Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja mieheni jäi kiinni pettämisestä

Vierailija
14.02.2016 |

Olin siis kaupoilla ostamassa äitiysvaatteita, vauvan tarvikkeita ja muuta. (Olen viidennellä kuulla raskaana) Menin sitten kotiin ja mieheni oli makuuhuoneessa panemassa toista naista. Lähdin sitten ovet paukkuen vanhempieni luokse ja mieheni lähettänyt nyt 34 viestiä ja on soittanut 20 kertaa. Olemme 28 vuotiaita.
Pitäisikö ottaa mies takaisin vai heittää menemään?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä pitäisikö vastata viesteihin tai soittoihin?

Vierailija
2/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs luulet?

Harkitsetko tosissaan altistavasi syntymättömän lapsesi kaikenmaailman sukupuolitaudeille?!

Ei nimittäin varmaan ole ensimmäinen - eikä viimeinen kerta.

Toivottavasti olet provo miltä haiskahtaa.

Vierailija
4/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kerran petturi, aina ...

Eiköhän se ollut tässä.

Kuinka monta muijaa se on pannut paksuksi ?

Vierailija
5/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sikamainen mies!

Vierailija
6/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde menemään.

Vierailija
7/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain minut. Ap

Vierailija
8/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla provo, mutta....eikä tällaista oikeassa elämässä käy?

Kyllä käy.

Iso musta aukko tuo on suhteellinen ja iso loukkaus.

Riippuu miten selvitätte asian. Ja miten se mies kasvaa tai kasvaako?

Niillä vastaamisilla nyt ei ole niin väliä. Jossain vaiheessa te luultavasti kuitenkin kohtaatte.

Villasella ei voi painaa. Juurta jaksaen on selvitettävä.

Vierailija
9/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli ala-arvoisen huono.

Vierailija
10/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin että jätän miehen. Luottamusts ei enää saa takaisin :( Mutta sentään minulla tulee olemaan ihana pikku prinsessa tai prinssi ❤ Ap

Vierailija
11/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puhuisin miehen kanssa asiat selviksi, mutta en varmaankaan pystyisi enää jatkamaan suhdetta. Haluaisin kumminkin, että lapsellani olisi isä olitte yhdessä tai ette.

Vierailija
12/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös! Pärjäät varmasti yksinkin..ei miehistä ole kuin harmia!!! Onnea loppuraskaudelle! :)

Vierailija
13/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästi teit, sulla olis mies ja lastenhoitaja. Kolmistaan hommat ovat paljon kevyempiä kuin yksinään. Mieti nyt hetki.

Vierailija
14/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ovat trendeistä jäljessä, polyamoria lisääntyy huimaa vauhtia, kokeilkaa.

Vierailija
15/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:na seksiä seuraavan kerran kun lapsi pääsee ripille.

Vierailija
16/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olit kaupassa ja sillä välin sun miehes oli iskeny jonku mimmin jota se sit hoiteli teidän makkarissa? Missä ajassa tää kaikki tapahtu? Keskellä päivää? Oliko se toinen nainen naapuri vai joku prostituoitu?

Vierailija
17/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästi teit, sulla olis mies ja lastenhoitaja. Kolmistaan hommat ovat paljon kevyempiä kuin yksinään. Mieti nyt hetki.

Älä oikeasti edes jaksa. Epäluotettavasta miehestä ei voi edes puhua, että olisi  mies ja lastenhoitaja, kun ei siihenkään voi edes luottaa. Eikä ole mitään kolmistaan, jos luottamus on mennyt. On kaksi ja ehkä se mies, ehkä.

Kahdestaan lapsen kanssa on paljon kevyempää ja helpompaa, kuin huonon miehen kanssa kolmistaan.

Vierailija
18/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies on tuonut naisen teidän omaan sänkyynne on juurikin se mikä kertoo ettei edes hävetä älyä eikä näe vaivaa edes peitellä tekemistään jottei jäisi kiinni.

Et ole hänelle edes sen arvoinen.

Minä olisin mennyt ja ystävällisesti tervehtinyt naista käsipäivää ja pyytänyt juomaan kahvit. Sillä välin pakkaisin miehen tavarat laukkuun ja antaisin ne heille siinä kahvien lomassa ja toivottaisin mukavaa yhteiseloa.

Selvitä välit miehen kanssa lapsen suhteen vasta myöhemmin. Nyt ei ole vielä pakko eikä vauva vielä pitkään aikaan ole menemässä isän luoksen viikonloppuisin kun on imeväisikäinen ja äidissä hyvin paljon kiinni.

Sinulla on siis aikaa saada oma elämä järjestykseen eikä mikään estä miestä ja sinua lähentymästäkin myöhemmin jos niin tahdot, mutta itse olen tuon kokenut ja jäin, annoin anteeksi. Se oli iso virhe kun asiaa olen pohtinut myöhemmin. Poika pian 18 v ja silti vielä joskus ajattelen, että kuinka paljon helpommalla olisinkaan päässyt jos olisin jäänyt vauvan kanssa itsekseni. Omat asiat oli hyvin. Mies pilasi vuosikausiksi elämäni (velkaannuin ja hän päätyi itsemurhaan).

Vierailija
19/23 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tuo toisen naisen kotiinsa, silloin on pettänyt ennenkin.

Vierailija
20/23 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitimme asiat niin että, kun lapsi syntyy mies saa nähdä häntä aina kun haluaa. Haluaisi minut takaisin mutta en voi enää luottaa häneen. Hän oli elämäni rakkaus mutta se kaikki on nyt ohi. Olen itkenyt ja surenut. Olen silti vihainen ja katkera. Sain pitää asunnon sillä hän sanoi että tarvitsen parasta mahdollista. Lisäksi ostaa minulle meikkejä, vaatteita ja koruja. Luulen että yrittää ostaa minut takaisin. Olen 6 kuulla ja maha on jo aika iso. Kiitos teille tuesta ja neuvoista :) Tulen vielä joskus päivittämään tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi