Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlat ystävänpäivänä, mikä klisee...

Vierailija
14.02.2016 |

...mutta kysymys onkin tämänpäiväisestä kihlaparista. Mitä tekisitte jos tietäisitte kihlautuneen miehen pettäneen viime kesänä naistaan, jolla ei ole hajuakaan asiasta, vaan suostui tänään kosintaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirsillähän on vain petturimiehiä. Sovinistisikoja, juoppoja, rahattomia jne.

Vierailija
2/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Kirsi nimeltään tämä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään. Muiden parisuhteet eivät kuulu minulle eikä muuten myöskään ap:lle.

Vierailija
4/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten naapuristossa Kirsi, jolla "jännä" mies. Uskomaton flirtti ja ystävällinen kumppaninsa takana.

Siis no varmaan akkansa ei edes uskoisi, mutta se varmaan tarkoituskin hänen uudessa suhteessaan.

Vierailija
5/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ellen olisi tehnyt asialle mitään ennen kihlaustakaan.

Vierailija
6/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sillon viime kesänä saanut heti kerrottua ni ei tarvii enää kertoakkaan

Vierailija
7/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tekisi mitään. Muiden parisuhteet eivät kuulu minulle eikä muuten myöskään ap:lle.

Entä jos itse olisit petetyn asemassa, etkö haluaisi tietää ennenkuin etenet suhteessa pidemmälle? Kyseessä ei kaikenlisäksi ollut pelkkä hairahdus vaan mies ollut myös ihastunut.

ap

Vierailija
8/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kenties tämä kolmas pyörä? :D vai miksi vasta nyt pitäisi ilmoittaa, millä todistat väitteen pitävän paikkansa? :D 

Vierailija
9/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos itse olisit petetyn asemassa, etkö haluaisi tietää ennenkuin etenet suhteessa pidemmälle? Kyseessä ei kaikenlisäksi ollut pelkkä hairahdus vaan mies ollut myös ihastunut.

ap

Eikö kihloihin mennyt pari ole jo edennyt pidemmälle suhteessa... mieluiten olisin kuullut asian ennen kihlautumista... en silti osaa sanoa olisiko se vaikuttanut mitään aikeisiin edetä pidemmälle.

Vierailija
10/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumille (lievemmille niistä) on useampikin todistaja ja tyypin fiilikset toista naista kohtaan on olleet osalla tiedossa jo pitkään.

ap

Vierailija
11/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...naistaan, jolla ei ole hajuakaan asiasta...

Mistä voi tietää onko hänellä hajuakaan asiasta?

Vierailija
12/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtumille (lievemmille niistä) on useampikin todistaja ja tyypin fiilikset toista naista kohtaan on olleet osalla tiedossa jo pitkään.

ap

Senkun sitten ilmoitat morsiolle, että sulhonsa on muihin päin.

Vierailija
13/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En täysin varmasti voikaan tietää, mutta sen verran mitä hänestä tiedän niin ei sulattaisi pettämistä, kipakka tyyppi.

Ja pidemmälle etenemisellä tarkoitan mahdollista naimisiin menoa, lapsia yms. Kihlat olisi vielä aika helppo purkaa noihin muihin verrattuna.

ap

Vierailija
14/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Senkun sitten ilmoitat morsiolle, että sulhonsa on muihin päin.

Tässä on se ongelma että nainen ei tunne mua lainkaan, mä tunnen miehen jotenkuten.

Mitä miettisi jos joku tuntematon tälläisen väitteen heittää?

ap

Vierailija
15/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En täysin varmasti voikaan tietää, mutta sen verran mitä hänestä tiedän niin ei sulattaisi pettämistä, kipakka tyyppi.

Ja pidemmälle etenemisellä tarkoitan mahdollista naimisiin menoa, lapsia yms. Kihlat olisi vielä aika helppo purkaa noihin muihin verrattuna.

ap

En oikein ymmärrä sitäkään miten voi oikeasti tietää että tosi tilanteessa joku ei sulattaisi pettämistä ja vaikka ei sulattaisikaan voiko sen tietää että se johtaisi automaattisesti siihen että suhde ei etene pidemmälle.

No joka tapauksessa noi seikat ei vaikuttaisi siihen kerronko vai enkö. Jos tilanne olisi ilmeinen ja ajattelisin että on minun asiani siitä kertoa, kertoisin vaikka tietäisin että suunnitelmissa ei ole edetä pidemmälle.

Vierailija
16/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Minulle se on heitetty. Otin asian puheeksi miehen kanssa. Tuossa tilanteessa uskoin miestä enkä nimetöntä ilmoitusta johon ei liittynyt edes todisteita.

Vierailija
17/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minulle se on heitetty. Otin asian puheeksi miehen kanssa. Tuossa tilanteessa uskoin miestä enkä nimetöntä ilmoitusta johon ei liittynyt edes todisteita.

Tätä juuri mietin että kävisikö noin, tosin tässä tapauksessa todistajia löytyy sekä miehen että toisen naisen kavereista.

Ja vaikka nainen antaisikin pettämisen anteeksi niin onko silti oikein antaa hänen elää pimennossa ja kenties miehen tapojen paljastua vasta myöhemmin kun olisi jo "liian myöhäistä"?

ap

Vierailija
18/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tätä juuri mietin että kävisikö noin, tosin tässä tapauksessa todistajia löytyy sekä miehen että toisen naisen kavereista.

Ja vaikka nainen antaisikin pettämisen anteeksi niin onko silti oikein antaa hänen elää pimennossa ja kenties miehen tapojen paljastua vasta myöhemmin kun olisi jo "liian myöhäistä"?

ap

Jos ajattelisin itseni tilanteeseen jossa miettisin kertoako vai ei, en usko että sillä olisi merkitystä miten "petetty" sen ottaa. Uskoo jos uskoo, eroaa jos eroaa, käsittelee kumppanin kanssa jos käsittelee ja jos käsittelee käsittelee sillä tavalla kuin haluaa.

Liian myöhäistä olisi mielestäni siinä vaiheessa kun tietäisin asian itse useamman kuukauden mutta en olisi kuitenkaan asiaa halunnut tai muuten tullut aikaisemmin paljastaneeksi.

Vierailija
19/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Jos ajattelisin itseni tilanteeseen jossa miettisin kertoako vai ei, en usko että sillä olisi merkitystä miten "petetty" sen ottaa. Uskoo jos uskoo, eroaa jos eroaa, käsittelee kumppanin kanssa jos käsittelee ja jos käsittelee käsittelee sillä tavalla kuin haluaa.

Liian myöhäistä olisi mielestäni siinä vaiheessa kun tietäisin asian itse useamman kuukauden mutta en olisi kuitenkaan asiaa halunnut tai muuten tullut aikaisemmin paljastaneeksi.

Aiemmin luultiin ettei suhteella ole tulevaisuutta, olivat riitaisia ja jopa erosta puhuneet, joten nyt tuli sitten vähän puskista tuo kihlautuminen ja tuli mieleen että pitäisikö naista valaista asiasta.

ap

Vierailija
20/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertoisin. Vaikka nimettömänä laittais jonkun viestin tms.

Ei tarvi välittää uskooko vai ei, sit oot kertonut etkä vastuussa salailusta. Neki voi jatkaa naimisiin avoimin mielin... Lisäks jos ihmiset on olleet tietoisia ihastuksesta, niin tämä asia voi hyvinkin tulla joskus vastaan uudestaan jonkun puheissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme