Minkämaalainen aviomies/poikaystävä sinulla on?
Suomalaisiin en koske enää, nykyinen on ranskalainen, eikä mikään ällöttävä suomiperuna.
Kommentit (57)
Suomalainen perusjammppa :) , yli 20v. Naimisissa:)
Kreikkalainen. Naimisissa kolme vuotta.
Suomalaisessa miehessä ei ole mitään vikaa, satuin vain rakastumaan ulkomaalaiseen.
tanskalainen avomies, 15 v yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on manne mies :D hoi sie!
Miks tää saa alapeukkuja ja ruotsalaiset vaan yläpeukkuja?! On munkin manne mies ruotsis syntynyt. Tosi vanhanaikaista olla jotain mustalaisten vihaajia
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen. Ja palstarasisteja järkyttääkseni kerron vielä että osaksi musta! En ikinä havainnut suomalaisissa miehissä tai naisissa mitään vikaa.
Ehkä jos kansalaisuuden perusteella pitäisi valita, niin ehkä suomalainen mies. Esim. suurin osa amerikkalaisista kun latoo luonnostaan niitä perusfraaseja "We should definitely get a drink some night" tai "I had a wonderful night, I'll call you later, all right?" ja suomalaiset ymmärtävät asiat eri tavalla. Kulttuurierot olivat loppujen lopuksi ainakin itselleni iso shokki aluksi.
Hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen. Ja palstarasisteja järkyttääkseni kerron vielä että osaksi musta! En ikinä havainnut suomalaisissa miehissä tai naisissa mitään vikaa.
Ehkä jos kansalaisuuden perusteella pitäisi valita, niin ehkä suomalainen mies. Esim. suurin osa amerikkalaisista kun latoo luonnostaan niitä perusfraaseja "We should definitely get a drink some night" tai "I had a wonderful night, I'll call you later, all right?" ja suomalaiset ymmärtävät asiat eri tavalla. Kulttuurierot olivat loppujen lopuksi ainakin itselleni iso shokki aluksi.
Hyi
Mikä osa?
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut ihmisperse britin kanssa. Suomalainen se pitää olla.
Opettele kirjoittamaan suomea ensin. Ihmispersebritti on yhdyssana.
Mieheni on ranskalainen, olemme naimisissa. Olen tyytyväinen valintaani, ranskalainen mies on huomaavainen ja järkevä, perheen "johtaja".
Turkkilainen. Naimisissa 8vuotta. Hyvä mies hän minulle on, vaikka kaikkea muuta luullaan..
Latvialainen.