Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen harrastusryhmän vastuuaikuiset...

Vierailija
13.02.2016 |

Niin eli aloin joku aika sitten viemään lastani harrastukseen ja mulle tuli täytenä yllätyksenä mitä pölvästejä sitä hommaa vetää. Meni ihan maku koko touhusta ja lopetetaan heti jos lapsen oma into hiipuu. Oli hirveän surullista huomata, että ydinjoukko koostuu ylimielisistä taliaivoista. Nämä sitten asuu Töölö-Meikku -akselilla ja ajaa enimmäkseen hienoilla autoilla. Joukkueen johtaja mässytti purkkaa suu auki ja katteli mua virnistellen päästä varpaisiin vaikka tavattiin ensimmäistä kertaa! Mikä tollo sivystymätön moukka toimii noin! Samaa kaliiberia oli muukin ydinporukka, huhhuh...Kuvittelin, että HJK:n tasoisessa paikassa olisi vähän toisenlainen meininki, mutta ei todellakaan. No, tulipahan taas vaan todistettua että ihmiset on enimmäkseen täyttä paskasakkia. Puistattaa ihan ajatellakin, että päivällä nämä keskenkasvuiset rusina-aivot leikkii kaikenmaailman asiantuntijaa ja rahoitusvastaavaa...kyllä on varsinaiset yhteiskunnantukipilarit joo.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap peräänkuuluttama alapeukuttaja, mutta kyllä minustakin tuo aloitusviesti oli aika huono. Ei oikein käynyt ilmi, että mikä on se ongelma... Joku söi purkkaa suu auki ja tuijotti? Ja muutkin käyttäytyy samalla tavalla. Onpa "kauhea ongelma".

Nyt jotain lisätietoa kehiin ap. Ei tuon aloitusviestin perusteella kukaan vaikuta kauhealta moukalta.

Se, että se oli ylimielinen ja suhtautui muhun selkeän alentuvasti. En tiedä miksi. Menin ihan tavallisesti kyselemään ryhmän käytännöistä ja kohteli mua kuin vähä-älyistä pikku-tyttöstä! Meille tämä on kuitenkin uusi harrastus, että en tiedä sitten onko muka kovinkin ihmeellistä kysyä mitä varusteita esim. viikonlopun kestävälle leirille tarvitsee. Mistä minä voin tietää jonkun hornantuutissa sijaitsevan urheiluopiston varustetason tyyliin tarviiko oman makuupussin, lakanat tmv. Tämä sitten virnisteli että no, mitä nyt yleensä tarttee hehheh , en mä tiedä hehee. Kysyin sitten, että tuleeko tieto nettiin, sähköpostiin tai printtinä vai miten niin jatkoi vaan virnistelyä ja tosiaan tuntu että piti mua ihan vajakkina! Siinä nämä äijät sitten virnuili ja vilkuili toisiaan. Ongelma oli siis tuo kuinka suhtautuivat toisen ihmiseen, tässä tapauksessa minuun. Olen kuitenkin jo keski-ikäinen ja lapsemme harrastavat samassa joukueessa sekä olen heille aiemmin tuntematon ihminen, joten vain moukka suhtautuu toisiin noin!

Niin ja sustako on ihan hyvien ja fiksujen tapojen mukaista mässyttää ja maiskuttaa purkkaa _suu ihan auki_? Really? Vaikka olisit joku töölöläinen rahis vai? Ehkä ymmärtäisin jos kyseessä olis kontulalainen roskakuski mutta odotin näiltä vähän enemmän.

Olettavat, että 11-vuotias itse jo hoitaa asioitaan. 

Naureskelivat, kun olet tuollainen ylisuojeleva mamma nolaamassa laspsesi. Joka ikisestä lakanasta kyselemässä etukäteen -- nauranut minäkin olisin, vaikken äijä ole. 

Naureskelivat, kun eivät itsekään tienneet ja aikoivat kännätä baarissa koko yön, pelireissu ja kotoa pois, you know...

Harrastuksissa törmää ihmisiin, joita ei muuten arjessa koskaan tapaisi. 

Ja saavat nyt ap:stä hehkeän misun mukaan pelireissulle! Oli varmaan paskajäykkänä ja intopiukeena siitä. Vaimo pakkaa kassit molemmille.

(Mulla ei ole kovin korkeaa kuvaa näistä huoltajaisistä pelireissuilla)

Ei ikinä! Enkä tainnut olla mikään varsinainen milf siinä lookissa (rumahko mutta käytännöllinen pipo päässä ja verkkarit jalassa) ;-) en ole muutenkaan mikään ripsiä räpsyttelevä kikatteleva lirkuttelija joten ehkä ei ole mun kohdalla em. ensimmäisenä mielessä ja hyvä niin. Voin kyllä varsinkin nyt uskoa mitä se touhu voi joskus pahimmillaan olla. Jotenkin tosi surullista kun kyseessä on kuitenkin lasten kanssa toimiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla