Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuotteet, joiden maineen bloggaajat ovat pilanneet

Vierailija
13.02.2016 |

Blogiyhteistyöllään?

Itellä tulee ekana mieleen Balmuir.

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Stockmannista en osta enää mitään. 

Vierailija
2/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah!

Tuotteiden "pilaaminen" on vain niiden ongelma, joille merkit ovat tärkeitä :). Sinäkään et välittäisi mistään Balmuirista, jos sillä ei olisi joskus ollut hyvän merkin mainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuitton

Naistenlehdet, joiden toimituksellinen sisältö on korvattu kirjoitustaidottomien selfie-narkkareiden tuottamalla sisällöllä.

Kyllä moni brändi asemoi itsensä white trash -sarjaan blogiyhteistyökuvioilla.

Jollei tiedä, miten blogiyhteistyö tehdään laadukkaasti, on turha lähteä yrittämään ennen asioihin perehtymistä. Bloggaaja voi tuhota brändin tai vahingoittaa sitä.

Vierailija
4/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah!

Tuotteiden "pilaaminen" on vain niiden ongelma, joille merkit ovat tärkeitä :). Sinäkään et välittäisi mistään Balmuirista, jos sillä ei olisi joskus ollut hyvän merkin mainetta.

Totta, mielikuvillahan tuotteita usein myydään. Ja totta tuokin, että tuskin tietäisin mistään Balmuirista ilman mainoskampanjaa. Tuotteista kiinnostuin, mutta onneksi en ehtinyt kokeillakseni ostaa ennen kuin bloggaajat alkoivat tehdä yhteistyötä merkin kanssa.

Vierailija
5/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balmuir ei ole yhtään pilalla minulle, kun en edes tiedä mitä se on.

Vierailija
6/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celine-laukku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah!

Tuotteiden "pilaaminen" on vain niiden ongelma, joille merkit ovat tärkeitä :). Sinäkään et välittäisi mistään Balmuirista, jos sillä ei olisi joskus ollut hyvän merkin mainetta.

Mä ostin ennen balmuirin tuotteita, tykkäsin eniten mm. niiden sellaisesta nahkaisesta korurasiasta.

Nykyään en koskisi balmuiriin, siitä tulee vaan mieleen jotkut nolot bloggaajat.

Muita mitä tulee mieleen on sen joku mikael forrssellin akan imuripostaus...ihan hullun huonoa mainosta sille imurimerkille ja nykyään naurattaa aina, kun näkee kyseistä merkkiä.

Muita juttuja mitä tulee mieleen on se etten koska mene hotelleihin, joita bloggaaja on mainostanut, niissä on jotain vikaa, jos mainosbudjetista osa menee joillekin ö-luokan wannabejulkkiksille.

Luen blogeja vain huumorimielessä, suomalaiset bloggaajat on järkyn myötähäpeän aiheuttavia friikkejä, vähän kuin katsoisi jotain noloa kauhuelokuvaa.

Vierailija
8/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te osta tuotteita sen mukaan, mistä te pidätte ja mitä te tarvitsette? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisin sanoa myös Balmuirin. Sinänsä blogimainonta on kyllä nostanut kiinnostukseni Balmuirin tuotteisiin todella suureksi, mutta ei vaan kiinnosta maksaa järkyttäviä hintoja samoista tuotteista, joita syydetään joka toiselle bloggaajalle ilmaiseksi.

Vierailija
10/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuitton

Naistenlehdet, joiden toimituksellinen sisältö on korvattu kirjoitustaidottomien selfie-narkkareiden tuottamalla sisällöllä.

Kyllä moni brändi asemoi itsensä white trash -sarjaan blogiyhteistyökuvioilla.

Jollei tiedä, miten blogiyhteistyö tehdään laadukkaasti, on turha lähteä yrittämään ennen asioihin perehtymistä. Bloggaaja voi tuhota brändin tai vahingoittaa sitä.

Vuittonin maine meni ennen kuin ensimmäistäkään blogia oli perustettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuitton

Naistenlehdet, joiden toimituksellinen sisältö on korvattu kirjoitustaidottomien selfie-narkkareiden tuottamalla sisällöllä.

Kyllä moni brändi asemoi itsensä white trash -sarjaan blogiyhteistyökuvioilla.

Jollei tiedä, miten blogiyhteistyö tehdään laadukkaasti, on turha lähteä yrittämään ennen asioihin perehtymistä. Bloggaaja voi tuhota brändin tai vahingoittaa sitä.

Vuittonin maine meni ennen kuin ensimmäistäkään blogia oli perustettu. 

Vuittonin maine meni samalla, kun se myytiin isolle konsernille ja tuotanto siirtyi kiinaan, samalla ne alkoi markkinoida vuittonia keskiluokalle (se oli ennen tiukasti yläluokan juttu). Samoin paris hilton teki oman osansa vuittonin maineen tuhoamisessa 🙉

Nykyään se on paska tavismerkki taviksille, se oli ennen oikeasti käsin tehty ja huippulaadukas, mutta ne voitot tulee just isoilta massoilta ja se on tärkeää isolle konsernille.

Vierailija
12/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Nelly

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

CocoVi-tuotteet, Ruohonjuuri-kauppa..

Vierailija
14/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Nelly

Nelly on kyllä sellainen, josta ei tulisi mieleenkään ostaa mitään, koska se yhdistyy ikuisesti niihin roskabloggaajien nellykollaasioksennuksiin.

💩💩💩💩💩💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta tuotetta, jota mainostaa huonosti kirjoittava bloggari. Jos yritys ei pyri laadukkaaseen viestintään, touhu on harrastelijamaista puuhastelua.

Hyvin kirjoittavia, perusfiksuja bloggaajia on olemassa. Vain huonot brändit tekevät blogiyhteistyötä pissisten kanssa.

Vierailija
16/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diptyque elintasokynttilöiden osalta. Kumma kun bloggaajat eivät käsittääkseni ole kuitenkaan innostuneita merkin hajuvesistä. En myöskään muista nähneeni blogeissa juuri muita samppanjamerkkejä, kuin Moët & Chandonia.

Vierailija
17/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan osta tuotetta, jota mainostaa huonosti kirjoittava bloggari. Jos yritys ei pyri laadukkaaseen viestintään, touhu on harrastelijamaista puuhastelua.

Hyvin kirjoittavia, perusfiksuja bloggaajia on olemassa. Vain huonot brändit tekevät blogiyhteistyötä pissisten kanssa.

Mainitse alkuun vaikka viisi, en itse tiedä ainottakaan mainosbloggaria joka olisi fiksu ja kirjoitustaitoinen.

Vierailija
18/181 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en ny oikein osaa aatella miten noit mummokuvia tääll uudess paikass alkais purkamaan. kyll tää oli aika dramaattinen siirto ett kaik men ku googletilin poistin ja siin meni samall bloginikin, jota siis alkoi takkunettiläiset vauvalaiset ja mitävittulaiset seuraamaan kiitos yhden sanonko minkä mutt josko tääkin ajan oloon vaan muuttuu voitoksi.

että minä kiehun täällä raivosta tuollaiselle naisten sanallishenkiselle väkivaltaisuudelle.

survister.wordpress.com

Vierailija
19/181 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eleven - ruotsalainen kosmetiikan nettikauppa. Ja ei, ei minun tarvitse käyttää sitä, koska voin tilata ja ostaa samoja tuotteita maailman muista nettikaupoista. syy: "kääntäjägate"

Starbucks, Victoria's Secret. Tulee mieleen vain teinit.

One Piece ja muut ylihintaiset potkuhaalarimerkit. Eräs bloggari käänsi vuosia sitten erään nettisivun suomeksi enkä ole koskaan lukenut niin huonoa englantia.

Vuitton. Se kyllä meni jo pilalle ennen bloggareita kuten joku sanoikin. Samoin Burberry.

Minna Parikka, Marimekko, Lumi-laukut. Ilman bloggareitakin mönkään meni, kun tuotteita ei tehdä Suomessa.

Vierailija
20/181 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä moumou käyttää. Kamalaa kotikutoista mummokamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän