Mies sanoi ettei suostu vasektomiaan koska
Perustaisi uuden perheen jos kuolisin. Kiva tietää.
Kommentit (53)
Sitten mies käyttää AINA kondomia seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä ongelma tuossa on? Pitäisikö miehesi mennä luostariin jos sinä kuolisit ennen häntä? En tiedä oletko nuori, mutta lapsellinen ainakin olet.
Minut steriloitiin kolmannen lapsen jälkeen. Tiesin jo silloin että en halua enää lisää lapsia. Elämä on arvaamatonta: kuolema voi korjata ennen aikojaan, liittomme voi kariutua, voimme löytää uudet kumppanit, mies voi haluta lapsia uuden kumppanin kanssa. Mutta minä olen jo lapseni tehnyt, joten sterilisaatio oli meille paras vaihtoehto.
No ei ole ongelmaa kuin se, että mielestäni on epätasa-arvoista se, että KOKO suhteen ajan minä yksin vastaan ehkäisystä saamatta siitä mitään kompensaatiota ja välillä joudun puutteessakin olemaan! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö et sallisi miehellesi uutta perhettä ja onnea kuolemasi jälkeen? Ymmärrän jos nakertaa se, että toinen sanoo että ei jos tulee ero ja haluaa uuden kanssa lisää lapsia mutta miksi tuosta närkästyt?
Tuo on epätasa-arvoista. Mies voi perustaa uuden perheen jos jää leskeksi vaikka 50v tai myöhemmin, nainen ei voi.
Joko olet kannellut oikeusasiamiehelle ja Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen?
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua että mies käyttää kondomia, seksi sen kanssa ei tunnu yhtään niin hyvältä kuin ilman. Pari kertaa on 14v aikana ollut kumi käytössä. Eikä mieskään sitä mielellään köytä vaikka käyttö sujuu ihan hyvin. Ap
Käske miehen käyttää kortsua. Minä olen perustellut miehelle että en halua laittaa ylimääräisä hormoneja kehooni, on käyttänyt kortsua mukisematta koko 8v suhteemme ajan. Ja miehelle tämä on siis ihan fine!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö et sallisi miehellesi uutta perhettä ja onnea kuolemasi jälkeen? Ymmärrän jos nakertaa se, että toinen sanoo että ei jos tulee ero ja haluaa uuden kanssa lisää lapsia mutta miksi tuosta närkästyt?
Tuo on epätasa-arvoista. Mies voi perustaa uuden perheen jos jää leskeksi vaikka 50v tai myöhemmin, nainen ei voi.
Niin, jos mies löytää 3-kymppisen naisen jonka kanssa perustaa uusi perhe. Mutta kuinka moni nainen huolii 20 vuotta vanhemman miehen?
Aika paska olet. Et suo miehelle lisää lapsia ja sitten miehen pitäisi vielä tuhota lisääntymiskykynsä . Toivottavasti miehesi tajuaa millainen ilkimys olet ja jättää sinut. Lapsia haluavia naisia kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos mies löytää 3-kymppisen naisen jonka kanssa perustaa uusi perhe. Mutta kuinka moni nainen huolii 20 vuotta vanhemman miehen?
Aika moni. Älä sinä siitä huolehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka järkevää on miehen hankkia lapsia ukki-iässä vaikka kuinka pystyisi niitä siittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tuut siittä itkemään tänne
En itke tätä. Olen kyllä sitä mieltä että koska ehkäisy on nyt sitten koko suhteen ajan yksin minun vastuullani, minun pitäisi saada siitä hyvästä mieheltä kompensaatiota eli vaikka enemmän sellaista seksiä kuin minä haluan. Ap
No voithan yrittää neuvotella asiasta. Toisaalta jos mies on ollut useammin päällä, hän saattaa vaatia siitä kompensaatiota, koska on joutunut tekemään suurimman osan töistä.
Olen kuullut että väitetään auton renkaiden vaihdon olevan merkittävää kotitöihin osallistumista, mutta ensi kertaa kuulen laiskan miehen pitävän seksiäkin työnä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni. Älä sinä siitä huolehdi.
Miesten tuosta olisi syytä huolehtia, kun elävät siinä harhassa että voivat lykätä lasten hankintaa ikuisesti. Kyllä se kello käy miehillä ihan samoin kuin naisilla. 90%:lla pariskunnista on ikäeroa max. 5 vuotta. Eli ei helposti löydy sopivaa naista joka 20 vuotta vanhemman huolii. Jos mies ei ole poikkeuksellisen komea tai menestynyt, sanoisin sen olevan mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on idiootti.
M40
No eipä vaimokaan penaalin terävimmältä kynältä vaikuta joten ihan hyvä pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua että mies käyttää kondomia, seksi sen kanssa ei tunnu yhtään niin hyvältä kuin ilman. Pari kertaa on 14v aikana ollut kumi käytössä. Eikä mieskään sitä mielellään köytä vaikka käyttö sujuu ihan hyvin. Ap
No mitä helvettiä, SINÄ et halua kumia, SINÄ haluat miehesi vasektoitua, SINÄ et halua muuta ratkaisua *krhm naisetkin voi steriloida* ja SINÄ kehtaat valittaa kun joudut ehkäisystä huolehtimaan. Eli mielestäsi ainut ratkaisu tähän on riistää mieheltä oikeus lapsiin koko loppuelämäkseen jos nyt vaikka satut kuolemaan?
Ei vittu mikä itsekäs lehmä.
Se käyttää ehkäisyä, joka ei halua lasta. Jos ei kelpaa niin voi suksia vittuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itke tätä. Olen kyllä sitä mieltä että koska ehkäisy on nyt sitten koko suhteen ajan yksin minun vastuullani, minun pitäisi saada siitä hyvästä mieheltä kompensaatiota eli vaikka enemmän sellaista seksiä kuin minä haluan. Ap
No voithan yrittää neuvotella asiasta. Toisaalta jos mies on ollut useammin päällä, hän saattaa vaatia siitä kompensaatiota, koska on joutunut tekemään suurimman osan töistä.
Olen kuullut että väitetään auton renkaiden vaihdon olevan merkittävää kotitöihin osallistumista, mutta ensi kertaa kuulen laiskan miehen pitävän seksiäkin työnä...
Niin, ei se siinä lahnaillessa varmaankaan tule mieleen , että saman reiän hoonaaminen vuositolkulla alkaa käydä työstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei se siinä lahnaillessa varmaankaan tule mieleen , että saman reiän hoonaaminen vuositolkulla alkaa käydä työstä.
Ei ihme että vaimoasi inhottaa seksi, kun puhut hänestä tuohon sävyyn. Kokeile kunnioittavaa asennetta, se voi tehdä ihmeitä. Tai vielä parempi, eroa. Ei kukaan nainen ansaitse tuollaista "miestä".
Ei tuollaiseen voi miestä painostaa. Esimerkiksi omaani oli eksänsä painostanut, mutta mies sanoi, ettei jotenkin halunnut. No, hyvä, ettei halunnut, kun tavattiin ja minä olin lapseton. Oli selvää, että lapset on mulle tärkeitä ja niin tuli kaksi yhteistä lasta vielä. Toisen syntymän jälkeen mies itse toimitti asian ja on nyt sitten steriili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä, SINÄ et halua kumia, SINÄ haluat miehesi vasektoitua, SINÄ et halua muuta ratkaisua *krhm naisetkin voi steriloida* ja SINÄ kehtaat valittaa kun joudut ehkäisystä huolehtimaan. Eli mielestäsi ainut ratkaisu tähän on riistää mieheltä oikeus lapsiin koko loppuelämäkseen jos nyt vaikka satut kuolemaan?
Ei vittu mikä itsekäs lehmä.
Miten joku kehtaa raivota tuolla tavalla ventovieraalle ihmiselle netissä? Ja vielä kritisoida MUITA?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään suostuisi. Miksi minun pitäisi mennä johonkin operaatioon, vaikka olen ihan terve ja paikat pelaa kuten pitääkin? Jos se ei ole rikki, älä yritä korjata sitä.
Miksi naisen pitää syödä lääkkeitä vaikka on aivan terve ja paikat pelaa kuten pitääkin? Jos se ei ole rikki, älä yritä korjata sitä.
Ap, mikä ongelma tuossa on? Pitäisikö miehesi mennä luostariin jos sinä kuolisit ennen häntä? En tiedä oletko nuori, mutta lapsellinen ainakin olet.
Minut steriloitiin kolmannen lapsen jälkeen. Tiesin jo silloin että en halua enää lisää lapsia. Elämä on arvaamatonta: kuolema voi korjata ennen aikojaan, liittomme voi kariutua, voimme löytää uudet kumppanit, mies voi haluta lapsia uuden kumppanin kanssa. Mutta minä olen jo lapseni tehnyt, joten sterilisaatio oli meille paras vaihtoehto.