Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten saan ruokaa kun en pääse paniikkihäiriön takia mihinkään.

Vierailija
14.02.2016 |

En pysty menemään ulos kun ahdistaa kamalasti ja on myös fyysisiä oireita esim. päänsärkyä, heikotusta ja huimausta. Ystäviä ei ole jotka vois auttaa. Ei ole ruokaa kun en ole päässyt kaupassa käymään. Masentaa ja itkettää tämä tilanne...

Kommentit (319)

Vierailija
61/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut jo muutaman päivän aika heikolla ruokavaliolla. Olo on aivan kamala. Ei viitsis kolmea pitsaa tilata pelkästään itselle. -ap

Miksi et viitsi? Ei sun tarvitse syödä kolmea pitsaa yhdeltä istumalta, pistä osa pakastimeen niin sulla on ruokaa seuraavaksi pariksi päiväksi niin ei tarvitse miettiä pystytkö menemään kauppaan vai et.

Mutta taitaa kyse ollakin vaan viitsimisen puutteesta ja avuttomaksi heittäytymisestä?

Vierailija
62/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tilanne on nyt niin vakava etten nyt voi oikein kohdata muita ihmisiä, en edes sitä pitsalähettiä. Oon puolitoista kuukautta ollut nyt melkein pelkästään neljän seinän sisällä. Lääkärissä on käyty. Ei apua. Itkettää koko ajan. Senkään takia en pysty menemään mihinkään. En oo ryypännyt. Jos ei joku ymmärrä minkälaista on elää vakavasti masentuneena ja syrjäytyneenä niin en voi mitään. Tuo muiden ihmisten ilkeä asenne onkin juuri yksi syy mun sairauteen. Pelkään ihmisiä, koska pelkään ihmisten pilkkauksia ja kyttäämistä jonka takia kaupassa käynti on vaikeaa. Kyllä se varmasti näkyy ulospäin että mulla on ihan tarpeeksi paha olla jo muutenkin...Tälläkin hetkellä itkettää. Voimia ei ole...Ystävät on hylänneet...

ap

Missä päin Oulua asut? Jos joku av-mamma voisi käydä jättämässä ruokakassin oven ulkopuolelle? Et joutuis kohtaamaan ketään. Mutta olis hyvä tietää kaupunginosa, koska Oulukin sen verran laaja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tilanne on nyt niin vakava etten nyt voi oikein kohdata muita ihmisiä, en edes sitä pitsalähettiä. Oon puolitoista kuukautta ollut nyt melkein pelkästään neljän seinän sisällä. Lääkärissä on käyty. Ei apua. Itkettää koko ajan. Senkään takia en pysty menemään mihinkään. En oo ryypännyt. Jos ei joku ymmärrä minkälaista on elää vakavasti masentuneena ja syrjäytyneenä niin en voi mitään. Tuo muiden ihmisten ilkeä asenne onkin juuri yksi syy mun sairauteen. Pelkään ihmisiä, koska pelkään ihmisten pilkkauksia ja kyttäämistä jonka takia kaupassa käynti on vaikeaa. Kyllä se varmasti näkyy ulospäin että mulla on ihan tarpeeksi paha olla jo muutenkin...Tälläkin hetkellä itkettää. Voimia ei ole...Ystävät on hylänneet...

ap

Soita 112. Et selvästi selviä kotona joten sun ei pidä olla kotona. Olet vaaraksi itsellesi jos et pysty edes hankkimaan ruokaa. 

Vierailija
64/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun sukulaiset ja äitisi/isäsi on??

Vierailija
65/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua sanoa vain yhtä kapunginosaa, niin sano vaikka muutaman yhdistelmä, esim kaijonharju-linnanmaa yms...

Vierailija
66/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ymmärrä tätä sairautta. Taidat sitten kuolla nälkään, jos et uskalla edes pizzakuskille päivää ja kiitos sanoa. Toivottavasti ryhdistäydyt ja paranet.

Vierailija
67/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei tiedä asiasta yhtään mitään jaksaa silti kommentoida, huoh. Toivotaan että teillekkin iskee joskus paniikkihäiriö.

Ei sun auta kun tilata ne pitsat ja limsat kotiin jos syömistä haluat. Huomenna varaat ajan lääkärille.

Huoh. Toivottavasti pääset joskus eroon paniikkihäiriöstä ja tajuat, että ilmankin paniikkihäiriötä oleva ihminen voi ymmärtää maailmasta jotain.

Ei mulla itsellä paniikkihäiriötä ole.

Minulla on. Eli kumpi tässä voittaa ymmärtäväisyyskilpailun?

No jos sinulla kerta on se, niin mun kommentti ei edes ollut tarkotettu sinulle, vaan niille, jotka täällä kirjottaa, että ärsyttää tommoset saamattomat valittajat jne.

Vierailija
68/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kauppaan ja osta ruokaa,ei sitä paniikkihäiriö estä.

Tai sitten näännyt nälkään.

Vierailija
69/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei tiedä asiasta yhtään mitään jaksaa silti kommentoida, huoh. Toivotaan että teillekkin iskee joskus paniikkihäiriö.

Ei sun auta kun tilata ne pitsat ja limsat kotiin jos syömistä haluat. Huomenna varaat ajan lääkärille.

Olisiko parempi surkutella ap:ta kuin ehdottaa, että tilaisi ruokakaupasta ruokaa kotiinkuljetuksena tai sitten vaikka pizzaa kotiin? Vai eikö saa tarjoutua hakemaan ap:lle ruokaa samasta kaupungista, jos siellä asuu? Mihin kommenttiin tämä purkaus nyt riittää.

Olet läpimätä ja paha ihminen, kun toivot muille sairauksia. Oikein syvältä luonteestasi paha.

Sultakin jäi viesti lukematta, huh huh.

Vierailija
70/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan ymmärrä tätä sairautta. Taidat sitten kuolla nälkään, jos et uskalla edes pizzakuskille päivää ja kiitos sanoa. Toivottavasti ryhdistäydyt ja paranet.

Miksi olet niin empatiakyvytön??? Tajuatko, että ei ole oma valinta sairastua psyykkisesti. Kyse ei ole ryhdistäytymisestä.

Vierailija
71/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ryhdistä kiinni.

Ap, onko jotain tapahtunut? Ero, hylkääminen, menetys, kiusaaminen tms? Onko serotoniinilääkitys jo testattu?

Vierailija
72/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista apua haluaisit juuri nyt?

Vierailija
73/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin hakea sut ja käyttää kaupassa. Voin lähteä turvaksi, olen itsekin sairastanut vakavaa paniikkihäiriötä. Tuon sulle ensin vaikka hedelmää niin jaksat lähteä sen voimalla?

Vierailija
74/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap vaikka tämä apu vastaan. Älä välitä noista ilkeistä kommenteista mitä oot saanut. T:16

Vierailija kirjoitti:

Mä voin hakea sut ja käyttää kaupassa. Voin lähteä turvaksi, olen itsekin sairastanut vakavaa paniikkihäiriötä. Tuon sulle ensin vaikka hedelmää niin jaksat lähteä sen voimalla?

Vierailija
75/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on jo paljon, että myöntää käsityskyvyn rajat.

Ei se ole helppoa olla ihmisten ilmoilla, kun pelko jähmettää jalat ja mieli alkaa haluta pakoon. Sydän hakkaa ja tuntuu, ettei ole jalkoja eikä edes maata jalkojen alla. Tee siinä sitten ostoksia ja keräile koriisi rauhassa kaikkea kivaa. Jos pelkäät käärmeitä, voisitko rauhassa tehdä ostoksia, jos kaupan lattialla olisi käärmeitä ja sinun pitäisi vaan tehdä ostoksia, et saisi katsoa alas lainkaan. Voisi tulla kylmä rinki sinunkin pyllysi ympärille.

Vierailija
76/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi :( kaikki ei tosiaan ymmärrä sitä miten kauheeta on kun pelottaa 24/7 . Kauhee tärinä ja epätodellinen olo :( sun pitäs saada ton alkuun lekurilta jotain rauhottavaa ja sit pidempikestoinen masennus/ paniikkihäiriölääke. Tsemppiä!! T. Vieläkin hieman ahdistunut tyyppi

Vierailija
77/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pääse kauppaan, niin kuolet. Kysy itseltäsi kumpi pelottaa enemmän?

Menet kauppaan ja ehkä kuolet, tai jäät kotiin ja kuolet varmasti.

Vierailija
78/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että pystyy jos ei halua kuolla nälkään. Siitä vaan valitsemaan

Vierailija
79/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Siperia opettaa.

Vierailija
80/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et pääse kauppaan, niin kuolet. Kysy itseltäsi kumpi pelottaa enemmän?

Menet kauppaan ja ehkä kuolet, tai jäät kotiin ja kuolet varmasti.

Ei se ole siitä kiinni, usko jo.

Toi ihmisten karttelu kuulostaa kyllä siltä, että serotoniinitasossa on ongelmaa ja syömättömyys ja eristäytyminen laskevat tasoja entisestään. Sun pitäisi kokeilla lääkitystä ja vetää vaikka suklaata kaksin käsin hyvä tovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän