Soneran asiakaspalveluchattiä ei löydy
Oon jo vaikka kuinka kauan yrittänyt saada soneran tarjoamaa HBO Nordic palvelua käyttööni, palveluun pitäisi saada tunnukset omilta sivuilta(soitin siis asiakaspalveluun ja kysyin), noh, eipä saanut. Yritin myös montaa muuta reittiä mutta en onnistunut saamaan tuota palvelua käyttöön. (siis se luvattiin ilmaiseksi 3 kk ajaksi)
Koska asiakaapalvelu sulkeutui 16.30 en voinut enää soittaa ja huomasin että tuolla sivuilla puhutaan asiakaspalveluchatista, joka on 24h toiminnassa, painoin sitä ja se heitti omille sivuille jotka olen monta kertaa selannut läpi eikä siellä missään näy tätä chattia olen kirjautunut tai en.
Onko samaa tai osaatteko neuvoa mitä pitää tehdä?
Kommentit (5)
Kirjaudu omille sivuille, sitten valitse keskustele chatissa ja alhaalta oikealla lukee Sonera chat. Ja minulla ainakin on siellä oikeassa reunassa se HBO- tarjous (kun klikkaa sen chatin ruksista alas)
Vierailija kirjoitti:
Kirjaudu omille sivuille, sitten valitse keskustele chatissa ja alhaalta oikealla lukee Sonera chat. Ja minulla ainakin on siellä oikeassa reunassa se HBO- tarjous (kun klikkaa sen chatin ruksista alas)
Ei mulla ees näy täällä mitään chattia vaikka painoin siitä sonera chatista. Oon kokeillu kaikilla selaimillakin, huoh
peelö kirjoitti:
Oon jo vaikka kuinka kauan yrittänyt saada soneran tarjoamaa HBO Nordic palvelua käyttööni, palveluun pitäisi saada tunnukset omilta sivuilta(soitin siis asiakaspalveluun ja kysyin), noh, eipä saanut. Yritin myös montaa muuta reittiä mutta en onnistunut saamaan tuota palvelua käyttöön. (siis se luvattiin ilmaiseksi 3 kk ajaksi)
Koska asiakaapalvelu sulkeutui 16.30 en voinut enää soittaa ja huomasin että tuolla sivuilla puhutaan asiakaspalveluchatista, joka on 24h toiminnassa, painoin sitä ja se heitti omille sivuille jotka olen monta kertaa selannut läpi eikä siellä missään näy tätä chattia olen kirjautunut tai en.Onko samaa tai osaatteko neuvoa mitä pitää tehdä?
Hei! Kirjauduithan Omille Sivuille Sonera Tunnuksella, etkä matkapuhelinnumerolla tai laajakaistatunnuksella? Chat toimii toistaiseksi ainoastaan Sonera Tunnuksella, jonka voit puolestaan luoda verkkopankkitunnuksien avulla täällä. Chat löytyy tosiaan sivujen oikeasta alalaidasta. Testasin sitä juuri ja toimi kuten pitääkin :) Ilmoittelehan jos ei näillä ohjeilla vieläkään löydy.
// Ilari@SoneraPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
UP