Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja mieheni jäi kiinni pettämisestä

Vierailija
14.02.2016 |

Olin siis kaupoilla ostamassa äitiysvaatteita, vauvan tarvikkeita ja muuta. (Olen viidennellä kuulla raskaana) Menin sitten kotiin ja mieheni oli makuuhuoneessa panemassa toista naista. Lähdin sitten ovet paukkuen vanhempieni luokse ja mieheni lähettänyt nyt 34 viestiä ja on soittanut 20 kertaa. Olemme 28 vuotiaita.
Pitäisikö ottaa mies takaisin vai heittää menemään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitimme asiat niin että, kun lapsi syntyy mies saa nähdä häntä aina kun haluaa. Haluaisi minut takaisin mutta en voi enää luottaa häneen. Hän oli elämäni rakkaus mutta se kaikki on nyt ohi. Olen itkenyt ja surenut. Olen silti vihainen ja katkera. Sain pitää asunnon sillä hän sanoi että tarvitsen parasta mahdollista. Lisäksi ostaa minulle meikkejä, vaatteita ja koruja. Luulen että yrittää ostaa minut takaisin. Olen 6 kuulla ja maha on jo aika iso. Kiitos teille tuesta ja neuvoista :) Tulen vielä joskus päivittämään tilannetta.

No todellakin yrittää ostaa sinut takaisin!

Älä vaan astu ansaan jää vielä toistekin kiinni!

Vierailija
22/23 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla provo, mutta....eikä tällaista oikeassa elämässä käy?

Kyllä käy.

Joo, kyllähän viiteen miljoonaan ihmiseen monta vipeltäjää mahtuu, mutta tsäänssit, että tuon jälkeen suuntaisi ensimmäisenä AV:lle on about nolla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen mies!

Sinun ja lapsen on varmasti parempi olla ilman häntä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi