Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi ei auta

Vierailija
14.02.2016 |

Selvittämään kuka autoani ajoi. Voiko tämä olla totta? Mies on antanut autoni käyttöön jollekin hutsulle poissaollessa. Riitelin tästä miehen kanssa ja se häipyi. Ei vastaa puhelimeen ei ole ollut viikkoon kotona. Töissä oli ollut alkuun, mutta pyytänyt pekkasia. Tiedän tasan tarkkaan etten ole kuvassa, mutta kuulemma se nainen aurinkolipan alla olen minä. En muuten ole, katsoisivat vaikka kunnolla rintoja.
Mies on ilmeisesti pettänyt. Oli kuvassa, mutta nyt olen saamassa sakot turhaan vielä kaiken päälle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet ollut kun sakko on tullut? Löytyisikö jotain dokumenttia jolla voisit todistaa olleesi aivan muualla?

Vierailija
2/5 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän poliisin tutkia jos kiistää olevansakuvassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin paniikissa siinä tilanteessa ja minulle naureskeltiin kun sanoin etten ole minä. Tiedän tasan etten ole minä, mutta hotellikuitti 100 km päästä. Äitini on laitoksessa ja ei kyllä välttämättä muista.

Tietääkö joku korjataanko hoivakodissa vierailijat ylös. Tuo aika on sellainen milloin olin siellä. Menin julkisilla, mutta junalippua ei ole ja maksoin käteisellä.

Vierailija
4/5 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuo hotellihuoneen kuittikin riittää todisteeksi.

Vierailija
5/5 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, etteivät poliisit saaneet tolkkua. Et pysty nytkään selkeään ilmaisuun. Mikä hotellikuitti?

Painosta sitä miestäsi nyt tai maksa kiltisti sakot. 

Poliisilla on muutakin tehtävää kuin teidän aviosotkujenne setviminen. Autonkuljettaja on lähtökohtaisesti auton omistaja. Eli todistustaakka on sinulla. 

Hoivakodeissa kirjataan kyllä kävijät, ainakin pitäisi.