Viehättävät ruumiinpiirteet
Veikkaan, että tähän ketjuun tulee noin viisi vastausta verrattuna tuon toisen satoihin, mutta yritetään silti.
Minusta viehättävää on esim paksu tukka.
Kommentit (34)
Muodokas vartalo. Ei ylipainoinen vaan muodokas.
Kirkkaat, valppaat ja eloisat silmät, värillä ei niin väliä :)
Mun mielestä ruumis on kuollut, elävästä käytetään vartalo-sanaa...
Muodokas vartalo, terveen näköiset hiukset ja sirot kädet :)
Minä tykkään, että miehellä on vähän mahaa.. Ei siis mikään röllykkä kaljamaha vaan sillain sopivasti.
Hennosti näkyvät verisuonet miehellä käsivarsissa
Miehessä:
- hyvät hampaat
- kivat jalat, saa jäädä rakoa väliin (eli ei silleen lättään astuttu mut ei myöskään et seisois ihan /\ tämmösessä haarassa sentään)
- kiva maha, ei haittaa vaikkei näy mitään lihaksia vatsassa mut semmonen semi reenattu :)
- vahvat käsivarret
- lyhyet hiukset
- turvallisen tuntuiset kädet :D
- pitkä mies on usein komea
- vahvat leukaperät, ei mikään naisleuka
- sänki vaikkei se nyt ruumiinpiirre ookkaan
- selkälihakset on viehättävät
Naisessa:
- paksut hiukset (inhoon omaa hiirenhäntääni...)
- erottuva vyötärö
- pitkät jalat
- kevyt rusketus kesäisin
- timmi vartalo (ei tarvi olla kehonrakentaja kuitenkaan)
- kauniit hampaat
- pitkä kaula
- upotettu napa on kauniimpi semmosen pahkuran sijaan
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ruumis on kuollut, elävästä käytetään vartalo-sanaa...
Puhutaanhan esim. ruumiinrakenteestakin vaikka ihan eläviä tarkoitetaan. Mutta mikä siis sinusta on viehättävä "vartalonpiirre"? Kuulostaako paremmalta?
Itse pidän miehen kehossa raamikkaasta kokonaisuudesta, ryhdistä, sekä niska-hartiaseudusta. Silmää miellyttää maskuliininen olemus. Miehessä, joka on läsnä ja hallitsee oman tilansa, on todellista vetovoimaa.
Lämmin hymy, joka nousee silmiin asti.
Miehessä lisäksi sänki ja pianistin herkät kädet.
Miesten käsivarret... Oih. Ei mikään bodarijuttu, vaan ihan tavalliset jäntevät käsivarret. Voi olla 175 cm hoikka poika, tai 195 cm satakiloinen, ei sillä väliä. Mutta jos on turvalliset käsivarret ja rintakehä, niin kyllä pyörii sukat jaloissa.
Myös pohkeet aiheuttaa saman reaktion, kesällä onkin ihanaa kun miehet pitävät shortseja.
Ja nyt kun kirjoitin tämän, huomaan että olen näköjään raajallisesti orientoitunut, heh.
Vierailija kirjoitti:
Miesten käsivarret... Oih. Ei mikään bodarijuttu, vaan ihan tavalliset jäntevät käsivarret. Voi olla 175 cm hoikka poika, tai 195 cm satakiloinen, ei sillä väliä. Mutta jos on turvalliset käsivarret ja rintakehä, niin kyllä pyörii sukat jaloissa.
Myös pohkeet aiheuttaa saman reaktion, kesällä onkin ihanaa kun miehet pitävät shortseja.
Ja nyt kun kirjoitin tämän, huomaan että olen näköjään raajallisesti orientoitunut, heh.
Joo, sama. Jos on normaali miehen ruumiinrakenne ja jäntevät käsivarret, tekisi mieli nuolla niitä käsivarsia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sama. Jos on normaali miehen ruumiinrakenne ja jäntevät käsivarret, tekisi mieli nuolla niitä käsivarsia. :)
Jep. Melko villejä ajatuksia herättävät ihan keskellä viatonta työpäivääkin. Ja myönnän joskus ohimennen koskevani keskustelukumppanin käsivarteen... ;)
Ällöttää koskettelijanaiset. Usein ikää 40-50.
Naisilla:
- pitkät ja sirot jalat ja kädet
- sopusuhtaisen pitkä kaula
- selkeästi erottuvat kasvonpiirteet, kuten selvästi erottuvat leukaperät ja leuka
- sopusuhtaisen korkea otsa
- suora nenä
- kirkkaat ja eloisat silmät
- siistit ja kaarevat kulmat
- kapea vyötärö
- timmi takapuoli
- sopusuhtaisen paksut huulet (ei mitkään kylie jenner -tyyliset)
- näkyvät lantio- ja solisluut
Sopusuhtainen vartalo on ilo katsella. Onko tukka ruumiinpiirre?