies.

Olen eri mieltä. Olen mieskommentoija nro 8. Ihastuminen ei ole kenenkään oma päätös, rakastuminen saattaa olla ja varsinkin se eteneekö asiassa. En väitä että tämä olisi paras tapa edetä ihmisen elämässä, mutta ainakin se on kaikille osapuolille tasa-arvoisin.

Vierailija
20/30 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin myöntää, että olen ihastunut, joitain kertoja. Melkein yhtä monta kertaa olen voinut jatkaa heidän kanssa kavereina tai ystävinä. En ole lähtenyt haastamaan heidän mies tai nais -kumppanin asemkaa  Itsepähän ovat valintansa tehneet ja fiksuina ihmisinä ovat yleensä löytäneet itselleen, myös fiksun kumppanin.  Toki joitain kertoja olen ihmetellyt, että miksi, miten tai kuinka ovat päätyneetkin yhteen... Ja joitain kertoja olen valitettvasti ollut oikeassa siinä, kun olen nähnyt  -oikeampaa olisi varmaankin sanoa aavuistanut suhteen mahdottomuuden ja tuntenut, että heidän suhde ei varmasti kestä pitkään. ..Mutta mieluummin olen pysynyt ystävänä niidenkin päättyessä kuin hyökännyt päälle ja yrittänyt saada heidät vakuuttamaan että olen kaikkea muuta kuin heidän  exä. Tai ainakin parempi jos en muuta. - Kertaalleen olen huomannut löytäneeni tilanteesta, jossa olen laastari, naiselle johon saatoin hetken olla ihastunut, mutta hyvin pian minulle selvisi, että olin ihastunut henkilöön, joka ei sitten ollutkaan sitä mitä aiemmin ihastukseni hetkinä olin kuvitellut ja suorastaan haaveillut.