Lapsen harrastusryhmän vastuuaikuiset...
Niin eli aloin joku aika sitten viemään lastani harrastukseen ja mulle tuli täytenä yllätyksenä mitä pölvästejä sitä hommaa vetää. Meni ihan maku koko touhusta ja lopetetaan heti jos lapsen oma into hiipuu. Oli hirveän surullista huomata, että ydinjoukko koostuu ylimielisistä taliaivoista. Nämä sitten asuu Töölö-Meikku -akselilla ja ajaa enimmäkseen hienoilla autoilla. Joukkueen johtaja mässytti purkkaa suu auki ja katteli mua virnistellen päästä varpaisiin vaikka tavattiin ensimmäistä kertaa! Mikä tollo sivystymätön moukka toimii noin! Samaa kaliiberia oli muukin ydinporukka, huhhuh...Kuvittelin, että HJK:n tasoisessa paikassa olisi vähän toisenlainen meininki, mutta ei todellakaan. No, tulipahan taas vaan todistettua että ihmiset on enimmäkseen täyttä paskasakkia. Puistattaa ihan ajatellakin, että päivällä nämä keskenkasvuiset rusina-aivot leikkii kaikenmaailman asiantuntijaa ja rahoitusvastaavaa...kyllä on varsinaiset yhteiskunnantukipilarit joo.
Ei ikinä! Enkä tainnut olla mikään varsinainen milf siinä lookissa (rumahko mutta käytännöllinen pipo päässä ja verkkarit jalassa) ;-) en ole muutenkaan mikään ripsiä räpsyttelevä kikatteleva lirkuttelija joten ehkä ei ole mun kohdalla em. ensimmäisenä mielessä ja hyvä niin. Voin kyllä varsinkin nyt uskoa mitä se touhu voi joskus pahimmillaan olla. Jotenkin tosi surullista kun kyseessä on kuitenkin lasten kanssa toimiminen.