Jatkuvaan tarkoitushakuiseen provoiluun ja vihakirjoituksiin turhautuminen
Ennen palstalla oli huomattavasti parempi henki, eikä provoja tehtailtu yötä päivää ja keskustelu oli positiivisempaa, eteenpäin menevää ja kärkevää. Palsta on mennyt paljon huonompaan suuntaan noin puolen vuoden aikana. Nykyään palstan tuntuu täyttävän vain naisvihaiset, miesvihaiset ja lapsivihaiset aloitukset. Ennenkin keskusteltiin näistä, mutta sävy oli paljon kypsempää eikä keskusteluissa sorruttu lapselliseen käytökseen. Ennen palsta oli mamma/perhe/parisuhdepalsta, nykyään se on trollitehtaan provoilupalsta. Usein ensimmäinen kommentti jokaiseen keskusteluun on provo tai 0/5. Haluaisin myös peukut takaisin, nämä nuolet ovat ihan tyhmät.
Kommentit (15)
Minä en kaipaa mamma/vauva/parisuhdejuttuja enkä peukkuja, mutta sitä yleistä älyvapaata meininkiä kylläkin.
Tää on niin mielikuvituksettomien tollojen täyttämä palsta nykyisin!
Peukutussysteemin voisi poistaa ihan kokonaan. Mutta eipä se palstaa pelasta. On paljon mukavampaa tehdä ihan muuta, olen itsekin siirtynyt mm. käsitöihin ja leffojen katseluun. Katson kaikki mustavalkoiset SF-filmit ainakin :D
Minä olen laittanut palautetta tänne: http://www.vauva.fi/anna_palautetta
Laittakaa tekin. Ei tästä palstasta vastaavat tätä seuraa.
Jos oderointi olisi tehokkaampaa, olisi näiltäkin vältytty. Samoin rekkautuispakolta jo klo 23 illalla.
Jep. Vielä reilu vuosi sitten täällä oli ihan oikeasti hauskoja ketjuja, kuten se korut tamponin narussa -ketju ja kaikki hillittömät kissa-aiheiset aloitukset. Nyt täällä on lähinnä pelkkiä viha- ja trolliketjuja. Lisäksi näissä tappeluketjuissa kiertävät päivästä toiseen samat aiheet: abortti, velaus, maahanmuutto, ylipaino ja Jenni Vartiainen. Oman säväyksensä soppaan tuovat tietysti palstan likaiset legendat Mies29v ja Asperger-Henna. Huh hah hei ja rommia pullo!
Auttaisi asiaa, jos jätettäisiin ne vihaprovot sikseen. Ei niihin tarvitse vastata mitään. Ilmoittakaa asiattomat ja jättäkää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen palstalla oli huomattavasti parempi henki, eikä provoja tehtailtu yötä päivää ja keskustelu oli positiivisempaa, eteenpäin menevää ja kärkevää. Palsta on mennyt paljon huonompaan suuntaan noin puolen vuoden aikana. Nykyään palstan tuntuu täyttävän vain naisvihaiset, miesvihaiset ja lapsivihaiset aloitukset. Ennenkin keskusteltiin näistä, mutta sävy oli paljon kypsempää eikä keskusteluissa sorruttu lapselliseen käytökseen. Ennen palsta oli mamma/perhe/parisuhdepalsta, nykyään se on trollitehtaan provoilupalsta. Usein ensimmäinen kommentti jokaiseen keskusteluun on provo tai 0/5. Haluaisin myös peukut takaisin, nämä nuolet ovat ihan tyhmät.
Lisäisin noihin; aikamoisen infantiilejä kaikki nuo perverssit seksi-aiheiset aloitukset, mutta kaitpa ne aloittajat ovat noita max. 15-vuotiaita....
Vierailija kirjoitti:
Jep. Vielä reilu vuosi sitten täällä oli ihan oikeasti hauskoja ketjuja, kuten se korut tamponin narussa -ketju ja kaikki hillittömät kissa-aiheiset aloitukset. Nyt täällä on lähinnä pelkkiä viha- ja trolliketjuja. Lisäksi näissä tappeluketjuissa kiertävät päivästä toiseen samat aiheet: abortti, velaus, maahanmuutto, ylipaino ja Jenni Vartiainen. Oman säväyksensä soppaan tuovat tietysti palstan likaiset legendat Mies29v ja Asperger-Henna. Huh hah hei ja rommia pullo!
Etkö ole huomannut että huippupolitikkomme on tahallaan jankutaneet vastakkainasettelua, sitä saa mitä tilaa. Ei pakolla voi hiljentää porukkaa, kun paine kasvaa tarpeeksi niin jossakin se purkautuu. Jos ei palstoilla, niin kohta kaduilla. Kun poliisi sitten koventaa otteita , niin toisellakin puolella kovenee. Niinse vain menee, asioita ei kannata korjata silloin kun ne on vasta puheitten tasolla. Silloin niistä ei saa kuin vähäisiä irtopisteitä, joita ei kohta kukaan muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin noihin; aikamoisen infantiilejä kaikki nuo perverssit seksi-aiheiset aloitukset, mutta kaitpa ne aloittajat ovat noita max. 15-vuotiaita....
Tuohan kuvaa moderaattorien ajattelua, kun tarpeeksi poistetaan niin mitä jää jäljelle.
Olen palstaillut vasta muutaman kuukauden, joten en osaa sanoa, millaista täällä oli ennen. Kovin negatiivista kirjoittelu tuntuu olevan.
Olisiko kyse tästä mihin linkin artikkelissa pureudutaan.
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1455249808686?ref=hs-art-luetuimmat-#2
Tämä on valtaosin äitien avautumispaikka omista huolistaan.
Ei täällä ole mitään vaginapakko, mutta välillä syvästi ihmetyttää että mikä ihmisperse haluaa loukata ihan ymmärrettävistä syistä pahaa mieltään valittavia pienten lasten vanhempia, etenkin äitejä?
Olen itse alkanut paljon napakammin ilmiantamaan asiattomuuksia. Minusta vertaistukea etsivän ihmisen ei tarvitse sietää esimerkiksi asiattomia ja asiaankuulumattomis oletuksia kasvatustyylistään, moraalistaan tai ruumiinmuodoistaan.
Välillä tuntuu että puolet kansasta on täällä oirehtimassa äitikompleksejaan...
Samaa mieltä!