Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi ettei suostu vasektomiaan koska

Vierailija
14.02.2016 |

Perustaisi uuden perheen jos kuolisin. Kiva tietää.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä sterilisaatioon. Se on naiselle huomattavasti helpompi kuin miehelle. Sinulla on fiksu mies, älä sinä enää lisäänny.

Miten niin???? Älä puhu paskaa!!!!

Vierailija
42/53 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et suostu sterilisaatioon?

Sterilisaatio naiselle nukutusleikkaus, miehelle pari tuntia sairaalassa ja sitten kotiin.

Mutta onhan se nyt kohtuullista että nainen jolle muutenkin kasaantuu lastenteon kaikki fyysinen vaiva hoitaa sen ehkäisynkin sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja tuut siittä itkemään tänne

En itke tätä. Olen kyllä sitä mieltä että koska ehkäisy on nyt sitten koko suhteen ajan yksin minun vastuullani, minun pitäisi saada siitä hyvästä mieheltä kompensaatiota eli vaikka enemmän sellaista seksiä kuin minä haluan. Ap

No voithan yrittää neuvotella asiasta. Toisaalta jos mies on ollut useammin päällä, hän saattaa vaatia siitä kompensaatiota, koska on joutunut tekemään suurimman osan töistä.

Olen kuullut että väitetään auton renkaiden vaihdon olevan merkittävää kotitöihin osallistumista, mutta ensi kertaa kuulen laiskan miehen pitävän seksiäkin työnä...

Niin, ei se siinä lahnaillessa varmaankaan tule mieleen , että saman reiän hoonaaminen vuositolkulla alkaa käydä työstä.

Kuka pakottaa. Ei kait noin ikävään hommaan mikään pakko ole ryhtyä.

Jos vaimosi sua tuolla tavoin toistuvasti raiskaa, niin olisko rikosilmoituksen paikka.

Vierailija
44/53 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap:kin haluaisi uuden perheen jos mies kuolee/lähtee? Miksi miehen oikeus olisi suurempi kuin naisen?

Vierailija
45/53 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin ap:n mies kuolee ensin, mies kun on.

Vierailija
46/53 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et sallisi miehellesi uutta perhettä ja onnea kuolemasi jälkeen? Ymmärrän jos nakertaa se, että toinen sanoo että ei jos tulee ero ja haluaa uuden kanssa lisää lapsia mutta miksi tuosta närkästyt?

Tuo on epätasa-arvoista. Mies voi perustaa uuden perheen jos jää leskeksi vaikka 50v tai myöhemmin, nainen ei voi.

Niin, jos mies löytää 3-kymppisen naisen jonka kanssa perustaa uusi perhe. Mutta kuinka moni nainen huolii 20 vuotta vanhemman miehen?

Ja kuinka järkevää on miehen hankkia lapsia ukki-iässä vaikka kuinka pystyisi niitä siittämään.

Niinpä. Mun mies oli 44v. kun kaksoset syntyi, ja hän on kyllä hävennyt ikäänsä, pelkää että häntä luullaan jatkuvasti lasten isoisäksi. Ja kyllä hän on sanonut että olisi ollut hyvä jos lapset olisivat tulleet aikaisemmin, nyt hänellä on reuma, ja ei pysty liikkumaan samalla tavalla poikiensa kanssa kuin haluaisi. Meille kävi näin kun lapsia ei 8 vuoteen kuulunut. Mies kävi vasektomiassa kaksosten syntymän jälkeen, minä en hormoneja voi syödä, eikä tykätä kumista, ja ei voitu ottaa riskiä uudesta vauvasta, tai jopa toisista kaksosista.

Vierailija
47/53 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n miehelle terveiset; Koska et suostu piuhojen katkaisemiseen, niin syö sitten jatkossa karkit paperi päällä.

Vierailija
48/53 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap:kin haluaisi uuden perheen jos mies kuolee/lähtee? Miksi miehen oikeus olisi suurempi kuin naisen?

Niin siis minä en todellakaan tee enempää lapsia. Kaksi meillä on. Ap

Vierailija
49/53 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että sua ärsyttää se että joudut itse vastaamaan ehkäisystänne, mikäli ette kondomeja käytä. Mutta se nyt on vaan luonnon/nykyisen lääketieteen edessä pakko tehdä noin päin jos mies ei vasektomiaa halua. Toinen vaihtoehto on pidättyä seksistä kokonaan.

Yritä kuitenkin ymmärtää sekin, että miehellä on ihan täysi oikeus päättää itse omasta kehostaan. Et sinäkään haluaisi että miehesi käskisi sinut mennä sterilisaatioon, jos sinä et itse sitä haluaisi.

Miehesi varmasti arvostaa sinun panostasi ehkäisyasioissa. Ei välttämättä sano sitä ääneen ainakaan tarpeeksi usein, mutta arvostaa varmasti.

N27

Vierailija
50/53 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että sua ärsyttää se että joudut itse vastaamaan ehkäisystänne, mikäli ette kondomeja käytä. Mutta se nyt on vaan luonnon/nykyisen lääketieteen edessä pakko tehdä noin päin jos mies ei vasektomiaa halua. Toinen vaihtoehto on pidättyä seksistä kokonaan.

Yritä kuitenkin ymmärtää sekin, että miehellä on ihan täysi oikeus päättää itse omasta kehostaan. Et sinäkään haluaisi että miehesi käskisi sinut mennä sterilisaatioon, jos sinä et itse sitä haluaisi.

Miehesi varmasti arvostaa sinun panostasi ehkäisyasioissa. Ei välttämättä sano sitä ääneen ainakaan tarpeeksi usein, mutta arvostaa varmasti.

N27

Minä olen tosiaan vastannut ehkäisystä tapaamisestamme saakka. Mies ilmoitti heti ettei kondomia käytä enkä sitä minäkään halunnut ihan siksi, etten luota sen ehkäisytehoon eikä se mahdollista sointaania seksiä JA se tuntuu ikävältä, ärsyttää vaginaa. Sen verran ollaan siis käytetty että tiedän. En painosta miestä vasektomiaan, kunhan kysyin. Joskus aikaisemmin mies oli sanonut mulle että kolmannen lapsen jälkeen suostuisi siihen. Mutta minä en suostu kolmanteen lapseen. Kuparikierukka mulla on nyt ja se on sopinut suht hyvin, ainakin paremmin kuin mitkään hormonaaliset valmisteet joita olen käyttänyt. En tosiaan koe että mies arvostaa yhtään sitä, että minä nyt sitten tosiaan vastaan ehkäisystä alusta loppuun kuten olen tehnyt ja teen. Ap

Vierailija
51/53 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27, aika vähillä aineksilla päättelet että ylipäätään kukaan arvostaa mitään toisen ihmisen vaivannäköä tässä maailmassa, etenkään mies.

Naiset sosiaalistetaan hoitamaan nämä hommat, miehet todellakaan ei. Vähän kun kasvat saatat huomata itsekin saman.

Vierailija
52/53 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et sallisi miehellesi uutta perhettä ja onnea kuolemasi jälkeen? Ymmärrän jos nakertaa se, että toinen sanoo että ei jos tulee ero ja haluaa uuden kanssa lisää lapsia mutta miksi tuosta närkästyt?

Tuo on epätasa-arvoista. Mies voi perustaa uuden perheen jos jää leskeksi vaikka 50v tai myöhemmin, nainen ei voi.

Niin, jos mies löytää 3-kymppisen naisen jonka kanssa perustaa uusi perhe. Mutta kuinka moni nainen huolii 20 vuotta vanhemman miehen?

Tilastollisesti n. 1/100. Eli vaikeaa, muttei mahdotonta. Ällösetämiesleima on tietysti varma jos tuollaiseen aktiivisesti pyrkii, mutta ennen pitkää tärppää kyllä.

Vierailija
53/53 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En närkästynyt, sanoin että ihan hyvä perustelu. Enkä tietenkään toivoisi miehen olevansa loppuikäänsä yksin jos kuolen. En minäkään olisi jos mies kuolisi. Kysyin silti onko se reilua, että minä olen yksin vastuussa ehkäisystä koko suhteemme ajan kuten olen ollut. Ap

Jos sinä olet hoitanut ehkäisyn tähän saakka, niin eikö nyt olisi miehen vuoro. Ehkä se mieli muuttuu, vai onko hän vapaamatkustaja parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi