Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vaatimus vaimolta: 100 000€/vuositulot

Vierailija
14.02.2016 |

20 v yhteiselämää, lapset 17v, 14v ja 12 v. Me vanhemmat nelikymppisiä. Minun tulot 100 000 €/v ja miehen vajaa 30 000€/v. Minun työpäivä 10-12h/vrk ja usein illalla jatkan töitä kotoa ja myös viikonloppuisin, mutta olen töissä jo klo 06 ja siksi pääsen kotiin "jo" klo 16-18. Miehen työ suorittavaa 8-15 säännöllisesti. Mies kokkaa päivittäin, muuten kotityöt tasan tehdään. Olen rahoittanut asuntomme, auton, kaikki lomat, lasten kaikki kulut, yhtään päivähoitomaksuja, vaatetta tai lasten harrastustamies ei ole koskaan maksanut. Mies käyttää oman palkkansa omiin kuluihin, harrastukset, kausikortit, elektroniikka, laatuvaatteet saa hyvin pienituloinen kustannettua, kun perheen kulut kuittaan minä - tosin hänen opintolainansa minä maksoin.
Viime vuonna tuloni olivat "vain" 90 000€, kun en jaksanut kellonympäri vuoroja ottaa. Kuullessaan tulotasoni laskusta mies sai raivarin , kamala riita ja sitten eka kertaa elämässä löi, heitti lattialle ja kuristi minua. Kertoi että olen hullu, ilkeä ja töissä hyväksikäytytetty, mun koulutuksella ja ammattitaidolla pitäisi miehen mukaan reilusti enemmän rahaa tulla. Toisaalta syyttää työhulluksi ja sanoo koko perheen kärsivän työstäni. Murtaminen kustantama elämä lomamatkoineen kelpaa. Pahoinpitelyn jälkeen töissä kuittailtiin kaulani jäljistä tyyliin " onpa intohimoista teillä", ei kukaan voi varmaan kuvitella, että minunkaltaista ihmistä pahoinpideltäisi. Minä olen aloitteellinen kaikessa, oon ostanu asunnot, suunnitellu remontit, neuvotellut lainat, varannut lomat. Mies on kaikessa passiivinen. Lainaa lyhennän 30 000/v ja ainakin sen verran vuodessa myös miehen omaisuus karttuu, avioehtoa ei ole. Lisäksi miehelle "annan " sijoitusasunnon vuokratuotot, asunto on minun maksama. Olen varmasti liian aktiivinen ja toimelias ja hyökkääväkin ollut, tavassani hoitaa asioita nopeasti ja tehokkaasti. Olen väsynyt, työ vie paljon,tää nykyinen tulotasoni kun ei ihan itsestään pankkitilille tipahda, vaan vaatii melkoista kamppailua päivittäin. Nyt alan hyytyä, ja olen onneton jo pidemmältä aikaa, itsetunto kotona 0, töissä arvostetaan ja hyvä asema ja ainut, mikä just nyt kantaa. 20-vuotiaasta oon mieheni kanssa ollut ja pikkuhiljaa itsetunto murentunut äitinä ja vaimona. Mies huolehtii lapsista hyvin, minulle on täysin viileä, lahjaksi saan häneltä vuosien aikana lähinnä muumimukeja, vihkisormuksen ostin 20-v itse. Vihastuessaa todella julmasti solvaa minua. Eroa en jaksa edes ajatella.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi melkein jokaista kirjoitusta epäillään provoksi? Hmm... Oli tai ei. Edelleen tänä päivänä miehelle on hankala paikka naisen isommat tulot. Minullakin oli oma lompakkoloinen, joka sitten löysi uuden naisen. Hänkin käyttäytyi minua kohtaan sanallisesti julmasti ja halveksivasti. Alkuperäiselle: hanki heti itsellesi hyvä juristi ja mene yksinäsi pariterapiaan. Tee avioehto mahdollisimman nopeasti. Elämä muuttuu todella hyväksi, kun pääset tuosta alistajasta eroon. Tasavertainen ja ihana parisuhde sinulle löytyy jonakin päivänä samalta tulotasolta. On muuten tutkimuksiakin siitä, että yhtäläiset talousresurssit ennustavat hyvää parisuhdetta.

Vierailija
42/43 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän avioehtoa voi tehdä ilman puolison suostumusta, kuten jotkut täällä näyttävät kuvittelevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi melkein jokaista kirjoitusta epäillään provoksi? Hmm... Oli tai ei. Edelleen tänä päivänä miehelle on hankala paikka naisen isommat tulot. Minullakin oli oma lompakkoloinen, joka sitten löysi uuden naisen. Hänkin käyttäytyi minua kohtaan sanallisesti julmasti ja halveksivasti. Alkuperäiselle: hanki heti itsellesi hyvä juristi ja mene yksinäsi pariterapiaan. Tee avioehto mahdollisimman nopeasti. Elämä muuttuu todella hyväksi, kun pääset tuosta alistajasta eroon. Tasavertainen ja ihana parisuhde sinulle löytyy jonakin päivänä samalta tulotasolta. On muuten tutkimuksiakin siitä, että yhtäläiset talousresurssit ennustavat hyvää parisuhdetta.

Kiitos kommentista ja kannustuksesta. Mies on sanonut, että suostuu avioehtoon. Saa nähdä miten käy, kun pyydän pankkiin juristin puheille. Suostuuko oikeasti. Nyt yritän hoitaa tätä juttua eteenpäin, vaikka sydän tykyttää ja henki salpautuu. Jokainen kuukausi köyhdyttää minua ja lisää miehen varallisuutta. On tosiaan lapsille kiltti ja hyvä isä. Mutta minun jälkeen varmaan löytää uuden naisen, jokavarmasti mielellään minun maksamani sijoitusasuntoon muuttaa. En tiedä, vaikka miehellä jo uusi nainen olisikin. Hän välttää seuraani, menee nukkumaan klo 21 - nytkin omassa huoneessaan, meillä on omat makkarit. Kauheaa, jos kaikki menee 50-50. Toivottavasti ei kukaan, kukaan nainen enää koskaan ole niin tyhmä kuin minä. Hyvä, kun joku otti puheeksi nuo lapset, että jos oma tytär suostuisi samanlaiseen elämään kuin minä.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi