Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ystävänpäivä vain toinen naistenpäivä?

Vierailija
14.02.2016 |

myönnättekö syyllistyneenne siihen että oletatte et mies on yliromanttinen ystävänpäivänä teitä kohtaan ja itse ette tee mitään? olen monesti nimittäin huomannut tämän et naiset ei oikeasti edes yleensä muista miestään ystävänpäivänä mut suuttuu jos heitä ei muisteta.
joo eipä miehet yleensä kukista välitäkkään mut itsekkin ostin miehelle ässäarvan ja otin suihin ja tyytyväinen on.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) lähetin ystävilleni (naisia) ystävänpäiväkortit. Mies ei tietääkseni ole muistanut ystäviään. Meillä ei vietetä amerikkalaista rakastavaisten päivää, melko lailla kaupallista huuhaata.

Vierailija
2/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemat naiset ostaa miehilleen ystävänpäivälahjan, eikä se tosiaankaan ole mikään hiton ässäarpa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen kuvittelee olevansa korkealla jalustalla, ja miehen kuuluu liehitellä naista.

Mies saa osakseen vain väheksyntää ja mitätöintiä. Tästä syystä en tarjoa edes sitä juomaa baarissa.

Vierailija
4/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun tuntemat naiset ostaa miehilleen ystävänpäivälahjan, eikä se tosiaankaan ole mikään hiton ässäarpa....

mielummin minä ottaisin vaimolta ässäarvan kun jotai söpöä nallekarhua

Vierailija
5/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen kuvittelee olevansa korkealla jalustalla, ja miehen kuuluu liehitellä naista.

Mies saa osakseen vain väheksyntää ja mitätöintiä. Tästä syystä en tarjoa edes sitä juomaa baarissa.

Kiviäkin kiinnostaa mitä palstalassukka tekee baarissa, kumma ettet käy siellä randomisti ampumassa ihmisiä, koska byäääh...naiset.

Vierailija
6/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti kukkia, mutta se ostaa niitä yleensäkin meidän molempien iloksi ja taisi käyttää yhteisiä rahoja. Muuten ei kumpikaan anneta lahjoja toisillemme ystävänpäivänä. Ollaan kyllä menossa ulos syömään ja leffaan.

En myöskään halua lahjoja naistenpäivänä. Naistenpäivänä juhlistetaan ja arvostetaan tasa-arvoa, ei vaadita hemmottelua.

Vierailija
7/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

j-76 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mielummin minä ottaisin vaimolta ässäarvan kun jotai söpöä nallekarhua

Hhahahh, mitä juntteja te olette, ässäarvat ja nalle.

Mun mies sai tänä vuonna ystävänpäivälahjaksi pullon viskiä, ja kalvosinnapit, joissa on aidot siniset safiirit...

Vierailija
8/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ässäarpa ja suikkari? Meillä seksi ei ole lahja, sitä on päivittäin muutenkin.

Mä sain tänään aamupalan sänkyyn, 50 pitkävartista ruusua, kaulakorun ja hierontalahjakortin.

Itse kokkaan tänään miehelle hänen lempiruokaansa, sai lahjaksi vartalosuklaata, käsiraudat ja hotelliviikonlopun täyshoidolla ja hieronnoilla ym. Herkuilla kylpylään kanssani. Lapset on järjestetty hoitoon siksi aikaa.

Illalla katsomme jonkun elokuvan jonka mies saa päättää, ja syömme minun tekemiäni herkkuja.

Tänään on myös 10v hääpäivämme.

Vierailija
9/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ässäarpa ja suikkari? Meillä seksi ei ole lahja, sitä on päivittäin muutenkin.

Mä sain tänään aamupalan sänkyyn, 50 pitkävartista ruusua, kaulakorun ja hierontalahjakortin.

Itse kokkaan tänään miehelle hänen lempiruokaansa, sai lahjaksi vartalosuklaata, käsiraudat ja hotelliviikonlopun täyshoidolla ja hieronnoilla ym. Herkuilla kylpylään kanssani. Lapset on järjestetty hoitoon siksi aikaa.

Illalla katsomme jonkun elokuvan jonka mies saa päättää, ja syömme minun tekemiäni herkkuja.

Tänään on myös 10v hääpäivämme.

Onneksi olkoon hääpäivästä.

Kuulostaa romanttiselta ja ihanalta ystävänpäivältä, enkä itsekään ymmärrä tuota ässäarpaa.

Vierailija
10/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, etkö todellakaan tiennyt? Naiset on kuin pikkulapsia, aina pitäisi kehua retostaa ja tsempata sairaan paljon, vaikka oikeasti niiden kuuluisi kiittää miestä, joka tuo perheeseen elannon ja toimii kaiken primus motorina!

Vierailija
11/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen erikoisasiantuntija karautti paikalle Rosinantellaan. Vaviskaa tuulimyllyt!

Ps. Ei sun juomies vaivainen kukaan ole, pidä vaan kukkaros tiukasti kiinni ja peffataskussa, ettei loinen pääse sinne salaa luikertelemaan.

Vierailija
12/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä vei mut leffaan ja mäkkäriin eilen. Mä teen tänään ruoaksi pihviä, valkosipulimoussea, salaattia ja ristikkoperunoita. Jälkkäriks ostin vadelma- ja sitruunasorbettia ja mansikoita.

Vierailija
13/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, etkö todellakaan tiennyt? Naiset on kuin pikkulapsia, aina pitäisi kehua retostaa ja tsempata sairaan paljon, vaikka oikeasti niiden kuuluisi kiittää miestä, joka tuo perheeseen elannon ja toimii kaiken primus motorina!

En ole ap, mutta ei, minäkään en todellakaan tuota tiennyt. Luulin tuntevani satoja naisia, mutta en ollu tajunnut, että he ovat kaikki kuin pikkulapsia joita pitää kehua retostella ja tsempata sairaan paljon. Itse he myös itsensä ovat luuloni mukaan elättäneet, parisuhteessa olevat tosin yhteistä taloutta miehensä kanssa jakaneet. Ai mies onkin toiminut kaiken primus mootorina ja ja tuonut perheeseen elannon (ilmeisesti myös ne työttömät)? Ajatella!

Aina sitä oppii uutta kun av:lla sunnuntaipäivää viettää.m:)

Vierailija
14/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se ei ole vain naistenpäivä. Mä ostin exälle ruusun. Siis silloin kun olin suhteessa.

Vierailija
15/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut tapana roikkua miehen lompakolla. Mä tienaan omat rahat ja olen maksanut osan menoista.

Vierailija
16/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein miehelle hyvää ruokaa (hänen toiveensa mukaan) ja ostin suklaata. Mies oli hankkinut jälkkärin ja lisäksi mulle suklaata ja orkidean. Molempien päivä.

Vierailija
17/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan perustanut Valentine's daystä mitenkään, mutta mieheni (amerikkalainen) kokee sen jollain lailla pakottavaksi, vaikka olen sanonut, etten tarvitse mitään erityispäiviä. Tänään mies tulee taas työmatkalta ja luvassa on aivan varmasti joku älyttömän kallis koru, jota en koskaan käytä, romanttinen viikonloppumatka ja kallis illallinen shampanjoineen. Kukat tulivat jo aamulla... 

Mies ei mokomaa muistaisi, mutta assarinsa (nainen) kokisi todella häpeällisenä, ettei mies huomioisi "näin tärkeänä päivänä". 

Tuntuu kai pahalta siksi, ettei silloin ole tapana muistaa miestä. Ostin hänelle kerran hienot kalvosinnapit Valentine's dayn lahjaksi ja mies meni ihan hämilleen. En halua kuulostaa kiittämättömältä, en todellakaan ole, mutta Suomen juttuihin tottuneena se tuntuu omituiselta. Varsinkin se vastavuorottomuus. Joku puhui seksuaalisista palveluista, mutta ne nyt ovat itsestäänselvyys meillä joka ilta muutenkin. 

Vierailija
18/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetustihan suihinotto- ja pihvipäivä on nimenomaan miesten näkökulmasta suunniteltu päivä. Muu on sitten sitä vaaleanpunaista höttöä.

Vierailija
19/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siskolta hamsterikortin ystävänpäivänä. En kyllä edes olisi muuten tiennyt että on ystävänpäivä.

Vierailija
20/29 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä ystävänpäivää. Lapsena tehtiin kavereille kortteja. Näin aikuisena ei kauheasti liikuta nämä hömppäjuhlat. Mies varmaan ei ole tietoinen että on ystävänpäivä, enkä olisi minäkään ellei netissä asiaa tuputettaisi joka paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme