Miksi toiset naiset vierailevat deittiprofiilissani? (Olen nainen)
Loin profiilin suomi24 treffeihin ja näen et muutama nainen on käynyt sivuillani 🤔 ja heidän profiileissä he etsivät miehiä!? Wtf? 😂
Kommentit (11)
No miksi ei vois. Joskus käyn katsomassa ihan vaan mielenkiinnosta, tyyliin "minkä tasosta on kilpailu".
En ymmärrä mikä siinä ihmetyttää?!
Ei se ole mikään salattu uskonlahko, jossa vain joillakin on oikeus vierailla profiilissasi.
Ihan on vapaa sivusto, jossa kaikki voivat katsella kaikkien profiileja.
Syitä voi olla monia, ulkonäkö, huomiota herättävä nimimerkki jne.
Jos ei kestä, että julkisessa deitissä naisetkin voivat profiilisi lukea, niin se ei ole ehkä sinulle oikea paikka.
Kerran nimittäin sain tulen katkuisen viestin, kun olin erehtynyt ko. naisen profiilia katsomaan. =D
Siirry amoremi.ee tai Farmers Only. Suolessa viihtyy 2006-2009 saakka olleet deittaajat. Syystä.
Kirjoita kattava ilmo. Viimeksi mainittuun lisämaininta ootko sub vai dom. Profiilikuvaan mekko päälle.
Teollisuus vakoilua
kopioivat kaiken omaansa
ja sinä jäät yksin 🤣
Luultavasti nauravat jengissä sulle.
Mua ainakin kiinnostaisi sikäli että Tinderissä miesten profiilit on niin huonosti tehtyjä, haluaisin nähdä, onko naisten yhtä huonoja, mut siellähän ei heterona näe.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti nauravat jengissä sulle.
Tämä.
Jos niillä on joku komea pelimies, joka deittailee muita naisia ja sitten naiset katsovat alueen neitoja onko kilpailijoita. Ellei ole mies "naisena" siellä. Osa voi olla nainen jonka mies tai tapailukumppani etsii sieltä seuraa. Vahingossa sitten mennyt tuohon saakka.
Katsovat mallia, millaisia ilmoituksia muilla naisilla on? Joskus noihin on vaikea keksiä, mitä itsestään kirjoittaisi.